12. Bölüm

21.4K 1.2K 141
                                    


KEYİFLE OKUYUN.

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Medya: Kenan Doğulu- Baş Harfi Ben

Gidince anlıyorum her şeyini özlüyorum
Tenin benim gibi kokunu içime istiyorum
Öpünce anlıyorum ben seninle yaşıyorum
Gün birden beri kaç kere vuruluyorum

Birdenbire
Hayatının tümü oldun
Gecelerine gün gibi doğdun
Gidersen bir gün
Biri üzülür çok

Hayatının tümü oldun

Gecelerine gün gibi doğdun
Gidersen bir gün biri kırılır çok
Adı lazım değil baş harfi ben

Festival gibisin katılmak istiyorum
Önlerden yer kapıp
Gözünü kalbime bekliyorum
Asaletinin bedeli
Çok kölen var belli biri
Hem biraz deli azdan çok da serseri

Adı lazım değil baş harfi ben



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üşüyordum. Bu yüzden üzerimdeki hırkaya sıkı sıkı sarıldım. Garipti... öylece etrafa boş bakışlarla bakmaya devam ederken aklım yavaş yavaş yerine gelmeye başladı. Etrafı saran ışığa alışmaya çalışarak nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Olduğum yerde beklememek içinde anlamsızca yürümeye başladım. Birkaç adım atmıştım ki, adımlarım durdu.

Ağaç, banklar, hastane...

Gözümü emin olmak ister gibi açıp kapattım. Evet doğru görüyordum. Ben Ankara'daydım. Ve o yaşam ve ölümün kıyısında kaldığım hastanenin tam önündeydim.

Ne zaman gelmiştim ben buraya?

Telaşla etrafıma bakmaya başladım. Sonra şokla tekrar üzerime baktım. Bu hırka, hasta kıyafeti, kısa saçlarım... Tıpkı 17 yaşımdaki halim gibiydim.

Nasıl olurdu bu? Ben hala aynı hastanedeydim. Peki anımsadığım anılar. Hepsi rüya mıydı?

Etrafıma korkuyla bakmaya devam ettim. Gözlerim dolmuştu. Ben yaşıyor olmalıydım. Burada ne işim vardı? Kalp bulunmamış mıydı? Ölmeyecektim ben, öyle söylemişti doktorlar...

"Nazlı, buradayım..."

Sesin geldiği tarafa doğru hızla başımı çevirdim. Ama bu imkansızdı. O ölmüştü. Ama o birkaç adım ilerimde kanlı canlı bana bakıyordu.

"Sen, yaşıyorsun."

Bana bakıp gülümsedi. Eliyle gel işareti yaptı. Ayaklarım benden bağımsız ona doğru adımladılar.

NAZLI SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin