Gyorsan felvettem valamit és most igen van kedvem szexin öltözni, de csak azért, mert tényleg van kedvem, nem azért mert ez a szarzsák ezt kérte. Gyorsan kutakodni egy kicsit néhányszor a számon kijött egy-két káromkodás, de hát most na mikor kéne nincs ruhám. Áh meg is van ez jó lesz.
Gyorsan lesiettem hisz Matt nem szeret várni. Na na álljunk meg egy szóra, mi az, hogy nem szeret várni?! Valaki basszon hátba egy lapáttal kérlek. Várjon csak a jó dolgokra várni kell. Ezen gondolatok után egyből lelassítottam. De még sajnos így is hamar kiérek. Az autónak támaszkodva dohányzik. Most jól meg tudom figyelni minden vonását. Kis borosta, éles állkapocs, barna haj szeme szinte fekete. Izmos, a fekete ing feszül rajta azon csodálkozom, hogyan nem szakad még el rajta. Ez egy félisten, de nem Kailey nem mondhatsz ilyet. Verd ki a fejemből. Lassan odalépek hozzá, majd kiveszem a cigit a kezéből, majd a maradékot elszívom.
-Mehetünk?
-Persze-kinyitja az ajtót majd beszáll a volán mögé és indulunk is. Ahhh vezetni is, hogy vezet, oké nem érdekel akkor is jól néz ki. Nem lehet elmenni mellette úgy, hogy nem nézel rá. Ember ez egy félisten. Vezetni is nagyon jól tud. Valahogy ha mellette vagyok biztonságba érzem magamat, azokat kivéve ha konkrétan miatta halok meg, úgy hogy nem is érzünk semmit egymás iránt. Egy kézzel vezet. Na jó ez viszont a gyengém. Bár az minden férfinak jól áll szerintem. Egy kis idő múlva annyit veszek észre, hogy keze a combomon van, azonnal elhúzom a kezét lábamról, de visszateszi.
-Ha nem veszed le a kezedet a lábamról eltöröm a kezedet.-válaszképpen csak erősebben rászorít. Ami tetszik, de nem így.
-Azt mondtam vedd le a kezedet a lábamról.-szólok rá eréjesen, de semmi levenni nemtudom, mert hozzámtapadt. Fhuuuuuuu most kezdek ideges lenni. Rámnéz elmosolyodik. Az a mosoly tetszik szigorú még is van benne valami ami szép benne. Elszánt magabiztos egy férfi és határozott. Mindig tudja mit akar.
-Ebben a ruhában nagyon szexi vagy. Csak nem hallgattál rám?-most mondjam azt neki, hogy nem csak kiakarlak borítani. Ahhj ez sehogysem jó rámnézve. Én fogok belölle kijönni rosszul.
-Nem csak szimplán nem akarok úgy kínézni, mint egy csöves és mivel van önbizalmam ezt megmutatva "kiöltöztem"-mutattam idézőjeleket a levegőbe. És még is érkeztünk végre szerintem a kézfogás is ottmaradt a lábamon. Miután kiszáll az autóból a kezem után nyúl, hogy összekulcsolja őket, azonnal elrántom a keze elől az enyémet. Azt biztos nem engedem meg, hogy megfogja. Nem, elég legyen. Jót mosolyog majd továbbmegy.
-Kailey én kintmaradok vegyél ami kell. A kártyán van pénz. Addig a haverjaim is ideérnek. Be szeretnélek mutatni nekik.
-Nem nem kell a pénzed megveszen a saját kártyámmal ami kell. A másik meg az, hogy nem fogsz bemutatni, úgy hogy a barátnőd vagyok mert akkorát rugók beléd, hogy repülsz kínáig. Megértetted?! És leszarom ha pofánvágsz nem érdekel ha megfenyegetsz. Akkor is a véleményem és a szavaim igazak.-pár lépéssel átszeli a köztünk lévő távolságot oly annyira, hogy fel kell néznem rá, mert túl közel jött. Az a parfüm. Direkt szórakozik ez velem?
-Az az egy szerencséd, hogy utcán vagyunk. És de bemutatlak mint barátnőm. Haza is jönnek velünk csak, hogy tudd, és elmondok valamit.-közelebb hajol majd suttog-mivel James-t kinyírtad így azért mondom, hogy a barátnőm vagy, hogy ne öljenek meg téged.-majd elhajol. A kurva anyádat te szemét dög.
-Más módszered nincs mi? Na nem nem játszol az életemmel csak azért, hogy a tiéd lehessek én én vagyok és az is maradok te fasz, na bey majd itt találkozunk.-jelentem ki majd sietek is be az áruházba.Kis idő elteltével én is végzek majd kimegyek a nagy épületből.
-Nocsak te ribanc megérkeztél? -szól be az egyik, a többi meg csak áll és néz rám csúnyán.
-Igen, de már ne haragudj rám ha ezt mondom, de ha nem figyelsz velem meggyűlik a bajod.-majd közelebb merészkedem mindegyik rámszegezi a fegyverét, de én még sem rezzenek azt várhatják gyorsan kitéptem Matt zsebéből a fegyverét majd rájuk szegezem.
-Na na nem illik egy nőre fegyvert szegezni faszfejek.
-Mindenki tegye le a fegyvert MOST!-Matt elüvöltötte magát amitől kicsit összerezzentem hallgattak rá én még mindig tartom de már rá szegezem.
-Ne merd azt mondani, hogy a barátnőd vagyok és a feleséged sem leszel soha. Itt a retkes fegyvered, ezeket a pojácákat meg neveld meg, mert elég köcsögök. Elindulok haza.-odaadtam neki a fegyvert majd elsétáltam a csapat fiú között. Hát velem nem fog szórakozni ez a pöcs. De most merre? Kurva messze lakunk innen. Faszom. Felhívom a sofőrt majd ő hazavisz. Egy 10 perc elteltével meg is érkezett. Beszálltam, majd elindultunk haza. Csoda, hogy nem ellenkezett. Nem szólalt meg, nem is nézett rám. Nem reagált semmi olyat. Ezt csodálom.MATT SZEMSZÖGE
-Ez az a lány akiről meséltél Matt? Elég harapós mióta van nelletted?- kérdezi Liam
-Hát nem is tudom, kB fél éve vagy már több, de semmit nem változott, sőt csak egyre rosszabb.
-Ezt meg hogy értsük?-kérdezte David
-Megölt sok embert még engem is majdnem. Megölte James-t. Vikit meg védi mint a nagyágyú. Nem lehet betörni ezt a lányt.-nézek rá a fiúkra akik érdeklődve hallgatják mit és, hogy válaszolok.
-Minden nő betörhető, ezt te tudod a legjobban.
-Ez igaz, viszont ő más. Ő nem hagyja abba amit csinál addig amíg nem sikerül neki. Most is, lefagytam mert voltmár, hogy meglődt. És meg akarom szerezni ezt a lányt bármibe is kerüljön. Viszont a többit majd az irodában elmesélem. De James-ről beszélnünk kell. Mert James nem volt olyan ártatlan mint azt mi hittük.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...