-Soha nem voltam a tiéd és nem is leszek, te gyáva kukac. Azthiszed meg tudsz ijeszteni, akkor nagyot tévedsz. Vikit még a mai nap folyamán magam mellett szeretném tudni. Vagy ha nem megkeserülöd.
-Miért nehéz, neked ennyire elfogadott azt a tényt, hogy hozzám tartozol. És ezen már nem változtat semmi. De tessék itt a papír. Nézd meg magad.-dob oda nekem egy borítékot, melyet kibontott. Nem hiszek a szememnek. Még az aláírásokat is képes volt meghamisítani. Mekkora egy pöcs.
-Ez komoly?! Többre nem tellett. Aláírást is hamisítunk már?-nézek fel barna szemeibe, amik egyből feketére váltanak. KEZDŐDIK.
Megragadta az arcomat, hogy szemeibe nézhessek egy ideig hezitál mit tegyen aztán aztán....MEGCSÓKOL?! Rögtön elrántom a fejemet. Nem nem. Nem teszed ezt velem.
-Majd kívánni fogsz babám hidd el!-mondta majd kimegy az ajtón, otthagyva engem a gondolataimat. Oké jó volt amíg tartott, de ezt nem, nekünk ezt nem szabadna. Elegem van abból, hogy a testem akarja, de az agyam az nem. Bárcsak a testem sem akarná. Oké már nincs az aki megállítsin bármiben is. De egyszer megkell legalább sebesítenem. Vagy a lelkem nem nyugszik. Gyorsan kiszabadítottam magamat a hajcsatommal. Jól bezárt mócer még mindig. Az ajtót nem zárta be. De hiszékeny. Apám katonált nevelt nem ribancot. Mihelyst kilépek az ajtón valami nem stimmel. Senki sehol. Lemegyek a pincébe, elvileg Vikit oda vitte James. Persze ez be van zárva. A zárral babrálok, mikor valaki a hátam mögé lép.
-Nocsak nocsak. Látom sikerült megszöknöd. Mit akarsz te oda bent?
-A barátnőmért jöttem te pöcs. Szerinted miért? Engedjétek el most azonnal.
-James intézkedik ahogy hallom. - mikor ezt kimondta hallok egy sikítást
-Vikiiiiii!-üvöltök, de rá kell jönnöm nem hallja.
-Nem fogja meghallani, nem is tudom miért küzdesz. Hamarosan Viki kihull a világból.
-Nem nem és nem az nem lehet mit csináltál. Matt ne szórakozz nekem csak ő maradt.-könnybe lápadt a szemem. Csak ő maradt nekem senki más. De itt nem védhetem meg, hisz ő bent van én kint. Térdre rogytam és sírtam. Matt legugolt hozzám, de arrébb másztam.
-Hozzám ne érj. Mit tesz vele?!
-Na ne sírj drágám. Ittvagyok én neked.
-De te nem kellesz bazdmeg-felkeltem majd lekevertem neki egy öklöst. Ezután elnevetem magam, mert Matt orra vérzik. Remélem el is tört neki. Szemei a feketeségtől csillognak. Most megkapod, nem teszel tönkre, azt nem hagyhatom.
-És miért is nem kellek én neked?- elő ész egy kést majd a torkomon emeli.
-Hisz tudom, hogy a tested akar. Engedd el magad drágám.-belevág a nyakamba. Undorodom ettől az embertől. Visszavonok mindent el akarok tűnni innen MOST. De VIKIVEL. Őt nem hagyható itt ezekkel.
-Matt engedj be.
-Okés-néz rám perverzen bazdmeg rossz ötlet volt. Most én is megjárom. Benyitott Vikihez rohannék, kinek teste már csurom véres. Matt nem enged el. Odahaza Viki elé. Leültet és a székhez kötöz. Istenemcsak éljük túl ezt.
-Ereszd el.-erőtlen barátnőm próbál ellenkezni, de már lassan halott.
-Viki ne beszélj annál rosszabb lesz. Raktározd az erődet. Ittvagyok túléljük. Nem halsz meg. Nem most.
-James halgattasd el Kaileyt.VIKI SZEMSZÖGE
-James mit akarsz tőlem?
-Most szenvedést-közelebb lép és tovább kínoz.
-Mit vétettem te rohadék?
-Nem engedelmeskedsz nekem. Tudod a kis barátnőd ha rajtam múlna már halott lenne, de Matt ha megtudná én voltam vele halnék. Szép lány vagy. Szeretlek hidd el. Viszont ezt megérdemled. A rossz kislányok büntetést kapnak.-ekkor belémszúrta a kést. Az egész testem csuromvér. Erőtlen a hangom. Kezdem elveszteni a reményt, hogy kijutok innen. James lassan minden nap kínoz, vagy megerőszakol, vagy megver. Nyílik az ajtó melyen, Matt vonszolta be Kaileyt.
-Ereszd el.-szólaltak meg erőtlenül.
-Viki ne beszélj annál rosszabb lesz. Raktározd az erődet. Ittvagyok túléljük. Nem halsz! Nem most-mondja nekem, látom ő is megviselt. Igaza van nem adható fel.KAILEY SZEMSZÖGE
Bekötözte a számat ez a mocsok. Visszalép Vikihez és tovább kínozza. Elkezdtem sírni. Csak ő maradt nekem. Elfordítom a fejem, hogy ne lássam mit tesz vele James. De Matt ezt sem hadja szó nélkül.
-Te akartad, hogy behozzalak. Tehátnézd végig. Nézd ahogy az utolsó ember ki maradt neked meghal.-üvölti Matt és a fejemet visszafordította.
-James elég lesz.
-De főnök-habozott James majd hallgatott Matt-re hisz mégis csak a főnöke.
-Menj ki, beszélni akarok velük.
-Rendben főnök.-majd James-nek hült helye se volt a helységben. Matt követte a számból a rongyot. Ezután le is köptem.
-Rohadék. Engedjétek el Vikit. Maradjak inkább én itt mint sem ő.-pofonvágott a kurva anyját ez jobban fájt mint más. A számból azonnal kiserken a vér.
-Na lányok. Tisztázzuk a szabályokat. Viki te James-hez tartozol. Ne beszélj vissza neki. És engedelmeskedj vagy úgy jársz mint most. Vagy a napokban. Te Kailey te nagyon jegyezd meg az enyém vagy és velem is maradsz. Ezután ha bármelyikőtök is szemben mer szállni velünk, ez fogtörténni. Vigyázzatok.
-Oldozd el Vikit és fektesd le kérlek.
-Majd Jam....-félbeszakítom
-Nem! James mit egy darabig a közelébe se menjen. Vagy megölöm. Hidd el megteszem.
-Oké felviszem, de nem nem teszed meg, mert TE bánnád meg.
-Jahj ne akarditt a nagyot adni én miattam meg is ölhetnél-neveten el magamat. Eloldozza Vikit majd szól az egyik gorillának. Beszéltek egy kicsit, majd a gorilla hozzám Matt-ék pedig fel indultak.
-Eloldozlak és te is felmehetsz. De én viszlek fel. És nem a szobádba.
-Akkor hova csattanó fel. Egyből feladatok kirohanom át ajtón. Berohanok a szobámba, elhozok egy pisztolyt a fiókomból. Elindultam ki az udvarra ahol James cigizett. Most megvagy.
-Te fasszopó, most megdöglesz.-meglődtem a lábát. Az a jó hogy mindenre raktam hangtompítót így lassan megölhetem. Az udvar egyik eldugott részénvagyunk itt még kamerák sincsenek. Kiütés a fegyvert a kezéből bekötöm a száját, hogy még véletlenül se haljon meg senki.
-Na végre ezt is lerendezzük. Végre meghalsz.-vigyorogtam rá
-Utolsó szavak? Nincsenek hát jó-majd fejbelődtem.A fegyveremet gyorsan elástam a holttestével együtt. Majd berohantam a házba.
-Most megvagy!-fogott le a gorilla-bevett Matt irodájába majd kettesben hagyott minket. Megkötött majd az ajtón szólt a gorillának, hogy James-t hívja ide. Oh Matt ő már nem él
-Szóval, remélem boldog vagy. Felhoztam Vikit. És mikor James ide ér vele is elbeszélgetek.
-Nagyon is boldog vagyok Matt. Ha te azt tudnád.-mosolyogtam. Berontott az egyik Testőr. Mégjibban elmosolyodtam. Gondolom megtalálták a holttestét annak a szemétnek. Pár percel később egy ideges Matt rohant be az ajtón megragatta a nyakamat majd folytogatni kezdett.
-Te szuka ezt megkeserülöd. Megölted a szüleimet majd azt aki a legfontosabb volt számomra.
-Mintha te nem ezt tetted volna gondolkozz már bazdmeg. Megöltél mindenkit. Viki meg nemfogja megélni a holnapot sem azokkal a sebekkel miket James okozott neki. Szóval csak hajrá. Ölj meg!
-Nem ölleg meg-elengette a nyakam majd furán néztem rá.
-Eladlak rabszolgának.-ledöbbentem mitakar?
-Ez van kislány majd találkozunk. Már hívtam az egyik haveromat. Eladlak vagy is hát már eladtalak, holnap jön is érted, ha jó kislány leszel, talán visszajössz.-nevetett majd otthagyott.
Elad istenem. De akkor mi van a papírral és azzal, hogy a "felesége" vagyok? Jahj oké megvan. Ez a maffia. Ittmimdegy mit teszel bármi megtörténhet. Holnap már az új otthonom.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...