I. Part 16

315 7 0
                                    

KAILEY SZEMSZÖGE

-Viki beszélnünk kell-rontottam be legjobb barátnőmhöz kocogás nélkül
-Oh ha zavarok ki is mehetek
-Nem kell-állítottam le James-t
-De még is inkább menj ki
-Az előbb...
-Nincs előbb menj ki-kiabáltam rá határozottan
-Miért is?-jött közelebb
-Mert én azt mondtam!-mentem én is közelebb hozzá de nem annyira hogy felnőttek rá
-Tán nemcsak szökni akarsz?
-Nem ne aggódj tudom hogy megtalálna
-Oké, csak azért mondom, mert ha beavatnád esetleg Vikit is-lépett közelebb hozzá és elé állt az állát felemelték najd folytatta-akkor netán bántódása eshet, és mivel tudom, hogy a családodat Matt-nézett rám-nos a pokolra küldte így csak ő maradt neked-nézett rám nyert mosollyal oh ha tudnád drága, hogy most mekkorát hibáztál egyetlen egy mondattal
-Na ide figyelj te faszkalap, ne merészebb a családomat a számra venni és te ne pattogj itt nekem és ne fenyegess, mert különben hamar megjárod, még te mondtad Matt-nek, hogy "a férfi feltalálta a tüzet és mi nők megtanultunk játszani azzal" tőlem nem kell félni de jobb ha megijedsz ne felejtsd szavaimat, mert megöllek. Ne becsülj alá, és igen csak ő maradt nekem-mutattam rá Vikire aki csak egy "hagyd"-ot tátogott nekem.
-Na most akkor te figyelj nem ütlek meg, mert Matt a legjobb barátom, nem ártanék annak aki fontos neki,DE jólfigyelj mert innen nincs menekvés, mondom a barátnőd bánja. Kis naiv szerintednem gondoltunk arra, hogy elmennél, dehogy nem viszont azzal is kell számolnom, hogy mint ahogy látod a bejárás is nehéz Na akkor a kijárás milyen lehet.
-Megöllek te rohadék-futok oda hozzá és ököllel bemosok neki egyet
-Nehogy azt hidd eltűröm amit mondasz.-végszavamra Matt ront be az ajtón
-Mit csinálsz kislány?-megragadja a kezem és úgy hurcolt be a szobámba
-Nem hagyom, hogy a nőket lealacsonyítsátok, mondtam ha a barátnőmnek egy haja szála is meggörbül megöllek titeket!
-Ezt felfogtam, de ne merészelj rá kezét emelni arra aki fontos nekem
-Nah hehe itt a bökkenő te bunkó taknyos gyerek, nekem csak ő maradtneked meg megvan mindened ez a nem mindegy kisapám
-Reggel talalkozunk-kacsintott és kiment
Végre hogy kiment végre elmehetek innen a világ faszába csak el innen.
Már rég megfigyeltem mindent most felhoz majd egy kurvát magához és míg ő el lesz addig én kisurranok az őröketmeg kijatszom valahogy bár van egy sövény amin át tudok kúszni háttul.

5 perccel később

Nah hallom ahogy a csaj nyög alatta, ez undorító. Najo kezdjük el. Ki lestem az ajtómon tiszta. Földszinten sincs senki, már csak a kijárat maradt. Kimentem rengeteg őrt láttam kint. Kell egy elterelés baszki, mert ez így nem lesz jó ha meglátnak. Eldobtam egy kavicsot hátha meghalják hát nem így egy nagyobb fa darabot pécéztem ki magamnak azt neghallották, halkan kifujtam a levegőt és futottam a kijárat felé, nem volt zárva így simán kisurrantam, viszont az ajtó nem akart együtt működni, annyira elkopott a hév, hogy becsaptam. Amit az őrök észre is vettek így futásnak eredtem.
-Ottvan fogjátok el!!!!-hallom meg James hangját
-Faszomat.-suttogtam magamnak ahogycsak tudtam futottam szó szoros értelmében az életemért. Eljutottam a városig nemtudom hogy hogy de eljutottam és elmúltak elmúltak legelső kukába amibe csak lehetett.
-Jack hívd fel Matt-et-erre egy hangos kerék nyikorgást halottam és egy ajtó csapódást-Nem kell és hadjátok, nem tud minket beköpni a zsaruknak ezzel ti is tisztában vagytok, a másik pedig nem annyira hülye, hogy elmegy a reptérre és felszáll a repülőre, mert nincs nála semmi. Majd vissza talál a saját barátnőjéhez, ha annyira fontos neki.-megvártam míg elmennek és előbújtam.
-Oh drága Matt milyen merész ötletet adtál te nekem.
-Futottam a reptér felé úgy ahogy csak a lábam bírta. Eljutottam a reptérig. Na igen igaza volt megállítottak, hogy nincs nálam semmi így nem engednek fel
-Elnézést hölgyem, nincs önnél semmi azonosító jellegű okmány így nem engedhetem meg, hogy felszállás erre a gépre sajnálom.
-De van tessék parancsolni.-nyújtottam át neki a személyimet amit még kicsempenztettem Vikivel Matt irodájából.
-Oké köszönöm minden stimmel erre tessék csak-mutatott egy nagy ajtó felé amin örömmel szaladtam át a géphez

1 órával később

Most már csak azt kéne megtudnom, hol is vagyok. Ezért vettem a fáradságot és az első embert akit meglátásom oda mentem hozzá és megkérdeztem tőle hol is vagyok pontosan.
-Elnézést kérek lenne egy kérdésem önhöz, persze csak ha nem zavarok.-mosolyogtam rá egy kedves hölgyre akitől majdnem elájultam. Ezt nem hiszem el, mennyi hazugságot kell még eltürnöm. Az idős hölgy rnézett és ahogy láttam ugyan úgy megilletődötz mint ahogy én is.
-Kailey te vagy az kisnyuszim-mosolygot rám nagymama kedvesen miközben majdnem megfolytottuk egymást az öleléstől.
-Igen mama igen,de hol vagyok most és majd ha úgy van mesélek.
-Persze aranyom ez csak természetes Ausztriában vagyunk.
-Eh fantasztikus.
-Mama van hely nálad megszálhatok pár napig?-kérdeztem tőle félve a válaszát.
-Hát persze kincsem hát persze gyere csak.
-Köszi, te vagy a legjobb Nagymama a világon!-jelentettem ki és mentünk is hozzá. De amint megláttam a házat azthittem megőrülök. Tudom, hogy Mama sosem volt szegény na de ez erre nem számítottam, nem nagy ház de biztos nem fél milla volt. Mai árakkal meg főleg nem.
-Meg is érkeztünk érezd otthon magad aztán majd mesélsz nekem, hogy kerültél ide-nevetett egy kicsit. Nem volt mit kicsomagolnom így szóltam Mamának, hogy el kéne menni vásárolni legalább pizsit, azt ami rajtam van azt meg kimosom, holnapra meg is szárad, de nagyi azt mondta hogy vannak itt maradt ruháim, nézzem át őket, hátha azok jók még próbáljak fel 1et 2őt és ha nem lesz jó egyik sem akkor mehetünk. De igaza lett volt amik jók voltak és még csodálkoztam is.
-wow eztnem gondoltam volna nagyi
-Szólíts csak Márta-nak hisz már megnőttél így hívj ahogy csak szeretnél.
-Rendben Mama vagyis Márta najó maradjunk a Mamánál kérlek ez nekem fura ha a neveden szólítanak.-ezen a kis jeleneten el is nevettünk magunkat.
-Na most pedig mesélj.
Na ettől féltem amit nem akartam, nem mondhatom el neki mi történt mert hátha neki is baja esik na akkor hazudjunk egy kicsikét
-Hát manapság utazni támadt kedvem, meg nem szerettem otthon élni ígykijöttem munkát keresni, viszont ez csak az egyik része ami miattmost itt vagyok a másik az az, hogy leégett a házunk és sajnos a szüleim-könnyeztem be-meghaltak így valahova el kellett mennem hirtelen minden nélkül így is csak egy személyi van nálam. Jöttem az első géppel ami felszált és így hát ide jutottam.
-Ahj kincsem tudod, hogy hozzám mindig jöhetsz amikor csak akarsz.
-Tudom Mama tudom
-Na most aludj holnap keresünk munkát neked szépen. Jóéjszakát nyuszi és igen még mindig nehéz megegyeznek a nevedet így nyuszi maradsz örökkre.
-Rendben, jóéjszakát neked is Mami .

