Nala ucítila pach kouře. Okolo Lví skály se rozhořelo. Ohnivé plameny sebou házely a vše pohlcovaly. Všude se vznášel kouř a jiskry.
Naly noční můra se splnila. Když byla malá, Lví skála hořela a ona se pak zatoulala. Teď v tom ohni ale bude muset bojovat.Hyeny se hlava nehlava hnaly po Simbovi. Zuby se mu chytily za hřívu a kůži na krku a začaly trhat. Než mu ale cokoli vážného stihly udělat, z rozbouřeného davu hyen vyskočila Nala se smečkou a krutě je odhazovala, dokud Simbu neosvobodila.
Dál od ní se Tama prala se dvěmi hyenami.
Nala k ní doběhla a jednu z ní stáhla. Ucítila jakou má sílu. Převalila se s ní po kamenné zemi a hodila jí ze skály. Hyena se bezmocně odkutálela po kamenech a spadla na zem.Hyeny, které stály na skále nad ní, začaly seskakovat. Některé dopadly na všechny čtyři, jiným se nohy podlomily a spadly na tlamu.
Jedna Nale spadla přímo na záda a zakouskla se jí do kůže na krku. Byla ale slabá a Nala jí lehko setřásla. Tlapou jí odhodila.
Nala v sobě cítila napětí a chuť dát nepřátelům co proto.
Sarabi se prala se třemi slabšími. Na to že, lvice bála tak stará, vedla si moc dobře. Hyenu, která jí škrábla do ramene chytla zuby za krk a odhodila ji. Ty další ze sebe setřásla.
Po Sarabiným boku stála její kamarádka Sarafina. Ta jednu silnou hyenu srazila k zemi a uštědřila jí drápanec přez čumák.
Bojovali i Timon s Pumbou. Pumba nabíral soupeře na kli a odhazoval je. Ti se už od něho raději držely dál. Nikdo nechtěl dostat od toho prasete pořádný bodanec do zad.
Nějaká velká hyena se vrhla po Nale. Srazila jí k zemi a drápy jí chtěla zasáhnout do očí. Nala se ale vyhla. Zadními tlapami se jí podařilo soupeřku odkopnout. Než Nala stihla vstát nepřítelkyně se zase po ní vrhla a zakouskla se jí do zadní nohy.
Nala se mrštně otočila a předními tlapami ji chytla. Zakouskla se jí do ramene. Roztáhla nozdry a do hlavy jí vstoupil pach hyení krve.
Hyena zakňučela. Nala jí s milostí pustila a zahnala jí pod skálu.Mezitím Sarafina stála u jednoho kamene hyenami obklíčená. Na boku měla krvavý šrám a ošklivě zraněné rameno.
,,Copak, bojíš se?" řekla jí sladce hyení samice. Hyeny se rozchechtaly. Jedna z nich vyrazila po Sarafině. Zakouskla se jí do kůže na boku. Sarafina zařvala bolestí. Ohnala se po ní tlapou, ta se ale vyhla.
,,K čemu se bránit, stará lvice?" škádlila jí hyena. ,,Za chvíli stejně bude po tobě."
Hyeny se k ní rozběhly a Sarafina zavřela oči a počkala na smrt. Nic se jí ale nestalo. Do scény se vložila Tama s Kulou. Skočily ze skály, která byla nad Sarafinou a ochranářsky se před ní postavili. Začali se s nepřáteli rvát.
Zrovna když Nala jednu hyenu shodila ze skály, všimla si jich. Rozběhla se jim na pomoc. Tlapou jednu odtrhla z Kuly a hodila jí za sebe. Vrhla se po další. Ta hyena za ní se ale zvedla a připravila se jí skočit po zádech. Nala naštěstí stihla zvednout zadní nohu a hyeně uštědřit pořádný škrábanec na břiše. Ta poté s kňučením odběhla.
Třem mladým lvicím se podařilo Sarafinu zachránit.
,,Mami, běž se někam schovat, ta zranění jsou vážná."
Sarafina přikývla a zmizela za několika kameny.Nala za ní chtěla běžet a ujistit se, že je v pořádku. Někdo ale na ní zase zaútočil.
Když se s nepřítelem vypořádala a zahnala ho pod skálu, snažila se zahlédnout Simbu. Náhle si všimla jeho ocasu jak mizí za několika kameny. Simba běžel někam nahoru. Proč? Nala si uvědomila že ve scéně není ani Scar.
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AventuraNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...