Ze země, která tu dobu byla vyprahlá a pokrytá prachem, začala rychle růst tráva. Po několika deštích Lví říše vypadala jako dřív. Celá savana se rozrostla a rozkvetla. Napajedla a řeky se zase naplnily čistou vodou. Větve stromů se zase obrostly listy, které pak svými dlouhými jazyky utrhávaly a pak jedly žirafy.
Do Lví říše se zase vrátila stáda. Stáda antilop, pakoňů, buvolů, žiraf, slonů a všech možných býložravců, kteří v savaně žili. Také se vrátili hejna různých ptáků. Za lovnou zvěří se vrátili i šelmy: levharti, gepardi, psi hyenovití, šakalové- Jen hyeny, tu nebyli, utekly daleko od Lví říše.
Simba nechal Scarovu družinu ve Lví říši, pod podmínkou, že se budou držet dál od Lví skály, vážit si koloběhu života a dodržovat pravidla u napajedla. Kdyby ta smečka provedla něco špatného, Simba by je okamžitě vyhnal.
Na skále sedělo šest dospělých lvů, kteří shlíželi na Lví říši. Na levé straně skály seděla oranžová lvice Tama. U ní lev se zlatou srstí a tmavou hřívou Malka. Vedle modrooká lvice Nala s novým králem Lví říše, Simbou. Pak lev s hnědou srstí Chumvi a vedle něho lvice se světle hnědou srstí Kula. Nakonec hnědožlutý modrooký lev Tojo.
,,Říkal jsem to," pověděl hrdě Simba. ,,Po požáru se Lví říše zase obnoví. Savana bude ještě zarostlejší a dá tak dobrý úkryt zvířatům."Nala se mu otřela tváří o rameno.
O tom prvním požáru Simbovi říct nechtěla. A smrt Mheetua mu tajila celá smečka. Simba Mheetua ani nepoznal, narodil se až po té, co utekl.
Nala se ani nezmínila o tom, že ze Lví říše neutekla dobrovolně, ale že jí Scar vyhnal, protože nechtěla být jeho královnou.
O Scarových spojencích mu ale pověděla. Sice je to dávno, co ti lvi opustili Lví říši, ale pořád by si na ně měl Simba dávat pozor.,,Je mi tak líto, co se stalo potom, co nás Scar vyhnal." vzdychl Malka. ,,Kdyby jsme tu byli, rozhodně by jsme bojovali na tvé straně, Simbo."
,,Nad tím už nepřemýšlej, Malko." odpověděl mu Simba. ,,Je to dávno pryč. Celá naše smečka přežila."Celá...? Nala si vzpomněla na Mheetua. Aby svůj smutek ale překryla, nasadila si spokojený úsměv.
,,Jsme tak rádi že jste nás sem pozvali, Simbo a Nalo." usmál se Chumvi.
,,To nestojí za řeč." odpověděla mu šťastně Nala. ,,Můžete nás kdykoli navštívit, kdyby jste nás chtěli zase vidět anebo něco potřebovali. Že jo, Simbo.
Simba přikývl. ,,Rozhodně ano. Teď se ale musíme rozloučit..."Náhle Nale něco sytě modrého proletělo před očima. Byl to nějaký modrý pták. Bylo jich více. Byli asi čtyři. Proletěli lvům nad hlavami a to jen kvůli jednomu.
,,Jé, ahoj!" Tojo se postavil aby se s nimi mohl přivítat. Jeden se mu posadil do hřívy. Další zase na rameno. Všichni ptáčci štěbetali nadšením.
Nale došlo, že tihle opeřenci tenkrát doprovázeli Tojo. Když ale začala Scarova vláda, odletěli.
Po tom krátkém vítání se ale ti ptáci zase vznesli nad jeho hlavu a zmizeli za korunami stromů.
Když se všichni s Malkou, Tojem a Chumvim rozloučili, Nala se šla podívat na svého potomka.
Maličký lvíček Kopa ležel vedle Sarabi, která ho hlídala.
,,Děkuji, že jsi ho pohlídala, Sarabi." poděkovala jí Nala. Sarabi vstala a malý princ začal mňoukat, protože se vzbudil. Nala si lehla a přisunula si ho čumákem k břichu.
