II. Part 8

178 2 0
                                    

A tegnapi napról csak annyi maradt meg, hogy Viki biztonságban van. Ez volt a leglényegesebb dolog ami nekem fontosabb mint bármi. Egy kis idő múlva kipqttantam az ágyból megkeresni a telefonomat, de sehol semmi. Úgy gondoltam inkább megkeresem Matt-et. Najó inkább hívom.
-Maaaaatt hol a francban van a telefonom?
-Mi q francért kell neked meg üvölteni? Gyere itt van a szobámban.-automatikusan elindultam a szobája felé. Belépve látom, hogy ott van a Szent tárgy a kezében.
-Add ide
-Szépen kérd
-Kérlek. Na jó nem szórakozó add ide.-beakartam lépni az ajtón, de nem engedte
-Ne lépj be.
-Még is miért ne?
-Ide egy nő sem teheti be a lábát. Ez alól te sem vagy kivétel Kailey.
-Akkor gyere kis és add oda a telefonomat.
-Dehogy adom. Mindig ha akarok veled beszélgetni, akkor telefonozol. Kerülsz?
-Igen, miért ne kerülnének. Baszki belecsöppentem a maffiába. Senki sincs aki kijuttatna innen, maximum úgy ha esetleg a börtönbe kötnék ki.
-Most beszélni szeretnék veled. A telefonodat pedig elveszem.
-Mivan te vagy az apám?
-Ha akarsz hívj úgy lányom-kijött a szobából rámkacsintott majd kulcsra zárta az ajtót. A telefonommal együtt.
-Kössz kihagyom nem foglak így hívni. Sőt elhányom magamat, ha erre kell gondolnom- már csak a gondolattól is, hogy így hívják egy majdnem velem egykorú embert felfordul a gyomrom. Lementünk elösször a konyhába, mert éhes voltam. Miután megcsináltam a kajámat Matt mondta menjek be az irodájába. Csak a szokásos miután megettem a reggelimet azonnal bementem az irodába. Persze kopogás nélkül.
-Kopogni tanulj már meg.
-Minek, láttalak már nővel nem hát meg. Figyelj ha a házasságról akarsz beszélni nem érdekel. Zaljon le a többi legyen a te dolgod. Innen már úgysem menekülhetek. Inkább szembenézek az ellenséggel. Mintsem elmeneküljek előle.
-Ebben igazad van, de már csak egy rendezvény kell. És ennyi aminek a dátuma már megvan viszont holnap után jegyeznek el minket. Szóval elkéne menni vásárolni, DE velem jössz és én választom ki az estéjit plusz az esküvői ruhádat.
-Akkor minek menjek-nevettem el magamat kínomban
-A méreteket még nemtudom.-rámnézett perverz arcal
-Nem is fogod azokat inkább elmegyek vele, te perverz pőcs.
-Ne viselkedj úgy mintha nem tetszene amit látsz.
-Ezt nem is mondtam, de elég ocsmányul tudsz viselkedni-közelebb mentem hozzá-és ha megakarsz kaparintani, ahhoz tenned is kell. Én sem vagyok közömbös számodra tudom. Látni rajtad. Megvadulsz tőlem, sőt ha rámnézel látom a szemedben azt amit más nemnagyon. Ne is merd tagadni.-Hirtelen felpattant amitől kicsit megijedtem elkezdtem hátrálni, míg az ajtó meg nem akadályozott. Kattan a zár. Istenem csak ezt ne kérlek. Az ne legyen abba belehalok.
-Miért zártad be?
-Mert ha így folytatod, belelndülök a dolgokba és így nem tudsz elfutni.
-Oké befejeztem csak engedj el.
-Nem engednek ha bele döglik akkor is az enyém leszel-megsipítja a felkaros majd mélyen a szemembe néz-minden porcikád azért fog könyörögni, hogy hozzádérjek. -elvette a kezét a kezemről. A testem tényleg kívánja nem tagadom, de az agyam azt diktálja nem kéne.
-Miből gondolod, hogy a tiéd lehetek bármikor is?
-Egy erős nő is egyszer legyengül.
-El kell szomorítsalak, hogy én nem fogok legyengült. Meg egy erős férfihoz csak egy erős nő való. Amelyik nő erős volt az az is marad, csak néhány dologra szarni fog rá.
-Most erősnek neveztél?-jött közelebb hozzám. Fura, hogy mikor beszélők neki arrébb áll.
-A hülye is látja, hogy egy birodalmat vezetsz, merthát ugye megölték az apámat. Tisztában vagyok veled, hogy kivagy az elejétől kezdve az aktáidból minden kiderült, de a rendőrök sohasem tettek ellened semmit. Miért? Miért hadják, hogy te ölj, és illegálisan kereskedj?
-Majd megtudod. Idő kérdése. De csak, hogy tudd ha nem szeretnéd, hogy valakinek bántódása legyen, merthogy Viki fontos neked, akkor úgy teszel mintha szerelmes lennél.
-Nem kérhetsz ilyet hisz te magad is tudod jól, hogy ez hazugság.
-Majd változni fogsz. Már nem vagy olyan akaratos és nemnagyon szegülsz már ellenem. Gyengülsz szivem.
-Ne feledd egy olyan nőnél nincs veszélyesebb amelyik már megélte a poklok poklát is. Viszont én most mennék készülődni, hisz megyünk vásárolni-mondtam cinikusan majd elindultam az ajtó irányába ekkor eszembe jutott.
-Lehet 3 kérdésem?
-Egy megvolt.
-Tudom azért kérdeztem így mert nagyon jól tudom, hogy ezt mondtad volna.
-Az első miért nem akarsz beengedni senkit a szobába?
-Azért mert oda csak olyan nő mehet be aki érdemes is rá. És ez alatt nem azt értem, hogy leakarom fektetni és ha beleegyezik akkor, hanem akivel elképzelem a jövőt erre értettem.
-Értem. Akkor nem teszem be a lábamat oda.
-Eddig más nő nem nagyon fordult meg köreimben. Ha az enyém leszel mindenhogy akkor te is ott fogsz aludni.
-Álmodozni szabad öcsi. A másik kérdésem pedig az, hogy kinyitnád az ajtót? Nem szeretnék itt bent rohadni.
-Persze, hogy kinyitom vegyél fel valami szexit-kinyitotta végre nemtörődve hozzászólásácal azonnal kiléptem az ajtón azt pedig be is csaptam az orra előtt.

Maffiába-Házasságra kényszerítveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt