I. Part 12

353 8 0
                                    

Beértünk a házba egyből szembe találkoztam a barátnőmmel Vikivel.

URISTEEEEN!!!!-rohantam oda hozzá és szorosan átöleltük egymást míg valaki ebbe is bele nem zavart.
-Ha abba hagytátok a lányos faszságaitokat akkor akár meg is beszélhetnénk hogyan tovább.

Vikivel egyből szétrebbentünk.

-Mond te faszkalap
-Te sosem tanulod meg hogy ne beszélj így?!-futott oda hozzám Matt egy késsel a kezében. Viki egyből oda akart rohanni, hogy segítsen, de James megállította.
-Jól van na nyugi van mond csak.-hajtottam le a fejem, hiába erősködnék mindig neki lenne igaza akkor is ha ez nem így van a valóságban.
-Üljünk le szerintem.-Matt leült a kanapéra ezáltal mi is tettük ugyan ezt.
-Tehát Vikihez szolnék első sorban.-Rá nézett a barátnőmre aki csak lehajtott fejjel bólintott egy aprót.
-Te Jamessel leszel egy szobában bár szerintem ezt már tudod, hisz-nézett végig rajta-már adott is egy ízelítőt a gardróbjából.
-Most Kailey hozzád szólok, te velem leszel ahogy eddig is volt.-nézett rám ellentmondást nem tűrő szemekkel.
-Es ami a legfontosabb es ami mind a kettőtöknek szól, ha kimennétek az udvarra akkor nekem kell szólnotok. Nem feleseltek es ami a legfontosabb ha szólnak okosan válaszoltok.
-Kailey gyere be az irodámba, Jamss te addig Vikit nyugtasd le, hogy nem lesz semmi baj.-ezutan az az utóbbi pár szó után rámnézett Matt es tátogott valami olyasmit, hogy "meg ne mukkanj"-most az egyszer hallgatok rá, nem szeretném Vikit beijeszteni ezekkel. Hisz ha bele gondolunk, ha Jamesnek tetszeni fog a Viki akkor sima liba az egész, bár nem hiszem, hogy én is bele tudnék-e szeretni ezekbe a gyilkosokba, de tőle kitellik.

Elmélkedésemből Matt izmos karja rántott ki.....szó szerint véve....
-Lódulj már
-Tudok magamtól is menni, van két lábam ám.
-Jah meg egy szád is amit mindig jártatsz még akkor is amikor jobb lenne ha befognád-beértünk az irodájába
-Jah most ott kint nem válaszoltam semmit mikor mondhattam volna azt, hogy de hát kinyírtok minket így akkor már mindegy mit csinálunk.
-Pont ez az amiről beszélni szeretnék veled.-Matt mosolygott mi a fa#
-Akkor mond már, kíváncsi vagyok.-leültem vele szembe
-James nem akarja megölni sokkal inkább ezzel ha most eléri, hogy az a lány-felbsszakítottam-Van neve is ám VIKI-sóhajtott egyet-akkor Viki mindegy ha eléri, hogy belészeressen es lehessen házasság is akkor erősítené a maffiánkat. Ahogy én is tervezem veled, csak én-félbeszakítottam-csak te egy bunkó paraszt vagy aki megölte a családomat es kényszerből kell hozzád mennem.-néztem rá undorodva.
-Naa ne nézz így rám majd meg szokod, viszont most menj holnap sok munka vár rátok, reggel hétre legyetek lent reggelire.
-Rendben.-mindtam majd ki akartam menni míg végül megszólalt.
-Figyelj ha együtt működik nézd meg szépen is eltudunk beszélgetni.
-Jah csak ez nem lesz mindig így es nem fogok a te kedved szerint viselkedni fogadd el, ha igazán "kellek"-mutattam idézőjeleket a levegőben-akkor ezt elfogadod te is megmondtad olyan lányt választottál aki nem puhány, akkor maradjon is így.-kacsintottam rá majd vegül vegleg kimentem az ajtón.

Felmentem az emeletre Vikit keresve. Meg is talaltam a szobáját bekopogtam.

-Gyere
-Szia-mosolyogtam rá barátnőmre akinek ki volt sírva a szeme így odafutottam hozzá es szoros ölelésbe fonttam.
-Mit mondott James?
-Mondta hogy ha bele szeretek lehet egy boldog életem, bántani pedig nem fog.
-Ez jó hír ahhoz képest ami lett volna...
-Mi lett volna? És ez szerinted egy jó hír? Mihez képest? Elvittek az otthonomból!!-üvöltött
-Ahhoz képest ami lett volna, megöltek volna ha James rád un, de nem teszi meg más tervük van a másik psdig az, hogy téged elvittek az otthonodból, de engem apám eladott Mattnek és MEGÖLTE A SZÜLEIMET!!-Üvöltöttem már rá a veget es kiviharoztam a szobajaból.
Az ajtó elött megalltam es a hajamba túrtam könnyes szemmel.
-Minden rendben?-Jött oda hozzám Maté
-Persze-mosolyogtam rá kedvesen majd mindketten elindultunka szoba felé szoba sokkal inkabb a sírom felé



Maffiába-Házasságra kényszerítveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora