Neznámé místo (nedokončeno)

5 1 0
                                    

Z pohledu Rebeky...

Otevřela jsem oči. Kolem mě se rozprostírala tma. Kde to jsem? Jsem snad zpátky ve své staré cele? Při těchto myšlenkách mnou projela vlna strachu a obav. Ne, to musí být nějaké jiné místo, uklidňovala jsem se. Bylo tu tichu, hluboké ticho. Nějakou dobu se nic nedělo. Žádné kroky ani žádné jiné zvuky, jen můj zrychlený dech. Snažila jsem se zachovat klid. Pomalu jsem se dostala na kolena a rukama pátrala před sebou. Někde přece musí být okraj mého vězení a stejně tak i cesta ven. Netušila jsem na co po cestě narazím, proto jsem postupovala velmi pomalu. Zanedlouho jsem narazila na zeď, o kterou jsem se zvedla na nohy. Pokračovala jsem směrem do leva a po chvíli jsem narazila na roh. Jedna stěna je zamnou, zaradovala jsem se. Moje ruce byly stále v pohybu a najednou jsem pod nimi ucítila jiný povrch. Příjemně studil na dotek. Jistě to bylo železo. Dveře! Zapátrala jsem po klice. Zamčeno.

*****

Probudilo mě třesení za rameno. Otevřela jsem oči a v jasné sluneční záři jsem uviděla Daniela. V tom světle se jevil jako anděl. Byl to můj anděl spásy. „Danieli," vyhrkla jsem ze sebe a vrhla jsem se mu kolem krku.

„Rito. Není ti nic?" pevně mě přitiskl k sobě.

„Nejspíš ne. Jak si mě tady našel?"

Odtáhl se ode mě. „No víš, to ten řetízek. Nechal jsem do něj zabudovat sledovací zařízení."

„Cože?" vykulila jsem na něj oči.

„Omlouvám se, ale po tom, co otrávili krále, sem chtěl mít přehled o všem, co děláš."

Chvíli jsem nad tím přemýšlela. Chápala jsem proč to udělal, sice se mě to naštvalo, ale chápala jsem to. „Myslím, že o tom si budeme muset promluvit někdy jindy. Musíme zpátky do paláce a měli bychom si pospíšit. Marcus chce zabít Reece."

„Jak to víš?"

„Protože...," najednou jsem nevěděla, co mu mám říct, „nemůžeme to probrat cestou do paláce?"

*****

poznámky autora:

V této kapitole Rita odhalí Danielovi úplně vše ohledně sebe, tábora, svého úkolu i o Marcusovi a jeho plánech.

Adoptovaná princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat