Reggel arra eszméltem, hogy nem egyedül vagyok. Matt békésen szuszogott mellettem. Istenem, de hülye vagyok. Villámcsapásként érték a fejemet az emlékek. Az hogy szerelmet vallottunk egymásnak. Az hogy befeküdtem mellé. És az amit nem akartam vele kapcsolatban, hogy igent mondjak az esküvőn. Jézusom az ma lesz. Ahhhh. Gyorsan kioqttantam az ágyból, vagyis pattantam volna, mert egy erős kár visszarántott magaelé. Matt csak fürkézte az arcomat. Ma és tegnap is olyan. Olyan más volt. Mintha kicserélték volna. Nem ez lehetetlen ez nem ő. Ő nem gyengéd sem pedig szerelmes. Tuti csak megbaszni akar, mint a többi kurváját. Gondolatmenetemet egy mély hang szakította félbe.
-Gyönyörű vagy.
-Öhm köszönöm.-mi a franc zavarban is vagyok már? Minden olyan hirtelen történik. Pár nappal ezelőtt mind a ketten egymás halálát vártuk most pedig itt fekszünk egy ágyban egymással szemben.
-Matt ma van az esküvő eresz kérlek.
-Ne aggódj mindenről gondoskodtam. Még csak 8 óra van. Délben itt a sminkes 14kor pedig a stylist. 15kor a fodrász és 18kor pedig az esküvő. Mindent elterveztem.
-De éhes is vagyok-épp hogy kimondtam már jelzett is a gyomrom, hogy étel kell neki. Erre mind a ketten felnevettünk. Gyorsan felkelt mellőlem, felvett egy nadrágot majd elindult lefelé. Én is követtem a példáját. Mikor leértem Matt ott várt étellel a kezében. Aranyos mit ne mondjak. Erre csak elmosolyodtam.
-Fura vagy Matt
-Ezt még is hogyan értsem? Mi az hogy fura? Azért, mert kedves akarok lenni ahhoz akit szeretek?
-Te is tudod, hogy nem így értettem. Nekem az a fura, hogy egyik nap ilyen a másik nap olyan vagy.
-Szokj hozzá bogaram, mert a maffiában nem lehetek mindig gyengéd ezt te is tudhatnád.
-Ebben az a vicc hogy nem is vártam azt, hogy kedves légy. Csak úgy érzem ezzel van egy hátsó szándekod is.
-Megértelek Kailey, de bízz bennem, nem bántalak soha többé sőt érted a kezemet is tűzbe tenném. Az egész világot megsemmisíteném érted.
-Ez aranyos tőled, de ne légy mindig túlzottan aranyos néha jó civakodni.
-Na na ne kezd
-Oh dehogy nem.-fogtam és leöntöttem vízzel. Ezután vissza ültem a helyemre és tovább ettem.
-Ez nem volt szép.
-Így jártál, ha azthiszed megkaptál tévedsz. Ahhoz többet kell tenned. Na felmentem további jóétvágyat kedvesem-direkt kiemeltem a kedvesem szót rágódjon csak ezen az a szép kis buksia. Ezután a szobámban olvastam. Telóztam és tovább olvastam míg meg nem érkezett a sminkes. Ezután a stylist majd a fodrász. 17 óra van, de félek. Nagyon is félek, hogy mit fog gondolni. Félek, hogy most még nagyobb veszélyben vagyok mint eddig. Hisz ha egy maffiavezérnek felesége van, akkor könnyű a gyengéje megtalálni. Bár nem vagyok félős és egy cseppet sem vagyok puhány, de még is legbelül azt érzem a jövő nem sok jót mutat majd.
YOU ARE READING
Maffiába-Házasságra kényszerítve
AdventureMaffiába/Házasságra kényszerítve Egy lány kinek élete fenekestül felfordul, mikor megtudja, hogy az apja nem a vérszerinti édesapja, s mikor megtudja, hogy a városban ólálkodó férfi felesége kell legyen. Ha érdekel a story benneteket akkor kukkancs...