Na igen egyedül vagy 5 napja lehetek itt lent. Viki hozott nekem kaját és elmesélte mik történnek fennt mostanában, hogy nem vagyok ott.
-Mit tett veled Matt?-kérdeztem tőle undorodva a neve miatt
-Majdnem megerőszakolt és megvert, mert mondván "hogy engedhetted el?" Aztán ez utáni tudod. Mondta, hogy tudnom kéne hova mentél, de erre nem mondtam semmit így mondta Jamesnek hogy folytassa, de James nem akarta így megfenyegette. Nyugi! Nem tett semmit. Mondta hogy színleljem, hogy hadja abba.
-Megölöm! A bosszúm édesebb lesz mindennél!
-Nem akarlak elszomorítani, de ott volt a lehetőséged még sem tetted meg!
-Tudom!-ordítottam az arcába
-Miért nem tetted meg?- kérdezi és a kezemet nyugtatás képpen simogatta
-Mert nem most akarom megölni, de szenvedés akarok okozni neki. Pl megölöm az egyik vagy az összes családtagját, és nem érdekel, ha ezzel én is olyan leszek mint ő. Megérdemli.
-Jah jó hogy mondtad, Mondta, hogy ma fel hoz és jönnek a szülei is, úgyhogy gyorsan cselekedj találj ki egy tervet.-kacsintott rám majd e következő pillanatban benyitottak.
-Mondtam, hogy csak a kaját hozható be!
-Bár azt se hoznál te féreg! DÖGÖLJ MEG!
-James vidd fel Vikit!
-Ne mérd bántani vagy megkeserülöd!-ekkor megpofozta az a mocsok Vikit. Fel keltem és így szoltam:
-Mi a francot képzelsz, azthiszed hogy te vagy az atyaúristen és akárkit megverhetsz? Hát nem, nem leszek a cicababád verj meg, biztos azt szeretnéd, hogy szemvedjek. Rajta már nincs olyan heg amit felszakíthatnál.-mondtam neki ő meg csak megforgatta a szemeit és felpofozott majd szólt egy őrnek, hogy vigyen fel a szobámba. Lefürödtem és átöltöztem.
-Na tehát ma lett volna a nap mikor is, bemutatók a szüleimnek. De holnap este fognak csak jönni és estig lesznek, én ma nem leszek itthon. De figyelni foglak, a szoba be van kamerával és mikrofon is van. Kivéve a fürdőszobában. Most viszont megyek bey.-intett mosolyogva majd kiment majd felfordul a gyomrom ettől az embertől. Gyűlölöm. Teljes. Szívemből. Bementem a fürdőbe és hát igen este kellős közepén, mert nincs jobb dolgom. Ekkor ajtónyitast hallottam majd azt ahogy bezáródik.
-Kailey hol vagy baszki!
-Jesszusom ne ijeszgess ittvagyok a fürdőben gyere csak be és zárd be az ajtót.
-De ugye nem vagy meztelen.
-De persze csak is. Gyere már és ne szórakozz.-mondtam nevetve
-Figyelj megvan a terv. Nem ma jönnek, hanem holnap.
-Hmmm.
-És Matt?
-Ő nem lesz holnap sem sztm itthon. Szóval szerzek egy fegyót.
-Nem kell.-mire én erre furán néztem rá.
-Tessék.-nyújtotta felém a pisztolyt.-Ezt meg honnan szerezted?
-Még James adta, hogy még tudjam magam védeni. De neked szántam hisz neked nagyobb szükséged van rá mint nekem.
-Viccelsz velem. Baszki a legnagyobb Maffia vezér házában vagyunk. Te neg azt mondod, hogy nincs cs érte szükség? -tolom az arcába a fegyvert
-Oké így bele gondolva a fejemben jobban hangzott.-elnézésüket magunkat majd mondtam Vikinek menjen el lefeküdni. A tervet meg majd ki improvizálom reggel. Reggel el megy itthonról szóval sztm már meg is van. "Szervezek neki egy meglepetés bulit" legalábbra is ezt fogom tettetni. Megmondom, hogy mikor bejön húzzák le a redőnyöket és a lámpákat kapcsolják le majd és úgy megölöm őket. A szobámban van egy széf a kódja nem kell, mert felnyitottam.még akkor amikor nem voltam bekamerázva. Khm ez által m1 is mert én is látom mikor nem működnek a kamerák szóval a tervem eddig jó. Ha meg ez nem jön be rögtönzök. A szélben pedig nem más van mint egy éjjellátó szemüveg.
Viszont ezzel együtt még be is aludtam.MATTSZEMSZÖGE
-Mit csinál?-céloztam Vikire aki éppen Kailey-hez ment be.
-Nem úgy volt, hogy megtiltattam veled hogy bemenjen oda?-néztem szigorúan James-re
-De és pofon is vágtam, mert vissza szólt. Megígérte, hogy nem megy be de ezek szerint rá sem hallgat semmi.
-De hallgat csak észrevette, hogy mivel szereted nem akarod bántani.
Ezt csinálom Kailey-vel is annyi kivétellel, hogy nem is szeretem. De nézzük tovább. Hol van róla Kailey?
-Pill megy a fürdőbe látod?
-Igen mert nekem is van 2 szép szemem.
-Bezárja az ajtót, de láttam őrt volt bennt.-nézzük nézzük és csak tovább nézzük a felvételt
-Furcsa, hogy ennyi ideig ott vannak bennt.
-Nekem is.-mire ezt kimondta Viki már jött is ki, de Kailey még bennt maradt. Majd kB 2 percre rá miután a barátnője kiment ő is így tett. Majd lefeküdt aludni.
-Nagyon furcsák nekem.
-Nem akarod kő szedni Vikiből, hogy mit beszéltek ott bennt?
-Nem mert tuti csak nyugtatta, de rákérdezek.
-Kössz haver.-majd ki is mentÚgy érzem válik forral ez a lány, de semmi jót nem sejtek, azthittem megtudom tőrni de nem megy basszus már lassan fél éve annak, hogy itt van, de eddig semmi. Félek, hogy még a bajt hozzá rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AventuraMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...