II. Part 6

167 6 0
                                    

Arra ébredtem, hogy valaki a kezemről szedi le a bilincseket. Matt volt az. Dögöljön meg. Miután eloldozott, megrúgtam a gyenge pontjánál, nem tart sokáig ezen semmi sem hat. Futok amilyen gyorsan csak tudok. Kérek az utcára, de beleütköztem egy mellkasba. Most csak szoptatok. Ahhh. Utolért Matt is. Ble pancser.
-Nah akkor nem is kell bemutatni, kinek adtalak el. Bred sok sikert a lányhoz. Ugyan akkor vigyázz is vele, mert már konkrétan mindenhol K betűk vannak rajtam. Nem mellesleg majdnem meghalltam miatta.
-Ne aggódj Matt ez a ribanc majd megenyhül.-na eddig oké mert leszarom az életem na de az, hogy leribancoz azt már nem tűröm.
-Hogy mit is mondtál bazdmeg?- közelebb mentem hozzá, majd felpofoztam
-Ha azthiszed enyhülök akkor nagyon is tévedsz. Nem leszek senkinek sem a csicskája. Dögölj meg, mert hozzám nem érsz. Az már egyszer biztos.-majd tökönrúgtam. Magamtól beültem az autójába. Legyen amit akar, de hamar vissza kerülök. Matt érez irántam valamit csak nem valja be. Bred-től meg nem várok semmit. Igazából meg fog futamodni. A nőkkel jobb ha vigyáz.
-Nah akkor tisztázzuk. Rám nem emelsz kezét. Nem beszélsz vissza és azt csinálod amit én mondok.-nézett rám hátra. Előre hajoltam, hogy a melleimre legyen belátása.
-Ahha, eddig jó, de hogy én ezeket nem fogom betartani az is biztos. Tudod a szabályok azért vannak, hogy megszegjem. Bele fogsz őrülni abba, hogy nálad leszek.-mikor befejeztem hátradöltem. Érzem, hogy engem néz konkrétan a ruhát is lenézi rólam. Ahh fhuuuj. Inkább Matt.
-Na és öltél embert? Igen mert hallottam róla, de ez még nem jelent semmit.
-Azt is mondta drága Matt, hogy a legfőbb bizalmasát tegnap megöltem?-néztem rá majd elmosolyodtam a döbbenetes fején. Matt hirtelen behajolt az anyós ülés felöli ablakon majd beszélni kezdett Bred-hez.
-Igen megölte a barátnőjével még nemtudom mit teszek.
-Hozzá ne merj érni te rohadék.-kiakarnék szállni de Bred lezárta az autót.
-Miért mit teszel bogaram?-visszaültem a helyemre. Igaza van semmit sem tudok tenni. De élje meg a holnapot.
-Őt is elhozom. Nem lesz a ribi egyedül-a kurva anyját bazdmeg mégegyszer leribancoz megölöm. Nekivágtam a fejét a kormánynak. Válaszul hátrafordult és egy pisztolyt tartott a halántékomhoz.
-Ne merészelj velem szórakozni. Matt nem tanított meg viselkedni, akkor majd nálam megtanulod.
-Nem is lehet negtanítani majd meglátod. Figyelj ma viszem neked a másik csajt is. Na csá haver.-Kezet fogtak majd Matt visszasétált a házba. Valamit megnyomott majd egy válaszfal, kettéválasztott minket.
Egyszer csak nagyon büdös lett, ütöttem a falat ahogy csak bírtam, az ablakot sem bírtam letekerni. Egyszer csak a testem elernyett, és elsötétült minden.

Maffiába-Házasságra kényszerítveWhere stories live. Discover now