24.Bölüm

10.1K 701 145
                                    

Ay merhabalar. Bu bölüm o bölüm arkadaşlar!!! Çok heyecanlıyım umarım sizinde hoşunuza giden bir bölüm olur lütfeenn yorum yapmayı unutmayın ❤️

Acı neydi?
Kalbimde ki bu ince sızı mıydı acı? Kalbimin her atışında sızlaması mı? Yutkunurken boğazımda ki düğüm müydü?

Acı çekmek bunlar mıydı? İnsan acı çekerken böyle mi hissederdi? Kocaman bir hiçliğin içinde kaynolmuşum gibi. Herkes evini bulmuşta, bir sen sokakta kalmışsın gibi. Kahkahalar duyuyorken bir tebessüm bile edemiyor gibi.

Bu muydu acı?

Peki aşk neydi?
Bu acıya aylarca, yıllarca hatta bir ömür boyunca katlanmak mıydı?

Neydi aşk?
Gideceğim diyen birine gitme demek miydi? İnsan gidiyorum diyene gitme diyebilir miydi? Gitme demek kalmasına yeter miydi?

Neydi aşk?
Ömer'in bana gelmeden benden gidişi miydi?

Attığı her adımda kalbime saplanan ok muydu aşk? Göğsümde hissettiğim ağırlığın anlamı, bir bıçak yarası gibi için için sızlama sebebi aşk mıydı?

İnsan nasıl tanırdı aşkı? Gelişinden mi yoksa gidişinden mi?

Giderse mi aşk olurdu yoksa kalırsa mı?
Giden mi yarım kalırdı yoksa kalan mı? İlla birilerinin gitmesi mi gerekiyordu? Kimse gitmese, kimse yarım kalmasa olmuyor muydu?

Kalp sızlamasa, acı olmasa aşk olmuyor muydu?

Aşk aslında kocaman bir acı mıydı? Peki bu mutlu insanlar kimdi? Onların aşkı mı sahteydi yoksa bizim ki mi? Hangisi doğruydu?

Kim verecekti bu sorulara cevap? Hiç kimse.

Aşk bu soruların hiç birine cevap verememekti bence. Aşk acının değil de bir bilinmezliğin ortasında kalmaktı. Ve hiç bir şey bilmemek, acı çekmekten çok daha kötüydü...

Arkasından baktığım bu adam gidiyor muydu yani? Aslında bir şeyler bitmedi, yarım kaldı derken şimdi gerçekten bitiyor muydu?

Göz yaşlarım hızlı hızlı akmaya başladı.

Ağlamakta aşk mıydı? İnsan çok severse çok ağlar mıydı yoksa çok güler miydi? Hangisi gerçekti? Acı çekenin mi aşk büyüktü yoksa kahkahalar ile gülenin mi?

Derin bir nefes aldım. Boğazımda takıldı sanki o nefes. Ciğerlerime inemedi. Bir el sıkı sıkı sardı sanki boğazımı. Nefes bile aldırmıyordu.

Buraya kadar mıydı?
Buraya kadar olmamalıydı.

Ben çok hayal kurmuştum. Çok fazla hayal. Hiç birinin sonu böyle değildi.

Şehreküstü | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin