I. Part 5

536 10 1
                                    

Lassan nyitok ki a szenemet. A latvany ami fogad az elragadó, fekete függönyök szürke fal fekete ajtok az agy feher rajta feher takaróval.
Na varjunj csak a ruháim? Neztem be a takaró alá es atvöltam öltözve. Mi a fasz? Oh jahj ne mar ugye nem.
-Nem én öltöztettelek áz ne aggodj. Az egyik bejárónő volt.-Matt
-Áh szovap mindenre is vannak embereid, de akkor én higy jövök bele a képbe?-En kicsit fepve a valasztol a vegen nemi rabszolga vagy olyan ember leszeo itt akit kinozhat ha ideges.
-Majd idővel megtudod ha jól viselkedsz.-lepked közelebb hozzam
-Most akarok valaszokat mi az hogy en nem tudhatok rolq rlőre.-Erre nags pofont kaptam ajandekba.
-Beszelj normalissan-megfogja a hajamat es a falhoz rángat szembe allit es hajamnalnfogva hozzászoritott. Ágyékát pedig a fenekemhez.
-Tisztázzuk q szqbályokat. Te itt csaknakkor beszelhetsz ha ennazt mondom. Nem beszelsz csinyan vagy megbüntetlek.-fog egy kest es a fenekemhez simitha.-es meg valami uramnak szolíthatsz csak mindenhol.-majd a fölhöz vagott.
-Ma talalkozunk lennt az embereimmel. Nem szolalsz meg sem semmi. Vagy mrgtudod hogy ők milyenek.-Matt
-Hozzam nem erhetnek.-ramnezett erre a mondatomra ezurós szemekkel. Lehet beken fognom, de nem valtozok az biztos nekem egy iylen faszkalap ne dirigaljon.
-Öltözz es majd gyere ki.-bolintottam mondatára

Fel ora mulva elrebdeztem magamat. Hisz a sebesülesek a baleset ota rajtam maradtak.

-Gyorsabb is lehetnel.-Mondta majd lerangat a földszintre.
-Uuuhh de jo nőt tqlqltál, talán majd hasznalhatjuk?-Mondza a szőke haju ram nezve
-Nem ő az enyem. Meg mondjuk nevelesre szorul ahhoz ha mar nincs időm vihetitek nevelesre.-nezett ram
-Nem vagyok senkié sem jó lenne ha leállnatok Ezzel, ki a faszomok vagytok hogy megmondjatok, mit csinalhatok es mit nem?!-mindtam es mindenki csak nevettett de Matt nem órült ennek
-Igen meg emgedetlen es nagy a szajanmajd bezapasszuk igaz fiuk?- mindta abszöszi es közelebb lepett.
-Ha rosszat csinalsz mi csak jól jarink.-nezett ram pimaszul
Tökönrugtam majd igy szoltam...
-Nem erhetteknhozzám, es nem leszek csicska majd azt en eldöntöm kivel leszek. Ugyhogy pofátok lapos.
-Uu a cica harahos.-Szolalt meg a szineske
Oda leptem Matthez es csókot lehetltem ajkaira
-Ha lenne mas valasztasom nem ti lennétek akkor sem. Hallottatok csak az öve vagyok.
-Menjetek!!!-Matt ki is kentek mikor lattak hogy most kezdődik csak el igazan az eletem.
-Gyere csak szepen-fogta berangatott a fürdőbe. Lerantotta rolam a szoknyamat majd ezután olyan tett amit nem is gondoltam volna.

Maffiába-Házasságra kényszerítveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt