Matt megvárta míg megeszem a reggelimet, majd elment hazulról. Matt titkolózik. Utálom. Ki kell deríteni hogy hol van. Fogtam magamat elindultam le az egyik őrt megkérdezem. Hátha tudja hova ment.
-Elnézést megtudhatnám, hogy Matt hova ment?
-Asszonyom nem mondhatok önnek semmit. Sajnálom, ezt a főnök megparancsolta.-előkeptam a fegyverem majd a fejéhez szegeztem.
-Vagy elmondja hol van, vagy szétloccsantom a helyes fejét. Megértette?
-Nem mondok semmit. Úgy sem meri megtenni.
-Igazán?-ráneztem mosolyogva mire a fiatal pasas azonnal remegni kezdett. Őt még nem láttam itt így úgyvélem új a csapatban. Épp leakarnám lőni mikor egy idősebb férfi rohan oda hozzánk.
-Asszonyom hadja fiatal még. Elmondom hol van a főnök csak ne ölje meg. Bólintottam majd azonnal rávágta hol van.
-Ki maga?
-Azt ne akard tudni. Egyébként a főnököd asszonya. Tim vigyen el Matt-hez.
-Igen is Asszonyom.-kb 20 perc alatt meg is érkeztünk egy hotelhez. Ugye nem. Ránéztem Tim-re aki csak sajnálattal bámult rám. Előrántottam a pisztolyomat, majd azonnal besietten az épületbe. Tim próbált megállítani de nem jött neki össze. Megkérdeztem gyorsan melyik Lakosztályban van, fellifteztem és nyíl egyenest a szobába siettem. Mikor belébtem női sikolyt halottam. Besiettem a szobába majd céloztam.
-Megmondtam vagy én vagy senki más Bébikém.
-Normális vagy?
-Igen miért? Míg én otthon várlak bazdmeg addig te itt kursz egy másik nővel. Elbasztad öregem. Ahány nővel lefekszel megtudom és egyesével nyírom ki őket megértettél?
-Nem nem értettem meg. Kivagy te itt, hogy nekem prédikálj? Elhitted amiket mondtam neked mi? Kis hiszékeny. Az enyém vagy, viszont más nök kellenek. Te nem akarsz tőlem semmit.
-Nehogymár te légy az áldozat. Dögölj meg.-rászegeztem a fegyvert rámnézett azzal az irtózatosan szexi mosolyával, de ez már nem válik be. A könnyeim miatt már alig láttam bármit is, de rálődtem. Elkértem Tim-től a kulcsot. Hazasiettem, összepakoltam és elhúztam onnan a csíkot. Engem többet nem ver át ez a féreg. Felhívtam az apámat hogy találkozzunk, azonnal vette a lapot így a legközelebbi kököténél. Vártam egy kb 10 percet.
-Apu bérelj nekem valami házat inkognitóban.
-Fiúk intézetek el.
-Mi történt?
-Hazug fasz, magának akart, hogy együtt működhessetek. Erre a kis geci fogja magát és elmegy kurni. Nem egy rongybaba vagyok kit ide oda rángathat.
-Lányom, bármi történjék is ittvagyok.
-Van egy másik gond is.
-Mi az?
-Terhes vagyok.
-Hogy tessék?
-Jól hallottad reggel elakartam neki mondani, viszont elrohant otthonról. Ha nem látom meg azzal a nővel leszartam volna, de így.
-Elkísérlek. Az út alatt keresni fognak.
-Köszönöm apu. Szeretlek!
-Én is szeretlek kislányom, na de indulás.
CZYTASZ
Maffiába-Házasságra kényszerítve
PrzygodoweMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...