Nah már vége a müszakomnak így végre mehetek készülődni a bulira és egy kést is magammal viszek a biztonság kedvéért nem szeretném ha Matt vissza vinne mert már eleget szenvedtem ott.
Fél órával később
Gyors el is készültem. Igen fél órában telt. De muszály volt lefürdenem is. Most biztos kérdezhetitek, hogy hol tettem ezt meg. Itt a szórakozó helyen. Van a VIP részleghez belépési engedélyek így itt még tiszták is a wc-k és így le is tudtam fürdeni.
Jesszusom mennyi ember van itt már most így nyitás előtt. Önkéntes a pulthoz és kértem is egy whiskyt cola-val.
MATT SZEMSZÖGE
Mikor kiléptem az irodából akkor egyből Kailey-t pillantottam meg az emberek között földszinten a pultnál. Jesszusom a haja kék lett alul, de bele markolnék most neki. Sajnos még nem szabad, legalábbis is itt nem. Mi a franc ez már hányadik itala. Az őröknek mondtam, hogy figyeljék és amikor már a megfelelő pillanatnál tartunk el visszük.
-Nos Matt látom van is egy lány aki hmmm igen is gyönyörűek ígérkezik.
-Igen nagyon is az, menjünk be és elmesélem neked.
-Rendben van.
Bementünk a VIP-be de egyből rám mozdult 4 csaj.
-Az urat most hadjátok lányok.
-Rendben
-Köszi Fred tényleg, mondjuk már mióta nem voltam nővel.
-Hogy miii?? Meddig Matt meddig?
-Jahj már nem kell kiakadni, mindjárt megerted és amúgy is kB 1 hónapja. Bár ez még fog változni ma akkor.-néztemvégig a lányokon
-Na akkor meséld már kíváncsi vagyok.
-Oké hát elösször is akit ott lent néztem lányt ő volt az akit meséltem, hogy a megbeszélésre viszek egy lányt, na ő lett volna.-húztam el a számat
-Miért csak lett volna?-nézett rám kíváncsian Fred
-Hát mert elszökött tőlem, nem tudom hogy hogyan de megcsinálta aztán mivel mindent megtudtam a helyzetét illetően így ide jöttem a lányért es most hozzád is. Aztán a csaj most tudja hogy itt lehetek a közelben van 5 őr helyett 10 amiből 5 az én emberem így csak megvárjuk a megfelelő pillanatot és viszem is haza.
-Jó terv de már láttam a rendőrségen is
-Hogy miii? Hol?
-Ne aggódj mindent halottam behozatal mert valami csajt a kórházba juttatott. Lesz csukható volna, de segítettem neki így még VIP belépéssel is rendelkezik szóval vigyázz.
-Miért emlegeti mindenki azt hogy vigyázzak vele? Kezdem unni. Egy szájba baszott Maffia vezér vagyok. Egy nő nem állíthat meg.
-Aha addig amíg bele nem szeretsz. Látom ahogy amint meglátod a szemeddel vetkőztetni tudnád a csajt.
-Oké m1 megmondom, hogy szóljanak neki, hogy az én számlámra kérjenek neki italt.
-Le fogsz bukni ezzel, tudni fogja hogy ittvagy.-Aggodalmaskodott tovább.
-Nyugi tudom Fred nem kell a duma, de már arra is megvan a tervem.
-Oké menj nézd végig legalább
-Az lesz köszi
Szóltam az egyik őrnek, hogy a pultosnak üzenje meg, az italt amit a hölgy kér az én bankszámlámra utalják.KAILEY SZEMSZÖGE
-Elnézést kérek, a hölgynek az italainak a számláját erre a bankszámlára küldjék.-adott oda egy testőr egy cetlit a pultosnak
-Nem nem nem nincs elnézés van pénzem üzenje meg, annak aki ezt mondta magának, hogy bekaphatja, és Máté mond meg azt is neki, hogy dögöljön meg-kacsinottam rá a kijelentésemen pedig ledöbbent felnéztem az emeletre kit látnak szemeim hát Matt-et. Most meghalsz drágám. A bosszúm édesebb mint minden más a földön.
Láttam ahogy Máté fel megy hozzá és mikor a fülébe súgta azt amit mondtam neki hát elég bosszúsan nézett ki szegény jahj meg ne sajnáljalak te szarzsák.
-Szia cicus jössz táncolni?-jött oda hozzám az egyik pali. Valahonnan ismerős volt így gondoltam Matt egyik embere. Ne hidd azt Matt, hogy nekaptam a csalidat ez az én játékom lesz.
-Nagyon szép vagy mi a neved?-kérdezte tőlem ravasz félmosolyal az arcán ekkor látom, hogy egyre közelebb jönnek az őrök, most vagy soha. Fogtam a kést és a pali nyagához szegeztem azonnal elvágtam a torkát. Egy megvan jöhet a többi. A zene abba maradt igy gyorsan kirohantam az ajtón de persze jöttek ezek mögöttem.
-Gyerünk fiúk gyorsabban csak!-ordítottam oda nekik beültem az autóba és elhúztam a csíkot amilyen gyorsan csak tudtam. Felmentem a hegy tetére, ott nyugis. Leparkoltam az autót a hegy oldalára hogy azt ne vegyék észre.
Ekkor megerkeztek így elbújtam én is.
-Gyere elő tudjuk hogy itt vagy.
Sétáljatok csak bele a csapdámba hajrá. Az egyik őr közelebb ért hozzám, én pedig fogtam és berangattam és bele szúrtam a kést a szívébe. Jöttmég egy azt is megöltem így csak 3an maradtak. Matt közelebb ért viszont őt nem öltem meg rögtön hanem megrúgtam az érzékeny pontján amitől a földre kényszerült. Fogtam a kést és csak egy hajszál választotta el hogy leszarja erre megszólal.
-Tedd meg hajrá, úgy sem mered.
-Oh dehogy nem drágám, nem most akartalak amúgy sem megölni. Elösször játszok egy kicsit.-beleszúrtam a combjába a késemet és végig lehúztam a térdéig.
-Mondtam megkeserülöd amiket tettél velem, te mocsok, elvettem a pisztolyt tőle és megöltem amarafék 2 őrt is
-Nah most ki visz haza, oh te szegény Tán nemcsak fáj?-kinevettem nagyon élvezem ahogy miattam szenved. Amióta elszöktem több verekedésbe is bele bonyolódtam, de ez van. Többé nem árthat nekem senki!
-Ezt megkeserülöd Kailey de nagyon. Fred lőjj már!-ekkor egy pasas lőtt amitől a földre estem.
-Nem illik a Maffiával szórakozni kislány, állt elém Fred és mellé Matt is társult. Fred felrántott a földről, de nekem annyi erőm sem volt, hogy éljek, mert ez a nyomorék akiben megbízta egykor, most hason lőtt.
-Most megvagy-ez az utolsó amit Matt-től halottam ez után pedig képszakadás...
ESTÁS LEYENDO
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AventuraMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...