I. Part 26

182 6 0
                                    

Viki kétségbeesetten lerogy a földre. Nagyon sajnálom, hisz ő nem ezt érdemli. Mindig mosolyog mindenen nevet, még azon is ami amúgy másoknak nem is vicces. Sajnálom azt, hogy egy ilyen ember tönkretette ezt a boldogsággal teli lányt. Leguggoltam hozzá, majd a hátát simogattam megnyugtatás képpen.
-Viki ne add fel. Erős vagy ki megyünk innen. Hozd a szekrényből a pisztolyt addig én megpróbálom kinyitni a zárat.-bólintott egyet majd feltápászkodott és elindult a komódok felé. Kivette a 2 db pisztolyt addig nekem sikerült kinyitni nagy nehezen ezt a szart.
-Ezt meg hogyan? És ezek még honnan vannak?-kérdezte meg
-Hát 1 a hajcsat régi jó megoldás, de megoldható egy kis kézügyességgel. Na hát igen öhm......hát azok Matt pusztolyai. Elloptam őket múltkor.-nevettem el magam oda dobta hozzám majd lementünk. Mikor leértem azthittem menten elájulok.
-Mit tettél vele?!-rohantam volna a mamámhoz, de Matt utamat állta. Barátnőm könnyes szemmel nézte a holttestet.
-Engedj oda Matt!
-Nem tehetem-ordibált rám próbáltam elmenni mellette, de nem engedte.
-Gyűlöllek te rohadék. Ne érj hozzám. Kit akarsz még elvenni tőlem hm? Kit? Istenem segíts meg!-összetört egy világ is bennem. Őt is elvesztettem, mindenkit megölt. Kivéve Vikit, de ha ős sem lesz mi tévő leszek. Bosszút állok ennyire egyszerű. Matt hozzám akart érni, de felkelltem és lekevertem neki egyet majd egy újabb és újabb csapást mértem rá. Viszont egyszer csak hirtelen felkelt és hozzávágott a falnak. Viki odarohant hozzám, de James elrántotta őt és pofon vágta. Én ezt már nem! Nem engedem meg, hogy bántsák. Engem bántatnak, csak őt ne.
-Normális vagy hagyd őt! Te mocsok ezt megkeserülöd.-rálődtem egyet. Matt kicsavarta a kezemből a pisztolyt és azzal arconvágott. Hát mit is mondjak nem volt egy kellemes érzés. Sőt inkább már fájt.
-Nem vagyok normális, de te sem. Mit képzelsz majd lelövöd? Őrök hívjátok orvost Jamesnek. Vikit zárják be. Nem lesz kegyelem. Eddig volt türelmem most már eltűnt nagyon megfogod 3zt keserülni kislány. Eddig nem bántottalak úgy ahogy azt megérdemelnéd, de ez mától megváltozik.-mondta majd ellépett tőlem és a fegyvert rám szegezte. Ekkor tudatosult bennem, hogy tévedtem vele kapcsolatban. Az első az az, hogy semmit sem változott. A második az az, hogy nincs érzelme felém. Amit mondott az mind csak látszott volt.
-Mit akarsz! Mire vársz lőjj már le! Csak legyen vége ennek. Ne keljen veled lennem. Ne kelljen több ember halálát végignéznem. Elvettél tőlem mindenkit. Viki is csak van, mert James bántotta. Te is megerőszakoltad. Ez miatt gyülöllek te féreg.-mindtam már könyes szemmel a szavakat nem bírom tovább...
-Tessék lőjj le!-léptem hozzá közelebb mire.....meghúzta a ravaszt. Na ezért nem akartam benne SOHA megbízni. Az utolsó kép, hogy Viki sírva jönne, de nem tud Matt pedig mosolyog. Innentől elnyelt a sötétség...

Maffiába-Házasságra kényszerítveWhere stories live. Discover now