KAILEY SZEMSZÖGE
Eltelt már majdnem 1 hónap és még nem jelentkezett senki ez fura, egész végig azon agyaltam vajon mi történhet oda haza vagyis inkább a fogságom volt helyszínén. Most épp dolgozok, de fura érzésem van egy hete zaklat valaki, viszont 1000% hogy nem Matt ő egyenesen ide jönne szerintem. Mamát meg szeretném óvni tőle hisz már nem fiatal és őt is fájna ha elveszíteném. Vikivel már nemtudom mivan próbáltam hívni de semmi és félek, hogy valamit tett vele az a tuskó James. De negbosszulom őket. Számítok jövetelükre az üzenetek miatt is hisz basszus kitudja lehet nem Matt az, de ez sem kizárt. Ma úgy döntöttem mihelyst kész vagyok a melóval elmegyek bulizni. Mamának már szóltam, hogy ne várjon haza. 20kor van vége a munka időmnek de lassan 19 óra van és áh bele fogok őrűlni ebbe rengeteg vendég is van, már ne értsétek félre szeretem a munkámat, viszont sok a bunkó. Na tessék ha már bunkó emberekről beszélünk megint kaptam egy üzit. Na nézzük, hogy mit is írt.
Na tessék eddig random emojikkal bombázott most meg itt írogat. Idegesít! De már csak 1 óra legalább és mehetek innen.
MATT SZEMSZÖGE
-Na valami fejlemény a hölgyeményemről? Visszaírt?
-Igen uram vissza, tényleg nagy a szája.
-Nem kell megnevelni kezdett megszokottá válni, hogy ellenem van.-nevettem fel
-Ma megy elvileg egy buliba önnek úgy is megbeszélése lesz ott mielőtt kezdődne a buli ott elcsíphetjük.
-Fantasztikus, de egy dolog van nem szabad feltűnőnek lennetek, mert észre veszi hogy 5 testőr helyet van vagy 10
-Nyugodjon meg megoldjuk-húzta ki magát az egyik emberem
-Ahha akkor nem is kéne kutatnunk utána, jobb ha nem beszéltetek fel. Most menjetek ki hívjátok be Vikit és James-t.
-Sziasztok, nocsak történt valami?-néztem az összekulcsolt kezükre
-Igen, tudod a szerelem nem szégyen és amúgy is így már véglegesíteni is van a házasság
-Ugye azt tudod drága barátom, hogy ha megtudják akkor neki kampec.-erre a kijelentéseket Viki sírva rohant ki.
-Ezt most minek kellett haver?
-Figyelj nem kértelek bele szerettél ebbe a nőbe a gyenge pontosság vált nem lehetsz ennyire ostoba.
-Nem a gyengém, jön majd másik-neveti el magát keserűen mintha saját magától undorodna
-Tényleg szereted na menj aztán vígasztald meg és neveld keménnyé nem lehet puhán
-Khm a faszom már kemény tőle
-Jahj már te perverz fasz menjmár-nevettem el magamatFél óra után elindultam ki a kocsihoz, hogy elvigyenek a reptérre. Deamikor kimentem az ajtón egyből elkopott a hányinger. Egy csurom véres nőt rancogáltak be apámék hozzám.
-Apám ez még is mit jelentsen?
-Vigyétek a pincébe-adta ki parancsba az embereimnek
-Hoztam neked egy stressz levezető játékot
-Nekem az minek apu nem kell most amúgy is megyek egy megbeszélésre mire haza érek a nő már ne legyen itt.
-Miért ne?
-Mert megyek az alanyért a megbeszélés után-ezzel ott ishagytam az apámat.Írtam a drága aranyos leányzónak egy üzenetet.
Reményeim szerint minden úgy lesz ahogy azt elterveztük. Oda értünk a reptérre addig belőlünk kajálni mert bassza meg az új szakács olyan szart főz hogy még a kutya se eszi meg. Felhívtak, hogy a magán gépem lassan érkezik és már mehetek is. Írtam James-nek is hogy figyeljen amíg én távol vagyok.
Naa és még a drága kis barnácskám is vissza óhajtott írni.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...