Nagy fejfájásra ébredtem. Felkellni sem bírok annyira sajog mindenem. Uram atyám.
-VIKIIIIII-Üvöltöttem de persze semmi. Istenem csak mentsd meg őt.MATT SZEMSZÖGE
-Matt mit akarsz tenni?
-Hogy mit? Liam te is tudod mit tett az apja. Visszakapja milyen ha elvesznek tőle egy olyan személyt akit szeret.
-Matt ezzel Kailey is gyötrődik. Vikit megakarod öletni. Kailey miért szenvedjen?
-Azért, mert megérdemli. Megölte a keresztszüleimet. Nem engedem meg neki az örömet, hogy a barátnője éljen.
-Neked teljesen elment az eszed. Nem teheted ezt szegény lánnyal.
-Miért mondod ezt? Talán nem csak védeni akarod őt!
-De félig. Legfőképpen téged védelem tőle. Ez a lány kurvára veszélyes. Meg fog ölni téged.
-Nem fog.-nézek barátomra elégedetten
-És mégis miért vagy ebben annyira biztos?
-Mert elértem, hogy belém szeressen.
-És te?
-És én? Mivan velem?
-Láttam hogyan nézel erre a lányra. Szerelmes vagy barátom. De nem mered bevallani magadnak.-ezekre a szavakra vagyok allergiás. Megragadtam a gallérjánál fogva majd a falhoz nyomtam.
-Nem vagyok szerelmes. Ezt ne merd kimondani mégegyszer. Sosem voltam szerelmes és nem is leszek. Ezt vésd az eszedbe, de nagyon.KAILEY SZEMSZÖGE
Nemtudok felkellni. Levagyok láncolva. Miért csinálják ezt?
-Matt ha hallasz. Megfogsz fizetni mindenért. Megöllek. Értetted? MEGÖLLEK!-Üvöltöm ki neki a dühömet. Megkeserüli ezt még. Nagy ajtócsapódásra eszméletét fel. Felnéztem a könnyáztatta szememmel. Megragadta nyakamat.
-Ne merj velem így beszélni. Elvetted tőlem azokat akik felneveltek.
-Te is ezt tetted. Vagy talán nem rémlik? Mindenkit elvettél tőlem. Te is ezt tetted én csak azt adtam neked amit megérdemelsz. Csakhogy a szerelmemet is kihasználtad, szerettelek de ezt már átvette a düh és a méreg.
-Fogd be te szajha.
-Nem nem fogom be. Mivan? Tán csak nem bírod hallani az igazságot?-elengedte a nyakamat majd felpofozott. A számban vasas ízt érzek. Felrepedt a szám.
-Tanuld már meg végre. Nem az van amit látni vagy hallani szeretnél. Ez a valóság bogaram.
-Bárcsak ne ismertelek volna meg. Bárcsak ne szerettelek volna meg. És bárcsak ne értél volna hozzám. Az a faszi bár kinyírt volna engem.
-Na idefigyelj. Tőlem nem menekülsz. Bárhol is legyél. Bármit tégy mindig megtalállak. Sosem menekülhetsz el tőlem. Az enyém vagy és maradsz is.
-Dögölj meg!-megszakítottam a szemkontaktust. Nembírok ennek az embernek a szemébe nézni. Megszégyenített. Mindenkit elvett tőlem. Még ezt visszakapja. Bele fog őrülni ebbe. Bánni fogja azt a napot mikor ezt tette velem.
-Arra még várhatsz.-eloldozott felrántott majd leharcolt a nappaliba. Hogy lehet az, hogy egy ilyen embernek ennyi pénze legyen. Hisz gyilkol. Egy emberi életet nem lehet megfizetni. Undorodom tőle. Összekötözte a kezemet. Leültetett. Ezután elémtette a reggelimet.
-Egyél.
-Nem kérek. Nincs étvágyam.
-Edd meg!-üvölti a képembe. Fhu de szemközt köpném most, de még arra sincs erőm.
-Márpedig a te főztödből nem eszek.
-De enni fogsz vagy én etetem meg veled. De isten a tanum rá, hogy ha úgy van még rád is burítom.
-Elég eszek. Csak tűnj el a szemem elől látni sem bírlak.
-El kell szomorítsalak, de addig itt leszek amíg meg nem eszed.
-Matt húzd el a beled innen!
-Miért? Milesz kislány? Talán megpróbálsz megölni. Mindketten tudjuk, hogy nem tennéd meg.
-Így van. Nem tenném meg. Márpedig tudod miért?
-Hallgatom!
-Nem adom meg neked azt az örömöt, hogy meghalj, mert akkor nem fájna semmid. Majd éljen az idő mikor én nem leszek veled. Te pedig szenvedni fogsz. Ha megölnélek azzal csak enyhíteném. -csörög a telefonja, de a szemkontaktust nem szakítja meg. Én ebbe beleőrülök de komolyan.
-Halló, csörög a telefonod. És eressz el, mert így enni sem tudok.-felevette , ezután villámgyorsan befutott az irodába. Gondoltam rosszlány lévén inkább hallgatózok.
-Mi az, hogy megszökött? Nem azt mondtam intézetek el? A franca veletek már. Az istenit.-nagy csattanás. Ajtó nyitódik én pedig a földön kötök ki, mert a teste nekem ütközött.
-Hát persze. Szóltál neki nemigaz?-rántott fel a földről.
-Matt mondtam. Bármit megteszek a barátnőmért. Nem engedem, hogy bántsd!
-Tévedsz kislány. Egy másik országban vagyunk. Nem menekülhet el előlem.
ESTÁS LEYENDO
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AventuraMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...