13.Bölüm

11.9K 670 84
                                    

İki gündür yoktum beni özlediniz mii? Ben sizi çok özledim okuyucu kankilerim😚😚😚 sizde özlediyeseniz yorumlarda hasret giderebilirizasdhdhxıejc

Yorum yapmayı unutmayıııın❤️

Ertesi sabah çok daha iyi uyanacağım diye düşünürken çok daha kötü uyanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ertesi sabah çok daha iyi uyanacağım diye düşünürken çok daha kötü uyanmıştım.

Bir kere asla dinlenmiş hissetmiyordum kendimi. Aksine sanki biri uyurken beni dövmüş yatağa geri atmış gibiydi. Her yerim ağrıyordu. Özellikle de başım. Yastıktan bile zor kaldırmıştım.

Ayrıca dün gece çok fazla ağladığım için gözlerim yanıyordu. Moralim zaten aşırı derecede bozuktu. Ve ben bunların nasıl düzeleceğini asla bilmiyordum.

Yataktan kalktıktan sonra odadan çıktım ve banyoya girdim. Belki duş almak iyi gelir diye düşünmüştüm ama banyoya girer girmez bundan vazgeçmiştim. Ayakta durmaya bile halim yoktu.

Aynanın karşısına geçip elimi yüzümü yıkadım. Yüzümü kuruladığım havluyu askıya astıktan sonra aynada ki yansımama baktım.

Kelimenin tam anlamıyla bok gibi görünüyordum.

Dün bir parça topladığım saçlarım dağılmıştı. Yüzüm bembeyazdı. Ki bu da zaten kızarık olan gözlerimin daha da kızarık durmasına sebep oluyordu. Gözlerim kızarıklığın yanı sıra şişmiş de. Dudaklarım kurumuştu. Kısaca berbat görünüyordum. Ve berbat hissediyordum.

Dün gece sadece ağlamak isterken şimdi sadece uyumak istiyordum.

Banyodan çıkınca odasından çıkan babam ile göz göze geldik.

"Kızım?" Dedi hızla.

"Günaydın." Dedim ama keşke demeseydim. Sanırım dün Kartala bağırmaktan sesimde kısılmıştı.

Adam başlı başına zarardı. Daha doğru düzgün bir tane faydasını görmemiştim.

Böyle düşününce kısa bir an geçmişi düşünmüştüm. Hakkını yemeyeyim faydasını da çok görmüştüm. Ama zararını görmüştüm.

"Kızım iyi misin sen?" Diye sordu.

"Pek değil." Dedim. Şuan inkar edecek durumda değildim. Yok baba iyiyim demem sadece komik olurdu.

Hızla yanıma gelip elimi alnına koydu. "Ateşin yok ama kötü gözüküyorsun."

Eyvallah baba...

"Hastaneye mi gitsek?"

"Yok baba." Dedim hemen.

Kartal yüzünden bu haldeyim. Dün gece sinir krizi geçirdim. Bütün mahalle duydu sen duymadın mı? Diyemedim tabii ki.

Şehreküstü | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin