KAILEYSZEMSZÖGE
Végre, hogy fel keltem. Nem kellett sok és gyorsan elmondtam a tervemet az őröknek. Kik nem is sejtették, hogy ez csak játék melyben ők is cinkostársak. Végül is legalább bele mentek. Tettem egy kis csavart ebbe, hisz Matt-et is megakarom kínozni, így elfogott kábítani, sőt ott helyben fogok beleszúrni egy kést és azonnal elmegyek innen. Megkérdeztem Matt-et, hogy mikor ér haza oontossan és azt mondta 19 körül, pont akkor mikor a szülei is ittlesznek. Matt elment aaaa.....igazából nemtudom hova, de a lényeg, hogy nincs itt. A testőrei segítettek díszíteni ekkor megjelent Jamesés Viki.
-Oh már értem, ezt tervezgettétek.
-Miről be...-félbeszakítottam Nehogy elszólja magát
-Igen ezt, tervezek neki egy esti bulit, vagyis hát a szüleinek. De igazából már készen is vagyunk. Nem akartam nagy felhajtást. Hisz nem érdemli meg, de szülei igen, viszont azon részét nézve a fiúk mivel nem érdemli meg ezért egyrészt ők sem. Mert egy ilyen arrogáns férget szült az anyja.
-Ne mérd a szádra venni a szüleit.
-Miért mi lesz? Ha? Megverdz Meglesz hajrá csak tessék nekem csak jobb lesz-rákacsintottam majd mondtam a többieknek, hogy így jó lesz és elmondtam nekik hogy húzzák majd le egy jelzésre a redőnyöket és kapcsolják le a villanyokat. És bamm kész a terv. Hátra van a neheze.
-Sok sikert hozzá.Remélem bevágódsz nálunk és eskü örülnék ennek.
-De jó, hogy ez csak látszat-súgtam oda neki, hogy James ne is halja meg. De nem is látta mert nem figyelt végre.19 óra
Nah akkor kezdődjön a party. Lehettem a lépcsőn abban a Szent minutumban már lépett is be rajta Matt és még 2 ember. Ekkor elkiáltottam magamat
-Üdvözlettel küldöm ezt önöknek.
Fáradoznak csak beljebb. Elnézést a nagy hév miatt be sem mutatkoztam. De modoratlan vagyok. Kailey vagyok.-nyújtottam kezet. Amit örömmel elfogadott. Mindenki.
-Jack vagyok ő pedig itt Lilla.
Mutatta be Jack magát és a feleségét. Oh de ez nem fog sokáig tartani. Leültek az asztalhoz én pedig megadás a jelzést. Viki odadobta a szemüveget nekem így láttam a sötétben majd lepődtem a szüleit. Majd a fegyverbe altatót tettem ami mikor érintette a testét fel is morgott hangosan. Majd hallom ahogy a teste leborul a székről. Beleszúrtam a hasába a kést, majd a combjába és a K betűt belebéjegeztem a hasába egyrészt, 1-et a combjaiba 1 et a karjaiba. Majd kifutottam a hátsóbejáraton. Pont annyi időm, volt, hogy kimenjek és elbújjak. Majd felkapcsolódott a lámpa. Élményem beljebb az erdőbe elástam kB 1 méter mélyre a pisztolyt és az éjjellátót is. És elindultam valamerre. Elértem egy tó partyjához. Ahol lepihentem egy kicsit, de nem tartott sokáig, mert hirtelen lefogtak és beráncigáltak egy autóba. Innentől képszakadás.Mikor felébrettem azthittem neghalok. De sajnos nem így lett.
Élek. Nem tudom, hogy minek DE élek. Ahogy körbe néztem, csak én voltam és a szék amihez le voltam kötözve a 4 fal között amik már rohadtak le.-Lám lám, felébredtél.-jött oda hozzám egy öszülő férfi. Az arcát hegek borítják. A teste kidolgozott volt, de látszott, hogy egy vén trotty próbál meg nekem majd dirigálni. Nevetséges. Nem is kicsit. A felsőtest feszült a fekete póló amit fedett egy golyóálló mellény.
-Tán nem csak tetszik amit látsz?
-Ble isten mentsen meg ettől. Undorítóan nézel ki.-az igazat megvalva nem öl,annyira rossz. Ha nem lenne ősz hanem barna vagy szőke még azt is mondanám rá, hogy 30+os na de így.
-Na cicuskám nem szabad így beszélni.-fogta meg a combomat amit sajnos elrántani nem tudtam tőle.
-Hülye vagy bazdmeg az apám lehetnél!-üvöltötte rá és pofán köptem
-Ez hiba volt.-akkorát lejátszót, hogy sztm a szék 2 is tört aladtam. -áucs-suttogtam magamnak.
-Fájt? Így jártál egy ribanc meg is érdemli. Végre Matt gyengéje ittvan nálam. Na most pedig elmondod, hogy mit tervez vagy a ribanca meghal.
-1 nem vagyok ribanc 2 vagy fél éve nem laktam nála mert elszöktem a 3 meg az, hogy mi közöd van hozzá, ha akarnám sem mondanám el neked.-csak úgy köztem oda neki a szavakat teljes magabiztossággal. Nemtudom mi ütött belém, de ez borzalmas. Egyszer ez lesz a vesztem a nagy pofám. Válaszul felpofozott. Majd az arcomba kente a kajámat. Fasza már az sincs aminek kéne lennie.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...