MATT SZEMSZÖGE


-Hogy érted azt, hogy nincs az országban?
-Uram nincs és utoljára a személyiét ellenőrízhették a rendszerben, mert kijelezte, hogy használták.
-Ne uramozz itt nekem meg kell találnotok TAKARODJATOK MÁR ÉS KERESSÉTEK MEG DE KURVA GYORSAN!
-Matt én mondtam vigyázz vele
-Még nem tett semmit, de ez nem semmi sikerült neki baszki. Ügyesebb mint gondoltam.
-Hát egy kicsit alábecsültük az egyszer biztos. Okos lány nem kell félteni
-Remélem megtalalják őt elmegyek érte, de azt megkeserüli. Várok pár hónapot addig had éldegéljen nyugodtan
-Addig már feladhat az ottani rendőrségnek erre még nem gondoltál?
-Nem mert nem fog, neki már annyi elég lenne ha boldog lesz hidd el ez sem fog neki sokáig tartani, mert megfigyeltetem.
-Oké, de miért bízol benne ennyire?
-Mert szeretem bazdmeg oké kimondtam és a másik pedig, hogy egy ígéretét sem szegte meg, még azt sem hogy el tud szökni.
-Hogy mi?
-Mondta hogy megígerem neked te rohadék, hogy de igen is el fogok tudni szökni bármibe is kerüljön az nekem
-Az szép amúgy geci te tényleg szereted? Vagy csak felindulásból mondtad ezt nekem most?
-Nem szeretem inkább csak kedvelem, de most az érdekel, hogy meglegyen. De te menj és vigyázz Vikire nemám az is bele fog egy csináljuk magunk tragédiába.
-Nem nem fog még pedig miattam
-Mivam beléd esett?
-Bele trafáltál tetyám mert igen belém esett minden hogy is
-Hogy te mekkora egy pöcs vagy de ezért is vagyunk mi jóba. Na menj feküdj le.-ekkor betonozott Jack
-Megtalaltuk uram!-kiáltotta el magát.
-Na és hol van?-mentem oda hogy megnézzem a laptopján a helyet ahol most van
-Ausztria ez most komoly?
-Ilyen nincs bazdmeg faszom faszom faszom. Oké megvan mi lesz, még ma elutaztok oda ti ketten és megfigyelitek 1 hónapig. Majd kimegyek én is és vissza hozzuk ide.
-Rendben, megyünk is.-ezzel ki is ment
-Na ugye mindent csak idejében
-Te sem vagy egy rozoga pöcs az tuti
-Figyelj ami az enyém az itt is marad, a héten viszont el kell intézni mindent.
-Meglesz, nadrág én most megyek már rámférne egy kis kufirc
-Na menj aztán nekem ne hangosan-veregettem meg a vállát
-Ez nem rajtam rajta múlik
-Ez is igaz na menj én is már fáradt vagyok.
-Holnap reggel akkor újra-kezet fogtamvele majd mindenki elindult az útjára.

Maffiába-Házasságra kényszerítveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon