Fél év kemény fél év telt el azóta a kibaszott levél óta. Többször beszéltem apámmal aki azt mondta, hogy Matt keresteti már az illetőt. Az apját keresteti. Kicsit sem ironikus igaz?! Gondolat menetemet a telefon csörgése zavarta meg.
-Igen tessék?
-Ön Kailey?-szolt bele a telefonba egy ismeretlen férfi hang. Bár mintha még is csak egy minimálisan is ismerős lenne.
-Nem. Szerintem rossz számot hívott.
-Elnézést akkor. Nem is rabolom tovább az idejét viszlát.-majd le is tette. De mi a franc az a viszlát. Ember ha telefonálink azt mondjuk, hogy visszhal. De ismerős volt a hangja valahonnan. Csak azttudnám honnan. Azonnal megkerestem Matt telefonszámát és felhívtam.
-Matt hallasz?
-Kailey te vagy az?
-Igen. Figyelj sürgős lenne nagyon. Szerintem az apád felhívott engem. Beszéltem vele. Utólag esett le, hogy lehet ő volt az. Nem mindtam meg neki, hogy én vagyok az, viszont az adataimat le tudják szedni a telefonomról.
-Azonnal küldök ki egy csapatot a házhoz. Apádnak az emberei pedig a házában vannak. Nem lesz semmi baj oké?
-Oké. De leteszem, nem szeretném ha baj lenne.
-Rendben szia Kailey.
-Szia Matt.
-Nagyon fura volt hallani a hangját. Nagyon ijedt volt a hangja. Sajnálom őt, hisz kiderítette az igazságot, vagyis inkább elmondták neki.Kisebb idő elteltével láttam, hogy Matt emberei megérkeztek. Jeleztem nekik, hogy jól vagyok. Ahj mi lesz még itt?
MATT SZEMSZÖGE
Végre elkaptam a nyomorult apámat. Az embereim lekötözték így messzire is megy. Fel vettem a kezembe a telefonomat. Megkerestem Adam telefonszámát és azonnal tárcsáztam is.
-Adam megtaláltuk. Hozd ide Kaileyt is kérlek és gyertek ide.---------
-Na végre hogy itt vagytok. Gyertek.
KAILEY SZEMSZÖGE
Matt lekísérr engem és az apámat ahhoz a fickóhoz, aki hónapokon át zaklatott és aki ma felhívott. Viszont mikor beléptem a kis szobába azthittem meghalok. Megtörten néztem rá a férfira. Istenem. Ez nem lehet igaz.
-Kailey jól vagy?-futott oda hozzám Matt és az apám.
-Nem! Nem vagyok jól.-néztem undorodva arra aki megerőszakolt.
-Te rohadék. Miért nem dögöltél meg? Miért nem temették még el? Na legalább most vissza kapod amit tettél velem.
-Te honnan ismered?
-Eddig nem tudtam ki zaklat, de mostám tudom. Ő volt az. Ő volt az aki elvette tőlem azt amit nem akartam. Matt az apád megerőszakolt engem.
-Hogy tessék?
-Matt én is ott voltam.-szólalt fel az apám is. Így visszaemlékezve lassacskán összeroppanást kapok.
-Hogy érted, hogy láttad?
-Apáddql nem voltam jóban ezt te is tudod, viszont egy nap az emberei be törtek hozzánk majd ezután a lányomat előttem erőszakolt meg. Allig volt 14. És Kailey tudom azthitted, hogy kisbaba korodban eldobtalak. Pedig nem. Az anyádhoz és annak akkori párjához vittelek, hogy vigyázzanak rád. Azon a napon elképzelés, hogy veled is legyek egy kicsit, de nem sült el jól.
-Apu nem hibáztatlak. Rosszkor voltam ott.-Matt végig semhallgatta a monológomat Azonnal nekirohant a férfinak.
-Mit tettél vele te szemét perverz dög.
-Matt hagyd, menjetek ki a szobából. MOST!
-DE...
-Nincs de Matt hozzátok ki innen.-most visszakapja ez a faszkalap amit velem tett.MATT SZEMSZÖGE
-Adam mit akar most Kailey?
-Csak figyelj és nézd, mit tett vele ez az élet. Elintézi, hogy azöreged innen élve ne menjen ki.
-De kiszabadult. Mikor ti beszelgettetek, addig kiszabadult. Nincs olyan hely ahonnan ne Rudolf volna elszökni. Bántani fogja megint.
-Matt bízz bennem. Ismerem a lányomat. Bízz benne, nem ölt meg téged, pedig lehetett volna rá lehetősége, de nem tette meg.
-Oké.-kicsit félek de nem szólok többet. Nem akarom bevonzani a rosszat.KAILEY SZEMSZÖGE
-Hogy merészeltél zaklatni te fasz?
-Kailey Kailey Kailey te még egy hiszékeny kislány vagy.
-Ne merj megszólítani.-majd beleszúrtam a kést a kézfejeibe.
-Nah hamár ki tudtál szabadulni, innen menekülj el. Most megkeserülöd amit tettél velem.
Őrök vegyétek le a ruháit.
-Na most Drága Viliam. Van valami búcsú szavad a faszodhoz? Nincs akkor jó.
-Mit akarsz tenni?
-Mindek látszik-adták oda nekem a metsző ollót.
-Ugye nem.
-De de.-mosolyogtam rá
-Ááááááá
-Így jár az aki szórakozik velem.-belelődtem a lábaiba, a vállaiba.
-Nah kérj szépen bocsánatot a fiadtól, az apámtól és persze tőlem.
-Bocsánatot kérek Matt. Nem lett volna szabad hazudnunk és zaklatni ezt a lány. Adam sajnálom, hogy Fannit elvettem tőled, de elvakított a szerelem. Viszont Kailey te olyan isteni voltál belülről, sajnálom, de rúl jó voltál.-ennyi vége fogtam a fegyverem és lazán fejbelődtem. Leköptem, majd addig rugdostam amíg Matt le nem szedett róla. Fejszével levágtam a fejét majd fociztam vele.
-Kailey nem hagynám abba a focizást?
-Nem hát olyan jó. Hehe.
-Az én lányom.
-Bazdmeg kurva nagy szerencsém van.-nevette el magát Matt és az apám.
-őrök a hullát szedjek fel. A fejét pedig tegyétek a sarokba a vitringbe tegyétek bele.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...