Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfenn😍 Bakınız her gün yeni bölüm atıyorum, 3-5 yorumu çok görmeyin hahahahejjdjw❤️
"Gökçen." Diyerek bana döndü Yağmur. "Olmuş değil mi?"
"Olmuş birtanem, daha kaç kere söyleyeyim?" Dedim.
"Ya ne bileyim." Dedi ve tekrardan aynaya döndü. "Sanki bir olmadı gibi."
"Neyini beğenmedin sen söylesene, hazır vuradayken değiştirelim."
Yağmur aynadan kendine baktı, baktı. Ama bir kusur bulamadı.
Bu gün Yağız'ın sünnet düğünü vardı. Sabah erkenden Yağmur tarafından uyandırılıp kuaföre götürülmüştüm. Orada işimiz bittikten sonra da Yağmurlara gelmiştik.
"Kızım oldu işte, bakıp durma kendine." Dedi Yağmurun annesi Cemile teyze.
"Oldu değil mi anne?"
"Oldu kızım oldu."
Yağmur bakışlarını aynadan çekip annesine döndü. "Kız anniş." Dedi abartılı bir şekilde. "Sende çok güzel oldun he, babam görünce bir daha aşık olacak."
Tebessüm ettim.
"Deli deli konuşma kız."
"Ay ne dedim? Yalan mı?"
"Yalan mı dedik canım? Bana aşık olmayacakta kime aşık olacak zaten?"
"Ee yani." Dedi Yağmur ve annesini baştan aşağıya süzdü. "Şu boya posa bak maşallah."
Gül abla "Gökçen." Diye seslenince bakışlarımı Yağmurlardan çekip ona döndüm. "Efendim?"
"Sen hazır mısın?"
"Hı hı." Diyerek başımı salladım.
"Elbisemin fermuarını çekebilir misin?"
"Tabii geliyorum."
Yağmurun odasına girince bende peşinden gidip kapıyı kapattım.
"Sıkışmış." Diye mırıldandım elbisenin fermuarını çekmeye çalışırken. "Evet ben kendim biraz zorladım o yüzden oldu sanırım."
"Seslenseydin ya bana." Dedim.
Zorda olsa fermuarı çektikten sonra konuştum "Tamamdır."
"Çok teşekkür ederim." Dedi bana dönüp.
"Rica ederim."
Beni baştan aşağıya süzüp "Sende çok güzel olmuşsun maşallah."
"Teşekkür ederim."
Kapıya yöneldiğim sırada kapı açıldı ve içeriye Elif girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehreküstü | Tamamlandı
Teen Fiction"Yan yana yürümeyelim diye dar yapılmıştı kaldırımlar. Ve yine yan yana yürümeyelim diye dar kafalıydı insanlar. Ve sırf dardı diye kafalar düşünmeyi bırakıp sevmeyi denedik. Sarılmak yakar bizi deyip aşkı hep uzaktan sevdik." - "Kaybettim ben!"...