Arra kelek, hogy valaki pofozgat. Lassan kinyitom a szememet, majd szembe találkozok az undorító féreggel, ki tönkre tette az életemet, s nem hagy boldog életet élni.
-Nocsak, hogy felébredtél. Komoly bajban vagy!
-Már megszoktam.-néztem rá félmosollyal mire a haverjai csak rám mosolyogtak.
-Miattad nem tudtam megölni azt a mocskot!
-Magadra célzol ezzel? Mert egy hülyével kevesebb lenne ha meghalnál. Igen apámat nem tudtad és nem is fogod megölni. Ez csak egy álom marad nálad. El kell szomorítsalak amíg élek apám nem lesz halott.
-Ez jó hír akkor megöllek.-mosolyodik el majd belémszúrva a kést távozik q kis feleségével. Most mindhatnám azt, hogy nem esik szarul, deee akkor hazudnék igen is így van. Tudtam, hogy nem kéne megbíznom benne, de a szívnek nem lehet parancsolni. Ennek pedig most meg is iszom a levét. Istenem, hogy lehettem ennyire hülye. Na de térjünk vissza a gyötrelmekkel teli jelenbe. Liam odajön hozzám, a kést kihúzza.
-Sajnálom, de mi sem tehetünk semmit. Elszálítunk egy másik helyre Matt úgy gondolja ott majd biztonságban leszel.
-Hogy tessék? Még is miért? Hisz nem vagyok a felesége és mi a faszomért foglalkozik velem? Hadjatok ti is békén. Csak boldog akartam lenni. Megbíz......hadjuk inkább. Hol van az a hely?
-Ezt nem mondhatjuk el.
-Vagy most elmondjátok, vagy kicsapom a balhét.
-Lefertőtlenítem a sebed.-arrébb sétált egy asztalhoz, kihúzta a fiókot, aztán már a kötszerekkel tért vissza.
-Kailey figyelj mi jót szeretnénk neked.-szól hozzám már Zayn is.
-Jah vettem észre. Aztmindjátok biztonságban akar tudni engem aztán belémszúr egy kést. Tényleg biztonságos. Ha ő nem lenne na akkor lennék én csak igazán biztonságban és boldog egyszerre.-Liam leápolta a sebemet
-Liam Zayn áruljátok el nekem, hova visztek?
-Sajnos ha elmondom már annyi reményed sem lesz mint eddig, de annyit, mondhatok, hogy ők is ottlesznek.
-Nem nem nem és nem. Biztos hogy nem. Ezt már most felejtsétek el! Mi vagyok én baszki, egy kicseszett rab? Nem elég?
-Mi ez a ricsaj?-ront be az ajtón Matt
-Mivan fel sem kelsz, de már a csippád is kinyilt?
-Képzeld nem csak nem fogok veled és azzal a kis ribancal együtt élni.
-Tán féltékeny vagy?
-Tsz drága Matt....-felkeltem a székből mire mind a hárman hátrébb léptek. Igen aki tud az tud. Imádom. Régen színész suliba jártam plusz megtanultam bűvészkedni is. Nem gondoltam volna, hogy használni fogom, de most nagyon is kapóra jött.
-Mire legyek féltékeny? Mire? Hm? Szebb vagyok. Jobban vezetek. Okosabb vagyok. Furfangosabb. És ami a legfontosabb. Tudok is főzni. Mindenhez értek. Utol sem ér az a ribanc.
-Tényleg? El ne szállj magadtól. Nem is vagy szép.
-1. Van önbizalmam.
2. Örülök, hogy a többire nem mondtál nemet, de vald be magadnak végre. Igen is szépnek tartasz vagy ha nem is annak, de nem vagyok közömbös a számodra.
-Ez nem így van és el ne kezd.
-Matt-szólitja meg Liam
-Miaz?
-Ebben igaza van. A szemed mindenre elárul. Ki akarod nyírni, de még is úgy nézel rá, mint aki a feleséged. Amit mi is bevettünk ugye. Az a másik lány aki még a nő jelzőt sem érdemli meg, utól sem éri Kailey-t. Sajnáljuk, de ez a véleményünk. Tetszik vagy sem.
-Oké új szabály nem találkozhattok vele. Valahogy nagyon is véded és ez nem tetszik. Hívjátok, be az őröket majd utánna menjetek ki.
-Matt. Meg lehetne ezt szépen is beszélni. Miért van az, hogy mindig bántasz? Miért? Tettem ellened valamit?
-Igen!!-üvölti a kepembe
-És még is mit?-kezdek bele én is a magasabb hangokba
-Megszülettél!-vágja rá azonnal a választ a kérdésemre. Mikor ezt kimondta egy élet hunyt el bennem mintha a szívemet ketté repítette volna egy meteor. Ott álltam előtte, megsemmisülve, hagyva azt, hogy az őrök láncra verjenek , mint egy rabszolgát. Hogy teheti ezt? Szívtelen lett, de megbánja. Vissza adom ezt neki az első adandó alkalommal. Plusz kinyírom a drága feleségét. Kit inkább nevén nem neveznék.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...