"Fogta es lerantitta rólam a szoknyámat"
Megereztette a vizet es a szamba nyomta a forró fizet. Már már lassacskan lila foltos lettem es majdnem elajultam de tűrtem ahogy csak birtam. Majd a seggemhez erintette. Bekente a kést is es bele szúrta a popsimba.
-Á.....-üvölteni akqrtam de befogta a számat.
-Meg ne mukkanj fojsd el te szajha. Mondtam te nem pampoksz nekem.-mondta vérvörös szemekkel.
-Es tudod hogy csokot nem illik ugy adni ha azt amugy mas celra használod. Csak hogy tudd nagyon beindítottál.-kirangatott a tusoloból es bevitt a szobaba az agyrq vagott. Probqltam addig menni amíg a pegmesszebb csak mehetek, de az ágytámla megakadályozott benne.
Mar kelltem volna fel hogy menekülőre fogom de megelőzött. Közel állt hozzam már nagyon nagyon közel.
-Meg ne próbáld eddig türtelek.-lefogott es lekötözött. Elkezdtem ficankolni de abba hagytam mikent eszrevettem hogy a labamnal a cső, minel jobban mozgok annal jobban szelesedik.
-Remeltem, hogy ezt csinalod majd igy jobban hozzad férek.-nezett a szemembe es kajánul elvigyorodott. Hakijutok elve az lesz az első, hogy megölöm.
-Ne tervezgesd a kijutást, ugysem fog menni.-Matt
-Engedj el most azonnal ne erj hozzam es bazd meg sajat magad. Miert nem fogsz magadnaj egy kurvát?-mar dühösen szartam bele hogy mit tesz inkqbb halnek bele.
-Minek amit akarok azt megszerzem. Najo mar a kedvem elment talalok egy rosszabb módszert. Meg is van holnap talalkozunk.
-James-Jött be a szöszi
-Altattasd el. -mondta ki Matt majd ki is ment.
-Hozzam ne erj.-en
-Sexy vagy nesztelenül.-James ezek szerint.
-Most aludj szépen holnap korán kelsz draga.-James
-Ne oke jo leszek de szeretnek egyszer ugy aludni hogy nem mestersegessen. Kerlek.-en a kis bociszenenet bevetve
-Honnan tudnam, hogy nem szöksz meg?-James
-Hogy a faszomba szöknek meg drága James ha megvagyok kötözve ennyire hülye ne legyél már.-üvöltóttem oda neki
-Ez igaz de reggel hagyd hogy Matt ebresszen ha miattad en kapok megöllek.-James
-Miert nem tetted meg elöbb?-en
-Csak ki akarlak probqlni mint itt mindenki.-James
-Jqmes mi atrt ennyi ideig?-Matt ha meg nem bantana vagy barmi meg le is vetkőznek neko na de igy. Nincs az az isten.
-Most aludj gyorsan, tuti bejön meg.-James
-Rendben.-en
-Megyek egybeől bealudt.-ment ki JamesMásnap reggel....
Hallom ahogyan kattan a zar es hogy valaki mellem lepked leülve az agyra. Szep lassan a keze elkezd vandorolni, de mire eszhez kapnek hogy felkene kelnem addigra mar le is ert. De ezt amr nem bírtam lassan kinyítottam a szemem, majd ezutan mozgolodni kezdtem.
-Felebrettél szépség-kerdezi keg mett simogatva arcom.
-Igen sajnos. Kerlek Matt mondj valamit miert pont en kellek neked.-en
-Mert te megfogtal mikor megtudtam hogy Edward-nak van egy lanya tudtam, hogy te az enyem leszel. Es lam itt is vagy. Nekem nem kell egy olcso kurvq. Hq sikerül megtanulnod hogy te itt nem vagy tisztelve akkor lehet lesz egy meglepetesem.-furdal a kíváncsisag nemtudom eokepzelni hogy egx ilyen szar embertől mi az ami meglepetés.
-Most viszont eloldozlak es meg ne moccanj-Bolintottam egy picit, mqjd miutan elengedett azonnal kifutottam de nmetudtam merte menjek. Nem jött utannam rögtön igy valasztottam. Mikor amr azthittem tenyleg megtalaltam a kijáratot akkor hallottam rgy sikolyt.
Rögtön elindultqm a hang iranyába. Viszont valaki megfogott háttulról.
-Jó helyre jöttél cica legalabb nem kell meglepödnöd kik azok.-James
-Te szemet dög engedj el.-En
-Ráncigald be meg lesz a hatasa legalabb.-Matt
-Add át-Matt
James elengedett es Matt lábai elé lökött az utobbi ember a hajamnal fogva lefogott míg megkötözött James es el is ment.
-Ha rgy szot kimersz ejteni azon a finom ajkú szádon kivájom a nyelvedet.-Matt
-Engedj el kerlek. Engedj el.-En sirva könyörögtem kapaloztam.
-Nem meg mondtam hogy ne enjs ki egy kibaszott szot se a szádon?!-üvölt ram mqjd egy kest tqrt a torkomhoz.
-Indulas-Nagx erővel.lök rqjtam mqjd diktalja a tempót. Berúgja az ajtót majd szepen berancigalt.
Mikor bementünk abba a koszos undormasok szobaba amit mindenhol verrel aztatta kesek butorok es minden undi volt meg. Inkabb nem reszletezem. De meglattam a szüleimet aki egy szrkhez voltqk kötözve ahogy apam kiabalt pofont osztottak neki anyam pedig sirt.
-Neeeeee-En
-Engedje el a lanyomat!-üvöltötte apam Mattnek
-Figyelt ha neg egy szot kiejtresz a szadon te is akkor a feleseged es a lanyod is meghal.-Matt
-Aztmindtam engedj el.-tökönrugtam majd gyors ledobtam a kötleket magamrol gyorsan kerestem egy fegyvert majd azt megfogva visszarohantam Matt möge és a kest a zsebeből kihúztam a fegyvert a hatahoz a kest pedig a nyakahoz emeltem. Persze hogy minden őr azonnal ugrott volna de Matt feltette a kezet hogy ne.Folytatas a tovabbi reszben.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...