II. Part 15

158 5 0
                                    

Hogy értette ezt? Nem is ismerem az apámat! Istenem mit vétettem. Miért én? Miért én szenvedek ennyit? Keresem a válaszokat, de sehol nem lelem őket. GYŰLÖLLEK te szemét! Ezt visszakapod és visszasírod majd azt a napot, mikor még szerettelek. Egyre gondoltam csak. Hogy eltűnjek innen. De megint megelőzött. Tudta, hogy nem maradok itt.
-A francba te szemét dög! GYÜLÖLLEK! Remélem hallod te faszkalap. Visszakapod ezt még!-zárva az ajtó. Akkor nincs más mintsem az ablak. Kinyitottam majd óvatosan kimásztam rajta. Még jó, hogy nincs tériszonyom. Megláttam a tűzlépcsőt, azonnal lerohantam rajta, már ahogy persze lehet rohanni magassarkúban. Azonnal levettem magamról, majd rohantam tovább. Meg kell mentenem Vikit. Ha valami baja lesz azt már nem élem rúl. Ő volt a támaszom mindenben. Nem hagyhatom, hogy meghaljon. Kirohantam a nyílt utcára. Ahj na akkor most gondolkozz Kailey okosan. Merre? Faszom legyen megérzés szerűen mondjuk jobbra. Felhívom Vikit. Szólnom kell neki, de azonnal. Gyorsan elbújtam az egyik sikátorban a kukák mögé, majd tárcsáztam is a barátnőmet.
-Vedd fel! Vedd fel! Viki kérlek.-suttogtam, pedig ordítani tudtam volna. Elkezdtem könnyezni.
Mire hosszú idő után felvette.
-Kailey szia! Miújság?-mondta ezeket a szavakat boldogságtól fűtve.
-Viki bízz bennem. Azonnal menekülj el onnan. Matt megakar ölni téged. Valami miatt rajtam áll bosszút. Elvett feleségül. Nem szeret és ami a legszebb az egészben, hogy az apám miatt tette ezt, hol ott én nem is ismerem.
-Kailey ezt nem értem. Mi történt?
-Viki elég! Ez most nem a mesélsz ideje. Menekülj amíg van időd. Siess.-éppenhogy kimondtam az utolsó szavakat valaki felrántott a földről. A telefonomat kikapta a kezemből majd azt a földre dobva ripityára rörte.
-Eresszen maga gazember! Nem hallja?-rángatózva nem érek semmit. Utálom mikor Matt emberei úgy tesznek ahogy ezt ő parancsolja.
-Kailey azthitted nem talállak meg?
-Matt ne tedd ezt! Kérlek. Ha bár nem igaz az, hogy szeretsz legalább ne ölj meg ártatlan embereket.
-Miért ne ölhetnék? Téged is megölhetnélek.-lép közelebb hozzánk
-Akkor tedd meg bazdmeg. Tedd meg ha ez a szíved vágya, hogy rajtam keresztül állj bosszút apámon akit nem is ismerek. Csak Vikit ne bántsd.
-Késő bánat kislány. A barátnőd holnapra halott lesz.
-Matt lőlj le engem. Ne a barátnőmet bántsd. Kérlek.-azonnal a fegyverével nyúl majd a homlokomhoz szegezte azt. A gorillák elléptek tőlem.
-Gyerünk tedd meg! Nem félek. Sok szart kellett nekem lenyelnem miattad te szemét. Hát tessék írsd ki az utolsó embert aki apám utódja. Hajrá. Állj bosszút rajta.-a pisztoly elsült, de nem érzek semmit sem.
Matt a levegőbe lőtt.
-Más tervem van veled.
-Matt elég ebből, nem vagyok a bábod. Engedj el.
-Nem engednek mit nem értesz ezen? Te már az enyém vagy, és maradsz is.
-Nem vagyok senkié sem. Matt azonnal Fejezd be ezt a szarságot. Megbíztam benned, te meg csak úgy mint egy rongybabát elhajítasz magadtól. Nemtudom mit követett el az apám, de ne rajtam állj bosszút.
-Őrök. Hallgattasátok el. Nem bírom hallgatni, ahogy visítozik. GYERÜNK MÁR!-A testőrök lefogtak majd bedobtak az autó csomagtartójába. Az utolsó emlékem, hogy lezárják az autót majd az el is indul.

Maffiába-Házasságra kényszerítveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon