I. Part 25

201 5 0
                                    

Este nagy zsivajra keltem. Megnéztem az időt.....URAM ATYÁM MÉG CSAK HAJNALI 2 VAN. Mi a fasz van megint?! Gyorsan felöltöztem, viszont mikor kimentem csak a lépcső teteéig jutottam. Aki ott állt az az lehetetlen. A nagyi ne ne ne nagyi rossz helyre jöttél istenem csak őt ne.
-Nagyi mit keresel itt?-kérdeztem miközben futottam le a lépcsőn.
-Csak meglátogattam az unokámat és a párját.
-Hajnali 2kor? Ne nézz hülyének ő meg nem a párom plusz civakodtok.
-Kailey menj fel a szobádba
-Parancsolsz?-fordultam Matt-hez
-Őrök vigyétek, James Vikit is zárd be Kaileyvel együtt a szobába.
-James ne merészeld!-kiabálta oda neki Viki
-Már miért ne tenném azt teszek amit akarok. Megjárod mint a múltkor. Tudod nem vagyok kegyes.-ahogy ezt meghalkottam a vér is megfagyott az ereimben. Ha bántotta akkor azt sosem bocsátom meg magamnak. Kinyírom!
-Viki miket beszél ez itt?- Vikire néztem aki csak lehajtotta a fejét.
-Mit tettél vele te szörnyeteg megöllek!-rohantam volna oda de Matt biccentett felém a fejével az emberei meg lefogtak. A mamám meg csak állt ott mint egy szamár. Nem is érdemlem? Mi lett vele? Csak néztem rá, belefúrta a szemét enyéimbe, sajnálatot és megbánást fedeztem csak fel szemeiben.
-Na na na édesem szabad így viselkedni egy vendég előtt?-hozzám akart érni de elhúzódtam
-Hozzám ne érj! James mit tettél Vikivel?
-Én aztán semmit-mosolygott pimaszul.
-Dögölj meg!
-Vigyétek!
-Eresszetek el ti férgeeeeeek. James ne keresünk a szemem elé vagy meghalsz!-ezután csak fejbe vágtak minket és ezután sötétség.....

MATT SZEMSZÖGE

-James, ha Kailey kiszedi Vikiből mit tettél nem lesz veled kegyes.
-Jahj haver nyugi már. Elintézem. Viki befogja majd a száját.
-Legyen így...
-Nos Márta megegyeztünk odaadom a pénzt, a lány itt marad.
-Matt ő a lányomnak a gyermeke nem hagyom így itt veled. Változott a terv, a lány velem jön, te meg maradj csak a bűncselekményeidnél.
-Márta a tervek nálam sosem változnak meg. Ami volt terv az marad és amúgy is a lányod már nem él-mosolyodtam el. Na nesze neked te vén szatyor visszakaptad. A lány is az enyém és még a a lányod sem él. Megcsalta vele apám anyámat ő is megkapja az igazat.
-Hogy mi?! Nem nem tuti blöffölsz ez ez nem történhet meg.
-Ó dehogy is nem, de tudod mit menj velük te is és végre egész Európa az enyém.-elvettem Jamestől a pisztolyt és fejbe lőttem.

KAILEY SZEMSZÖGE

Egy lövést halottam meg lentről, de nemtudtam ki menni. Sokkal inkább az érdekelt......mit tett James Vikivel?!
-Viki jól vagy?
-Azon kívül, hogy bezártak és fejbevágtak....jól
-Viki mitt tét az a féreg?
-Semmit Kailey ne avatkozz bele a dolgaimba
-Mi az, hogy ne avatkozzak bele a dolgaidba, Viki ez már rég ne erről szól a Maffia markában vagyunk. Innen nincs visszaút. Csak védelek sztm ez nem ekkora baj.
-Megértelek, de nem... nem mondhatom el sajnálom.
-Miért nem?
-Mert akkor megölnéd és elveszteném.
-Jesszusom te..te tényleg szereted.
-Igen és tényleg sajnálom, de ezt nem mondhatom el.
-Oké m1 most jussunk ki.
-Akkor hát hajrá


Maffiába-Házasságra kényszerítveWhere stories live. Discover now