II. Part 4

169 6 0
                                    

Reggel nagyon nagy fejfájásra ébredtem. Nem hiszem el. Mibe keveredtem én a múltba. Kikeltem az ágyból majd a fürdő felé vettem az irányt. Belenéztem a tükörbe. Ahol egy megtört szívű lányt láttam vissza nézni rám. Mentem volna vissza mikor újra egy emlékfoszlány ugrott be, de ez mindent felülmúl összeestem és ezáltal le is rogytam a földre.

-Neeeee.-rohantam volna oda a szüleimhez. Matt felé rohanok aki csak engedi, hogy verjem
-Megölted őket gyűlöllek. Ezt még megkeserülöd.

Megöltem Matt szüleit.

Egy buli ahol a pavilonról néz le rám Matt.

Megöltem néhány embert.

Találkoztam a nagymamámmal.

Majd ő is meghalt.

A hülyéskedések Matt-el. A veszekedés.

Találkoztam Vikivel egy étteremben akkor láttam Matt-et elsőnek. Viki a legjobb barátnőm.

Minden beugrott már tudom ki kicsoda. James elvette feleségül Vikit, hogy erősítse a maffiát. A gondolatmenetemet Matt szakította félbe aki felemelt, majd visszatért az ágyra azonnal felpattanok és rohanok át Viki szobájába.

-Nincsenek ott. Másik szobában vannak.
-Matt akkor mutasd meg hol? De AZONNAL!-Üvöltöttem a képébe.
-Tehát emlékszel istenem nagyon boldog vagyok!-rohan oda majd átölel.
-Emlékszek, viszont hozzád kell mennem igaz?-néztem rá majd lehajtottam a fejemet. Matt az állam alá nyúl és felemeli azt.
-Igen, de te leszel a világ Legszebb menyasszonya.
-Matt én örülök, de most hogyan tovább? Nem.....nem menj el mellöllem. Megölted a mamámat. Te rohadék-rontottam neki azonnal. Lefogott majd bedobott vissza a szobába. És kulcsra zárta az ajtót.
-Majd ha megnyugszol beszélgetünk.-Már megint itt tartunk fasza. Elegem van. Írok Vikinek, hogy vegye rá Matt-et, a kiengedésemre.

 Írok Vikinek, hogy vegye rá Matt-et, a kiengedésemre

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy gond megoldva. Még jön vagy több száz.

MATT SZEMSZÖGE

Kopogtatott valaki így a szabad szó után rögtön kinyílt. Viki volt az. Hát ez meg mit keres itt.
-Mit akarsz?
-Akarni a WC-n kell drága Matt.
-Hogy felvágták a nyelvedet. Talán James nem tanított meg a tiszteletre?-kérdeztem tőle majd felkeltem a székemből
-És titeket az anyátok?
-Jó elég ebből!-nekirontottam megragadtam a nyakát majd a falnak szorítottam. Ekkor valaki berontott az irodámba.
-Engedd el te féreg.-nem engedtem el még mindig Vikit.
-Matt ha nem engeded el megöllek. A régi Kailey nincs többé. Nem dőlök be a hazugságaidnak. Nem leszek a feleséged. Engedd el!-jelentette ki.
-James-üvöltöttem ki majd az említett személy rögtön előttem termett. Vidd le a pincébe Vikit és kurvára nem érdekel mi van köztetek. Itt nem lesz tiszteletlenség.-majd ráncigálta is ki. Hallom ahogy szegényke üvölt neki. De Jamest úgysem hatja ez meg.
-Ami téged illet. Mit is mondtál? Hogy nem leszel a feleségem. Oh drágám. Már rég elintéztem ezt. Hiszékeny vagy Kailey-mwntem közelebb hozzá míg ő hátrált, a falba ütközött. A csőhöz láncolatam.
-Innen nem is menekülhetsz kedvesem. Az enyém voltál vagy és leszel is amíg én élek.

Maffiába-Házasságra kényszerítveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora