I. Part 3

691 11 1
                                    

-"Nos hogy döntesz?-seggfej

Nemtudom mit gondoljak, nemtudom mit regyek. Nyomozói munkámnak az álom munkámnak immáron vége. Viszont ha belemegyek tönkre tudom tenni. Nah akkor csapjunk bele.

-Válaszolj mar te kurva!-seggfej
-Hogy mer így beszélni vele?-anyu
-Anyu hagyd-en
Megfordultam, hogy vele szemben legyek es ezaltal sajnos fel kellett neznem rá.
-Belemegyek, de csak akkor ha szabad hasznalnom mindent.-en
-Azt mar nem, tudom jil mi a terved,drága nyomozi munkáddal, de azt elveszítheted már ma. Ugyan is nem tudom mennyire vagy tisztába hatalmammal......-mondta mondta mondta persze nme figyeltem rá.
Fogtqm magam es ig dumalt a pengémmel a pisztollyal babraltam, mert hozza volt kötözve ami altal sikerült megszereznem. Azonnql ra szegesztem es mivel csak 6-an voltznk a hazban igy a ket őre is rám szegezte a fenyvereket.
-Fussatok, gyerünk!!-üveltöttem oda szüleimnek.
Neki eredtek a futasnak en pedig lelöttem a 2 őrt.
-Mostmar csak ketten maradtunk, drága herceg.-en egy önelegült mosollyan
Tökönrúgtqm es lehuggoltam hozzá, rögtön megbilincseltem. A nyomozói munka nehéz, es veszélyes, de néha fel kell kerekedned magadon, hogy megtehesd azt amit szeretnél.
-Hmm eddig csak egy puhany fasz vagy!-kaptam elő a telefonomat es felhívtam a rendőrséget. Olyan 10 perc után ki is érkezdtek.
-Jó estet kisasszony, wow nem hittem volna hogy újoncként igy sikerült elrendezned a fönököt.-fogta a bilincset es levette róla. En meglepődtem viszont az erös ferfi fog es nekivag a falnak en kétsegbe esetten nezek a főnökömre aki csak állt es bamult maga elé.
-Azthitted, hogyha kihivod őket nem lesz semmi hanem bevisznek?-seggfej
-Meg is sem foglak komolyan venni.-köptem qrcon majd felalltam es pofonvágtam.
-Ne remelj semmit sem.Veled megyek, de csaladom bekéjet ne bojgasd fel!-üvöltöttema képébe.
-Hát jó. Legyen igy.-moneta ram nezve
-Figyeljenek, Edwardot kapják el es hozzak szinem elé.-mondta a rendöröknek ellntmondast nem tűrően.
-Aztmondtam, hagyd őket beken.-tökönrúgtam es rphantam ki a hazbol. Azonnal felhivtan edesanyamat, hogy merre tartottqk közben kerestem a kocsikulcsomqt a zsebemben. Hallottam ahogy kocsiba szalnak es elmennek igy megjobbqn megijedtem a seggfej pedig elkezdett utannam futni.
Epphogy sikerült megtalqlnom q kocsikulcsomat, beinditottam a személygépjárművet es beletapostam a gázba.

"Telefon csörgés"
-Anyu?-en
-Nem anyad vagyok hanem Edward.-mostoha apam
-Anyu?-en
-Jol van csak kisebbet kocooltunk.-Edwar
-Hol vagytok?-en
-A közeli templomnal.-apam
-Okes sietek.-en
-Ne gyer......-apm
-Apu apu mondj valamit.-en
Bassza meg!!

Valaki a kocsim hattuljanqk jött ezaltal a csúszós kanyar miatt az arogba döltem neki a fának.
Ekkot egy pqsat lattam kiszalni az autobol es felem közeledni. Közelebb es közelebb ert, de a homalytol mar alig láttam valamit. Vegül megszólalt.
-Hercegnőm, tovabb nincs kiút nem menekülhetsz. Szép álmokat.-szúrt belém egy tűt majd elnyelt a sötétseg.

Maffiába-Házasságra kényszerítveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora