1. Narození

221 2 4
                                    

1. Narození
Byla ještě slepá . Oči a uši měla zavřené . Byla tak maličká . Ležela v máminých tlapkách, které jí zahřívaly .

,, No tak Sarafino . Jak se bude jmenovat ?” zeptal se nějaký lev její matky .
Ten lev byl silný a usmíval se . Hřívu měl takovou z hněda do červena . Červená barva hřívy spíše přemáhala . Srst byla do zlata až světle hnědé barvy .
Oči měl tmavě modré .
Matka na jméno poslechla .
,, No... Tak co třeba .... Nala . ” odpověděla mu . Sarafina měla béžovou až světlehnědou barvu srsti . Oči měla tyrkysové .
Její lvíče bylo celé po ní .
Tomu lvovi se zablýskli oči .
,, Nala ? Myslím že je to dobré jméno, má drahá . ”
,, Ano to je , Teku . ” usmála se Sarafina .

Za několik dní maličká Nala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za několik dní maličká Nala . Otevřela svá očka . Oči měla modré stejně jako její matka Sarafina .

Nala uviděla svou matku a otce . Tlapičky natahovala k Sarafiny tlamě . Ta tlama se hned přiblížila a svým velkým a dlouhým jazykem ji olízla . Ta tlama se pak oddálila a Nala uviděla celou svoji matku . Pak se zavrtěla a otočila se na svého otce . Ten ji taky pečlivě olízl .

,, Lvice budou rády za novou členku smečky . ” oznámila Sarafina .
,, To já si také myslím . Nalu určitě bude rád vidět i král . ”
,, ... Tak pojďme jí ukázat lvicím . Sarabi byla na Nalu moc zvědavá . ”
Nalu ještě jednou pečlivě olízla , vzali jí do tlamy a nesla ji .

Na obrázku :1. maličká Nala
2. Sarafina a Teku
Naly otec tak známý není a někdo je přesvědčený že se jmenuje jinak . Ale co s tím ...
Tak to je první kapitola tohoto příběhu . Snad se vám líbila . Do příběhu jsem si vybrala moji oblíbenou postavu  Nalu 🥰. Sice to podle někoho není tak úplně dobrá postava ....😔 Mě se ale líbí . Zaujalo mě na Nale to, že vyrůstala ve Scarově vládě . A to je právě tím největším napětím tohoto příběhu .🥰💕 Jinak bych byla ráda za první hlas ⭐( jen jestli chceš ). Také se omlouvám předem kdyby jste v příběhu našli nějaké chyby .
Zatím ahoj !

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat