hoşgeldinizzz. lütfen yorum yapmayı unutmayınızz öptüm ❤️
Tatilden geleli bir hafta olmuştu. Her şey o kadar güzeldi ki. Bazen her şeyin bir rüya olmasından korkuyordum. Aslında rüya olması değil, her rüyanın bitmesi korkutuyordu beni.
Yine bir şey olacak, yine üzüleceğiz diye korkuyordum. Çünkü benim bu zamana kadar kursağımda kalmayan mutluluğum yoktu. Ne zaman bak artık her şey çok güzel desem, her şey bir anda kötüye dönmüştü. Hayat benden çok şey almıştı. Belki de artık güzel şeyler veriyordu. Ama yine de böyle düşünerek tamamen rahat olamıyordum.
Çokta mutlu olsam, düşünmeden edemiyordum. Sanırım alışmam gereken şeylerden biri de buydu. Hayatta güzel şeylerde olabilirdi. Bitmeyen güzellikleree beni bulabilirdi.
Geç olmuştu ama sanırım artık beni de bulmuştu.
Ömer ile her şey o kadar güzel gidiyordu ki. İlişkimize alışmıştım. Sevgili olmamız tuhaf gelmiyordu mesela. Ömer değişmiş miydi bilmiyorum ama aynı değildi. O sinirli hali yoktu. Beraberken mutluyduk, çok mutluyduk. Sanırım psikolog ona gerçekten iyi gelmişti.
Keşke daha önce gitseydi. Keşke daha önce kurtulsaydı o öfkesinden, kendine zarar veren sinirinden.
O gözlerinde ki gerginlik gitmişti ki sanki. Mutluluğunu önüne bir perde gelmeden de görebiliyordum. Belki o da mutlu olduğu için böyleydi, psikolog ile hiç bir alakası yoktu bilmiyorum.
Ama iyiyiz biz. Uzun zaman sonra gerçekten çok iyiyiz.
Bu günde ilişkimizi ilk öğrenmesi gereken insanlar ile konuşmaya gidecektik. İlk duyması gerekenlere söyleyecektik mutlu olduğumuzu.
Uyandığımda babam çoktan kahvaltıyı hazırladığı için hep beraber kahvaltı etmiştik. Ben bir işim olduğu için dükkana gitmeyeceğimi söyleyince Tan babam ile dükkana gitmişti.
Onlar gittikten sonra mutfağı topladım. Evi temizlemek gerekiyordu ve ben tatil yorgunluğunu yeni atlatabildiğim için evi temizleme işine giriştim.
Neyse ki Ömer ile buluşacağımız saate kadar işim bitmişti.
Duş aldıktan sonra odama gelip üzerimi giyindim. Çiçekli, kırmızı bir etek ve beyaz tişört giymiştim.
Saçlarımı güzel bir at kuyruğu yaptıktan sonra uzayan kahküllerime şekil verdim.
Tamamen hazır olunca telefonumu elime aldım. Tam Ömer'i arayacakken telefonum çaldı. O beni arıyordu.
"Alo?"
"Güzelim ben çıktım dükkandan." Dedi Ömer. Sanırım yürüyordu çünkü nefes nefese kalmıştı. "Mahalledeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehreküstü | Tamamlandı
Teen Fiction"Yan yana yürümeyelim diye dar yapılmıştı kaldırımlar. Ve yine yan yana yürümeyelim diye dar kafalıydı insanlar. Ve sırf dardı diye kafalar düşünmeyi bırakıp sevmeyi denedik. Sarılmak yakar bizi deyip aşkı hep uzaktan sevdik." - "Kaybettim ben!"...