V táboře

71 4 0
                                    

Z pohledu Rebeky...

Nepamatuji si, že bych kdy předtím takhle brečela, ale nemohla jsem si pomoct. Seděla jsem v rohu temné místnosti. Najednou se otevřely dveře, ve kterých se objevila temná postava, spíše jen její stín. Nemohla jsem to dost dobře od sebe odlišit kvůli svým nateklým očím. Blížila se ke mně. Její kroky se rozléhaly v téhle mé cele.

„Je čas," ozval se mužský hlas.

„Ne prosím, už ne," žadonila jsem, ale temná postava se mnou neměla žádné slitování. Popadla mě za paži a táhla mě z mé cely pryč a já se nezmohla na nic jiného než na křik a další marné prosby.

V transformační místnosti, jsem byla už po několikáté, ale pokaždé to bylo horší a horší. Nejprve se mě ptali na to, kdo jsem. Ptali se mě na to stále dokola a dokola. Když jsem odpověděla špatně, dostala jsem ránu skrz zařízení, které mi připínali ke kotníku.

Věřila jsem, že se jmenuju Rebeka, mám sestru Kamilu, otec s matkou se rozvedli, a proto jsem se s ní a Kamilou přestěhovala na jih království, ale všechno, v co jsem věřila, bylo najednou špatně. Tady jsem byla docela někdo jiný.

Moje jméno je Rita a nemám jen jednoho sourozence, ale hned tři, tedy ne tak úplně, jsou to vlastně nevlastní sourozenci a jediné, co nás pojí je otcova krev. Sestra se nejmenuje Kamila nýbrž Judie a potom mám ještě dva bratry. Reece a Marcuse. Já jsem ze všech nejmladší. Nebydlím na jihu země, ale ve středu, v královském městě.

Jsem princezna, ale nebydlím v paláci, protože jsem tak trochu omyl. Moje matka se s mým otcem seznámila na jednom z mnoha plesů pořádaných v paláci, a protože můj otec velmi rád pije a rád zapomíná na svoje postavení, tak trochu jí zapomněl říct i to, že je král. Když to zjistila, přestala doufat v to, že by se o mě někdy zajímal, a tak mu o mě nikdy neřekla. Můj otec ani moji sourozenci mě nikdy neviděli a já jsem nikdy neviděla je.

Když mi tohle všechno řekli poprvé, znělo to jako pěkná pohádka, která se říká dětem na dobrou noc, ale postupem času to přestala být pohádka a každé jednotlivé slovo se stávalo skutečností.

Adoptovaná princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat