ADAM SZEMSZÖGE
-Ha meghal, azért csak is te lehetsz a hibás.
-Miért? Úgy teszel mintha te nem követtél volna el hibákat.
-Ha arra gondolsz ami rég volt. Tévedsz. Szerettem az anyádat. Tiszta szívemből szerettem és mai napig bánom, hogy miért nem én haltam meg. Mai napig átkozom azt a napot, hogy nemtudtam megvédeni.
-Ne hazudj nekem. Te ölted meg őket. Ne próbáld másra kenni ezt az egészet.
-Ne feszegessük a határokat. Inkább mind mit akarsz a lányomtól?
-Nem szeretnék semmit csak őt.
-Nem okoztál még neki elég fájdalmat?
-Nem-mondta határozottan, majd egy lépést tett felém. Ha a lányom meghal miatta megölöm és a darabjait a kutyák elé dobom.
- Elkövettél egy súlyos hibát. És ennek a levét ő fogja meginni. Azt garantálom.
-Ha bántani mered véged van! Lehet neked bármekkora a hatalmad, ha a lányom bosszút ígér ott nincs menekvés. Lehetsz te akár a menny vagy pokol ura is. Megtalállak de annak sem lesz jó vége.
-Ne itt civakodjanak.-jött ki a műtőből az orvos.
-A lányom jól van?
-Minden rendben. Stabilizáltuk az állapotát. Holnap reggel fáradjon be hozzá. Ami pedig téged illet.-fordult Matt-hez- csak egy szavamba kerül és meghalsz. Ez a lány többet ér mint az életed. Ne merd mégegyszer bántani.
-Nem félek tőled.
-Nem is tőlem kell hanem tőle.-hangos ajtócsapódás. Mi a franc a lányom acélból van? Hogy a faszomat tud hirtelen felkelni úgy hogy a testén van egy lyuk? Na Matt sok sikert.
-Te szemét dög gyere csak?-megfogta Matt-et a nyakánál fogva és kirángatta az épületből.
-Én szóltam neki.
-Legalább megprobálta. Látszik, hogy szereti a lányomat, de egyet nem tud. Az pedig az, hogy a lányom ha valamit a fejébe vesz azt nem felejti el soha.
-Mit képzeltél? Elment a maradék eszed is? Esküszöm az istenre Matt, ha mégegyszer megprobálsz megölni. Feldarabollak, majd szépen az embereiddel etetem meg a tested minden egyes centiméterét. Ha mégegyszer bántani merészeled az apámat vagy Bred-et vagy Vikit véged van.
-Kailey ezt ne itt beszéljük meg.
-Nem akarok veled semmit sem megbeszélni Matt. Van egy ajánlatom, de ha nem tartod be. Megöllek.-elengedte a nyakát majd felém fordult könnyfátyolos tekintetével. Kislányom Ne tedd ezt. Ne add oda önként magadat az ördögnek.
-Kincsem ugye nem qzt akarod ajánlani, hogy vele mész, hogy minket meg ments?
-De pontosan ezt szeretném.
-Ne add magad önként az ördögnek. Ez veszélyes.
-Apa. Nincs veszélyesebb egy összetört szívű nőnél. Én parancsolok. Ha hozzátok ér mindenkit megölök. Fölleg a hugát-mikor kimondta azt a szót Matt azonnal felnézett Kailey-re. Tudja a lányom mivel kell fenyegetőzni.
-Nem teheted.
-Ó dehogy is nem. Miért ne tenném? Megöltél sok mindenkit én is megtehetem. Szóval visszatérve a szabályokhoz. Ha bántani mered Vikit vagy mindenkit akivel váltottam 1 szót. Hallott lesz a hugod. Dönts okosan Matt.
-Csak okosan Matt-ránéztem egy olyan így jártál te pancser arcal.
-Mit mondasz?
-Kailey elfogadom. De csak azért, mert szeretlek.
-Ne tedd itt a süket dumát. Apu vidd az új otthonomban a ruháimat. Qmi pedig téged illet Matt. Ha átmersz verni....-félbeszakított.
-Tudom a hugom meghal.-mindta majd bepattant az autóba és elhajtott.
-Biztos vagy benne lányom?
-Igen biztos vagyok apu. És köszönöm, hogy segítesz.-mondta és átölelt jó szorosan.
-Vigyázz Vikire kérlek. Őt figyeltesd és védd meg.
-Rendben. De most menj.
-Szia apu.
-Szia kislányom.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...