Z Naly teď byla matka. Před několika dny se jí narodil tenhle lvíček. Nala se mu snažila dávat co nejvíce péče, musela ho ale i na nějakou chvíli opouštět, protože se potřebovala jít napít k napajedlu. Teď odešla, protože je Malka s Tojem a Chumvim přišli navštívit. Mezitím její lvíče hlídala Sarabi.
Dala svému mláděti napít mléka a pak usnula.
Zdál se jí podivný sen. Probíhala lesem, který byl nejspíše ve Lví říši. Když doběhla nakonec, uviděla před sebou napajedlo. Uvědomila si, jak obrovskou má vlastně žízeň. Jazykem si hned nabírala vodu do tlamy. Když čumák od vody zvedla, před ní stálo nějaké odrostlé lvíče. Mělo světle béžovou srst. Když si jí všimlo, cuklo sebou leknutím. Pak se mu ale zablesklo v očích poznáním.Nala se probudila. Měla velkou žízeň a připadalo jí, že má ještě chuť vody z toho snu na jazyku. Vzhled toho lvíčete jí byl ale opravdu moc povědomý.
Opatrně se zvedla, aby neprobudila Kopu a šla. K napajedlu jí netáhla jen žízeň, ale i zvědavost. Potřebovala vědět, co ten sen znamenal.
Ponořila čumák do vody a začala pít. Najednou zašustilo v trávě na druhém břehu napajedla. Nale něco uvnitř říkalo, že má přestat pít a podívat se tam, i když to mohlo být jakékoli zvíře, které by se přišlo taky napít.
Naposledy si lokla vody a podívala se na to místo.
Na druhém břehu napajedla, asi dva skoky od ní stál nějaký lev.Dalo by se říct, že to bylo odrostlé lvíče, kterému začínala růst hříva. Lvíček měl béžovou srst jako Nala, ale trochu světlejší. Měl světle zelené oči. Na tlapách měl ještě lvíčecí skvrny, které už mizely.
Když se lvíček napil a růžovým jazykem si olízl vodu z brady, podíval se na Nalu. Leknutím ucukl a udělal jeden krok dozadu. Už by zmizel v trávě. Pak se ale zasekl a udělal krok zpátky s očima upřenýma na ní.Nala se na něj taky tak dívala. Bylo to jako v tom snu; teď toho lvíčka ale viděla doopravdy. Připadal jí známí...
Náhle se oboum zablýskla v očích jiskra poznání.
Nala ho poznávala. Myslela že je mrtvý, ale ne- mýlila se. Teď stál přímo před ní a díval se na ní a ona na něho. Věděla že to lvíče zná- VĚDĚLA KDO TO JE...
Udělala jeden krok ke lvu; tlapu tak ponořila do vody. Mladý lev pozvedl uši a objevil se mu na tváři šťastný výraz, když Nala vyslovila jeho jméno.
,,Mheetu?"
A je tu poslední kapitola!
Na obrázcích:
1. Lví skála
2. Přímo na pravo je Tama, pak Malka, Nala, Simba, Kula, Chumvi a Tojo.
3. Mheetu
Toho kdo četl Kopův příběh, by mohlo napadnout jak to s Mheetuem bylo dál.Co ale říkáte na Příběh Naly? Co se vám nejvíc líbilo nebo co dělám špatně a měla bych se v tom zlepšit? (Budu ráda za jakýkoliv komentář.)
Děkuji každému, kdo četl celý příběh nebo si přečetl alespoň něco. Bez vás bych tuhle knihu nikdy nedopsala.
Máme za sebou 42 kapitol. Omlouvám se, za chyby v příběhu a taky za ty doby, kdy jsem vás nechala dlouho čekat na další kapitolu.Ptáte se jestli budu psát další příběh? Určitě ano. Baví mě psát příběhy, když je někdo čte.
Další kniha bude taky o postavě ze Lvího krále. Pár dní potrvá než začnu psát první kapitoly.Tak zatím ahoj, u dalšího příběhu🙂🙂
Vaše 123kockajj
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AventuraNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...