25. Bölüm

465 12 2
                                    

Hayır öğrenmiş olamazdı. Öğrenseydi bu kadar sakin kalmazdı. Bozuntuya vermeden konuştum.

"Saklamıyorum zaten. Sa-sadece kendimi bunun için hazır hissetmiyorum. Lütfen sende öğrenmeye çalışma."

O işten hemen ayrılmalıydım. 

"Tamam senin söylemeni bekleyeceğim. Ama o bilgi sen söylemeden bana ulaşırsa olacaklardan ben sorumlu değilim."

Hafifçe bir iddayı kazanmış gibi tebessüm edişini yaptıktan sonra içkisinden bir yudum aldı.

Bende derin bir nefes alıp bir yudum alacağım sırada bardak kırılma sesiyle irkildim. Hızla arkamı döndüğümde kafasında bardak kırılmış Rüzgar'la karşılaştım.

"Lan noluyo!" hızla ayağa kalkan Ayaz'ın peşinden gittiğimde Rüzgar sinirle kafasını kaldırıp baktı. Baktığı tarafa döndüğümde Merve dik dik Rüzgar'a bakıyor dağılmış saçını arkaya atıyordu.

"MERVE!"

"Rüzgar!"

Merve hızla Rüzgar'ın üzerine atlayacağı sırada Ayaz aralarına girdi. Bende Merve'nin arkasına geçip onu çektim. Merve onun üzerine atlamaya çalışırken Rüzgar'da onun üzerine atlamaya çalışıyordu. Ayaz Rüzgar'ı sinirle itip bağrınca ikiside durdu. Bende Merve'yi hafifçe geriye ittim. Ne olmuştu birdende kedi köpek gibi dalaşmışlardı?

"Noluyo oğlum burda!?"

"YA BEN NE BİLEYİM ABİ BİRDEN KAFAMDA BARDAK KIRDI! Tanımam etmem!"

"Tanımazsın etmezsin öyle mi Rüzgar bey?"

"Rüzgar mı, adımı nerden biliyorsun sen?"

Anlamaz ifadelerle bir Merve'ye bir Rüzgar'a bakarken Merve'nin gözünden akan yaşı gördüm.

"Haaa sen o kızsın! 2 gün önce bar çıkışı seviştiğim kız."

Hafifçe Ayaz'ınkinin kopyası p.ç sırıtışını yapınca Merve'nin gururunun kırıldığını hissettim. Döndüğümde hızlı adımlarla dışarıya yürüyordu.

Rüzgar'ın böyle çapkın birisi olduğunu biliyordum ama birisinin duygularıyla oynayabileceği hiç aklıma gelmemişti. Hele ki herkesin orasında birisinin gururunu kıracağı hiç aklıma gelmemişti. 


Hızla Merve'nin arkasından giderken Ayaz'a küçük bir başkış attım.  O da bana "bende" der gibi bir bakış attı. Rüzgar'la konuşup halledecekti. Bende Merve'yle ilgilencektim. Çıktığımızda ikimizinde saçları uçuşsada benim saçlarım uzun olduğu için ellerimle saçımı tuttum.

"O Ayaz'a abi mi dedi?"

Tereddüt ederek kafa salladım. "Dememesi mi gerekiyordu acaba, mi acaba, acaba ki?"

Korkarak sorduğum soruyla Merve çıldırmıştı.

"YA NUMARAMI ALDI YAA BENDE KANDIM BU APTALA ARAMASINI BEKLİYORUM. KUSURA BAKMA ASEL AMA BU AYAZ'IN KARDEŞİ ************ tam bi ******* organik*****"

"Şşşş tamam yeter küfür ettin. Ne oldu anlatıcak mısın artık? Tamam Rüzgar kızlarla sürekli takılan birisi ama isteyerek sana umut vermemiştir bence."

"Hıhh. Kızlarla takılıyomuş. Gördük, gördük takılıyorlar! Ya sen geçenlerde evde yokken ben çıktım bara gittim kafa dağıtmak için. Gitmeseydim keşke siktiğimin barına."

Sesi kesilip ağlamaklı olunca konuşmasını bölmeyip birazcık daha yaklaştım.

"İşte ben gittim bara, bunun da ağzı iyi laf yapıyomuş. İddaya girdik biz bunla."

Pavyon  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin