II. Part 10

156 5 0
                                    

Miután beléptem a házba egyből Matt irodájába vezetett az utam. Beléptem a szépen rendbe rakott helyiségbe. Na akkor kezdődhet a móka. Mindent ami csak a kezem ügyébe került fogtam és szétzúztam. Hangos ajtónyitódás én meg állok mint valami szamár. Matt rám emeli feketén fénylő szemeit. Azonnal a torkomnak esik. A haverjai csak állnak és nézik ahogy majdnem megfolyt.
-Mi a faszt művelsz? Ki engedte ezt meg?! Addig itt maradsz amíg ezt fel nem takarítod. Mindent úgy akarok látni ahogy volt.
-Azt várható te szemét dög. Elvetted a szabadságomat ennyit megérdemlek.
-Megölted a jobbkezemet re ribanc!
-Ez igaz, de mindketten tudjuk, hogy besúgó volt. Szívesen.-erre a kijelentésemre levágott a földre.
-Fiúk menjetek ki!-parancsol rá az utóbbi személyekre. Tétovázva, de mindannyian kimennek. Miután ez negtörténik megragadja a nyakam.
-Na ide figyelj szépségem. Ez a maffia. Azt csinálod amit én mondok, ha nem akarod, hogy a barátnődnek baja legyen, figyelsz arra amit most mondok neked.-bólintottam egyet majd belekezdett
-Tehát innen egy tapottat sem mehetsz el. Azt teszed amit én mondok. Nem feleselsz és nem ellenkezel velem.
-Te is tudod, hogy az utóbbi kettőt nem fogom betartani.
-Ezzel tisztában vagyok, viszont a barátnődért csak megteszed.
-Ne fenyegess bazdmeg-a szemébe köpök. Mit képzel ez magáról.
-Kelj fel és kotródj az irodából Most azonnal!

Maffiába-Házasságra kényszerítveWhere stories live. Discover now