III. Part 4

146 3 1
                                    

-Matt ha nem tartod be az ígéretet vége a családodnak.
-Olyan vagy mint az apád.
-Huh hányszor hallottam már ezt.
-De szebb is lettél. 19re gyere az edző terembe.
-Oké. Húzd ki a beled a szobából.
-Már megyek is.
Ebbe meg még is mi a franc ütött? Bűzlik ez az egész. A mai nap folyamán láttam  egy lányt. Ugyan olyan gyűrűje volt mint Matt-nek.
Leértünk az edzőterembe majd neki láttunk a munkának. Matt-et folyton nézte a csaj, de nem fordítottam neki nagyobb figyelmet. Viszont a gyűrű az zavart. Azon gondolkodom  hogy meg-e kéne kérdeznem vagy sem. Viszont mindenki ismer már annyira, hogy de megkérdezem.
-Matt egy pillanatra ráérsz?
-Nem nem ér rá!-szólal meg a szőkeség. Ble mindjárt megtépem.
-Linda menj fel. És igen Kailey ráérek.
-De Matt-probálkozik
-Nincs de húzzál fel.-gyorsan eliszkolt a a húga. Hogy lehet valaki ekkora tahó.
-Miért van ugyan olyan gyűrűtök a hugoddal?
-Jól belecsaptál a közepébe.
-Tudod jól, hogy nem körítek. Ami érdekel az érdekel.
-Pont azért, mert a hugom. Nincs beleszólásod a dolgaimba.
-Nocsak  talán neked lehetne? Undorító féreg vagy Matt. Gyülöllek.-próbáltam meglökni, de ezzel csak azt értem el, hogy lefogott, majd a falhoz szorított.
-Matt eressz el.
-Akkor elmondom az igazságot ha ennyire tudni akarod. Felviszlek és bemutatlak neki.-elrángatott a faltól felvitt a nappaliba majd a kutyái lába elé dobott.
-Linda gyere ide.
-Mond mi a baj?
-Nincs semmi. Mutatkozz be kérlek ennek a hölgynek szépen. Csak őszintén.-Linda odabattyog elém az őrök felrángatnak majd olyat mondott, hogy a szívem is megállt.
-Linda vagyok. Matt felesége.
-Hogy tessék?
-Látom meg vagy szeppenve Kailey.
-Matt tud a drága feleséged arról, hogy elvettél feleségül?
-Igen, de nem vettelek el igazából. Tudod ez csak a terv része volt  hogy apádat megölhessem.
-Matt mit műveltél?
-Meglátod. Fiúk láncra vele és vigyétek a kocsiba. Azonnal!-megvártam míg kimegy a nappaliból, azonnal cselekedtem. Kiszabadultam az izomtornyok kezei közül  majd rohantam amerre csak tudtam. Felhívtam apámat. 3. csörgésde fel is vette.
-Mi a baj kislányom?
-Apu tünj el onnan azonnal. Nem érdekel hogy hol vagy. Csak menj onnan ahol most tartózkodsz. Matt meg akar ölni téged. Nem vett el engem feleségül, ez csak egy álca volt, mert tudta hogy egyszer megtalálsz így ha elvesz közelebb kerül hozzád. Siess.
-Te hol vagy elmegyek érted!
-Apu menekülj velem ne törődj.-épp hogy kinyomtam a telefont. Kilöktek az úttestre ezek múltán képszakadás.

Maffiába-Házasságra kényszerítveWhere stories live. Discover now