Reggel nagy fejfájásra ébredtem. Oké elmesélem mi történt röviden tömören. Ittam, nagyon sokat ittam. Aztán hánytam és bealudtam. Bár nem a szobámba de igen elaludtam. Na egy pillanat. Ez nem az én szobám. Kihuppantam az ágyból. Egyből Matt-et kerestem, de sehol sem találtam. Mondom megnézem őt az irodába, szokásokhoz hívően most sem kopoktam.
-Matt. Ohhh öhm elnézést kérek. Csak egy perc. Matt ha végeztél gyere ki a kertbe.
-Rendben.-épphogy kimondta már ott sem voltam. Istenem, hogy én mekkora egy barom vagyok. Ahhjj már mindegy visszafordítani már úgy sem tudom. Felöltöztem, ezután pedig kimentek a találkozónk helyszínére.-Kailey hol vagy? Jaa oké megyvagy. Wow!-lepődött meg.-Hova öltözzél ki ennyire?
-Sehova! Csak gyorsan felkaptam valamit.
-Értem. Beszélnünk kell. A tegnap miatt.
-Tudom.
-Rendben, de menjünk be az irodába.-----------
-Kailey akik ma bent voltak nálam, mondták, hogy jobb ha figyelek rád. Vagy magukkal visznek. Ezt nem szeretném. Gondolom te sem.
-Hát igazából se itt se ott nem lenne jó. Matt én szeretlek, de nem lehetünk így együtt.
-Mi az, hogy nem lehetünk együtt?
-Az, hogy én egy normális életre vágyom. Elegem van a sok illegális dolgokból. Nekem ez nem kell. Sajnálom. Ma apám elvisz oda ahonnan te pár évvel ezelőtt elhoztál.
-Azt mondtad, hogy ittmaradsz.
-Sajnálom Matt, de nem lehet. Így, hogy veszélyben vagyok nem lehet.-odamentem hozzá, majd megcsókoltam.
-Vigyázz magadra Matt.
Nemtudom, hogy ez-e a helyes döntés. Viszont azt gondolom, hogy ha nem vagyok itt könnyebb lesz mind a kettőnknek. Gyorsan kifutottam a házból. Beültem az autóba. Sírtam egészúton. Viki az anyós ülésről próbált engem nyugtatni több kevesebb sikerrel. El telt másfél óra. Istenem, nagyon megváltozott ez a ház. Olyan amilyen volt, de még is igényesebb.
-Apu ez a ház miért ilyen?
-Azt mondtad takarítson ki, ha visszatérnél. Na hát mi rendbe is tettük neked ezzel egész életed során már nem lesz gondod.
-Köszönöm. -segítettek kipakolni. Elköszöntem mindenkitől, majd elkezdtem az új életemet. Nagyon szépen megcsinálták. Úgy ahogy én is tettem volna. Vikiék pár utcányival arrébb telepedtek le. Édesapám pedig visszatért a hazájába. Angliába. Bred visszavonult Viki szerint. Így már nem dolgozik Matt-nek. Hiányzik. Vajon mi lehet vele.MATT SZEMSZÖGE
-Matt elég ne igyál már ennyit.
-Elment érted elment! Megígérte, hogy nem megy el.
-Meg kéne értened, hogy neki ez ami itt van az nem normális. Nem a feleséged. Bántani nem fogják. Visszavonult, már nincs bent a nyilvántartásunkban hogy nálad dolgozik.
-De azt meg hogyan? Nem írta alá.
-Igen is aláírta. Nézd.-Zayn odanyújtotta a papírlapot amin Kailey aláírása szerepelt. Nem hiszem el, hogy ténylegitrhagyott. Szeretem.
-Kibaszottul szeretem.
-Matt mondtam, hogy nem kellett volna bele menned ebbe az egészbe. Tudtad, hogy ez lesz a vége. Azt hitted, hogy majd a nyakadba ugrik, hogy jahj megölnek, de sebaj ittvagyunk egymásnak. Ez nem így működik.
-Elmegyek és visszahozom.
-Matt hagyd már a lányomat az istenért is.
-Adam? Te mit keresel itt?
-Csak tisztázni szeretnék néhány dolgot a múltal kapcsolatban.
-A múltal kapcsolatban?
-Igen. Hoztam bizonyítékokat neked. A nagyapád sakkban tart téged elég erősen csak te ezt nem látod, mert amióta megszülettél azóta hazugsággal tömik a fejedet.
-Ne itt beszéljük meg. Menjünk be az irodába.---------
-Mik ezek a képek Adam?
-Matt fordítsd már meg!-megfordítottam. Nem ez nem lehet igaz. Ránéztem Adam-re majd vissza fényképre. Adam és az anyám csókolóznak.
-De ez ezt még is, hogyan?
-Az apád elvette tőlem anyádat. Én akkor már bűnöző voltam ezt te is tudod. Abba a hibába estem mint te. Anyád velem akart maradni, de nem így lett. Apád elvitte és nem elment mint Kailey. Te ennyivel megúsztad.
Az az apád ennek a kócerájnak a vezére volt, mint most te. Mikor megszülettél, aznap én eljöttem anyádat meglátogatni. Apád nagyon dühös lett. Meg akartam védeni az anyádat, de semmi esély nem volt rá. Sokkal fiatalabb voltam mint az apád. Megölte apád az anyádat. Tudom bármennyire is hihetetlen, de tessék ittvannak a kamerák felvételei is. Itthagyom, ha kell nézd meg őket. Ajánlok egy üzletet, amivel mindenkit megvédhetsz, mert tudnod kell valamit.
-Mond.
-Matt az apád.....az apád...
-Bögd már ki
-Az apád még él.
-Hogy tessék?
-Jól hallottad, él. Mikor megölte anyádat, ő el menekült. Azóta nem hallott felőle senki. Viszont mikor Kailey-vel beszélgettem mondta, hogy valaki volt a házánál. Egy borítékot hagytak a postaládájában. D. M. Ez volt az apád monogramja ha jól tudom.
-Igen ez. De mi az ajánlat.
-Az, hogy egyesülnek. Ezzel Kaileyt nem sodorják nagy veszélybe és ha a rendőrök bármi furcsán találnak Kailey felügyelete alatt akkor szólnak. Neked is és nekem is. Ne hagyd el magát Matt. Bízz önmagadban, és ne hagyd, hogy elvegyék tőled azt ami a tiéd. Kailey szeret téged. De még kell értenek nehéz neki, ugyan úgy mint az anyának volt velem kapcsolatban.
-Rendben. Köszönöm, hogy ezt megosztottad velem. Így már világos minden. Ezt nem hiszem el. Hogy is hihetetlen én el a hazug szavakat. És az a vicc, hogy már nem is élnek. Bár ezek után nem is baj. Na akkor szép estét. Megkerestetem az apámat. Az egyezség pedig holnaptól már érvényes lesz.
-Én köszönöm, hogy megfogafod a tanácsomat. Sok sikert. A lányomra pedig vigyázz. Ígérd meg.
-Mindennél jobban is megvédem. Megvédme az életem árán is.--------
Elköszöntünk egymástól aztán elintéztettem apám keressétek és az egyezséget is elkészítettem. A papírokat már aláírattam Adam-el. Hogy lehettem ekkora balfasz, hogy elhittem minden szavát annak a vénembernek. Utállom a családomat. Kailey pedig miattam szenved. Gyorsan megnéztem a fényképeket és átfutottam a videókon is gyorsan.
Adam-nek igaza volt. Apám egy gyáva pöcs volt. Ha a kezeim kezé kerül azt negkeserüli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maffiába-Házasságra kényszerítve
MaceraMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...