~~ráno~~
Nala se Sarafinou jako každé ráno leželi u ostatních lvic . Sarafina Nalu pečlivě myla, svým jazykem .Hned k nim přiběhla parta lvíčat: Tama, Malka, Kula, Tojo a Chumvi .
,, Půjdeš si s námi hrát, Nalo ? " zeptal se Malka .
Nala se otočila na Sarafinu . ,, Mami, můžu si jít s nima hrát ? "
,, Ano Nalo, za chvíli se vrať ! "
,, Dobře mami ! "
Pak se ještě otočila na lvíčata . ,, Kde je Simba ? "
Tama trochu nejistě odpověděla : ,, Asi... šel někam se svým tátou . "
,, Aha... "Pak tedy šli do savany . Tam si hráli . Najednou Nala ucítila . Bolest v tlapce . Něco se jí tam vrylo . Nala bolestí sykla . Co to jen bylo ? Nadzvedla tlapku se zraněním . V polštářku na tlapce měla tak velký trn byla to taková bolest !
,, Hej ! " jekla na partu . ,, Něco mám s tlapkou . Musím domů ! "
Tama k ní přiběhla .
,, To mě mrzí, Nalo . Tak tedy jdi ! Zvládneš tam dojít ? "
Nala to zkusila . Šlápla tlapkou na zem a ihned upadla . Zkusila to znova tentokrát tu zraněnou tlapku nepoužila . Šlo s tím chodit ale ne tak dobře .
,, Ano vzládnu . " souhlasila Nala .
,, Tak ahoj . " rozloučila se Tama .
,, Ahoj ! "
I ostatní se rozloučili .Tak Nala šla . Trn v tlapce jí ale pořád bolel . Vycenila zuby a špičáky ten trn vytáhla . To zabolelo ! Bylo už ale po všem . Z tlapky si tu krev .
,, Tak, jde se domů ! " prohlásila sama pro sebe . Natáhla krok . V tu uslyšela nějaké hlasy .,, Hyeny ti asi na to stačit nebudou ! "
,, To uvidíš, Ziro ! Hyen je spousta . Musíme jen vymyslet plán ! ",, Ten pach ! Ten hlas ! " pomyslela si Nala .,, To musí být - "
Pár metrů před Nalou vyšel lev s lvicí .
Toho lva Nala poznala . To byl Scar . Vyhublí zženštilý lev s černou hřívou, zelenýma očima a světlehnědou srstí . Přesto jak Scar vypadal byl i tak nebezpečný .
Tu lvici ale viděla poprvé .
Byla štíhlá, přez hřbet až přez čelo se jí táhnul tmavý pruh, oči měla hnědé a protáhlé, její hlava byla protáhla . Jedno ucho měla trochu natržené . Jmenovala se Zira .Nala se ihned přikrčila do trávy . To bylo ale zbytečné . Oba lvi nastražili uši .
Podívali se modrookou lvici jak se krčí v trávě .
Nale strachem tlouklo srdce až v krku . Zira se k Nale přiblížila a čuchla k ní .
,, To je to Sarafiny lvíče ... " zavrčela .,,Máš šanci, Scare ! "Scar vytasil drápy a napřáhl tlapu . Jeho dráp se zablýskl ve slunci .
Nala už viděla jak se ten dráp k ní blíží . Že by měl být s ní konec ? Už neměla kam utéct . Zavřela raději oči . Ježila se jí srst na hřbetě . Už se připravovala až ucítí ten dráp ........Co to ? Žádný dráp jí neprojel kůží . ,,Jsem mrtvá ? " pomyslela si . Otevřela oči . ,, Ne nejsem ! "
Stála za nějakým lvem . Měl zlatou srst a hustou hnědou hřívu .
,, Scarrrrre.... " zavrčel .
,, Oh Mufaso ! To byl jen omyl . Nic jsem tomu lvíčeti nechtěl udělat ! " plácal nesmysly Scar .
,, Vrrrrrr.... Na to lvíče ani nesáhneš . Ani na žádné jiné ! "
,, Ale no tak . Můj milý bratře ! Nic jsem tomu lvíčeti zatím neudělal tak nám pořád nestůj v cestě . " pověděl s ironickým přízvukem Scar a obcházel Mufasu s tím že by se dostal blíž k Nale .Mufasa se otočil čelem ke Scarovi .
,, Jak jsem říkal ....." zavrčel Mufasa .
Scar odfrkl a mlčky odcházel se Zirou někam do savany .,, Haaah" oddychl si Mufasa ,, co tu děláš Nalo, tak sama ? "
Nala čekala že její matka nebude ráda až zjistí, že se jen tak je se její dcera potuluje po savaně .
,, Byla jsem tu s... "
,, Musíš domů . " Mufasa už ji chytl za zátylek a odnesl jí ke Lví skále .~~ Lví skála ~~
,, Nalo ! " přívítal jí Simba . Nala za Simbou přiběhla a srazila ho k zemi . Mufasa pozoroval jak si jeho syn hraje s Nalou. Na hry ale nebyl zrovna čas . Krále Mufasy si náhle všimla Sarafina . ,,Že by Nala se Simbou něco provedli ?" Ihned za nimi běžela .,, Mufaso ," oslovila ho .,, co se stalo ?!"
,, Sarafino, Scar chtěl na tvé lvíče zaútočit . "
,, Jak to ? " vylekala se Sarafina .
,, Měla by sis jí pořád hlídat . Může se to opakovat . " dopověděl Mufasa a vracel se ke svému kralování . Sarafina se starostlivě ohlédla na Nalu .
Nala si se Simbou přestala v tu chvíli hrát .
,, Nalo, pro své bezpečí bohužel nemůžeš chodit sama . Jde ti o život . " pověděla jí vážně .
,, Já půjdu s ní ! " dodal Simba hrdě a podíval se nenápadně na Nalu .
,, Nebezpečí je všude . " na to Sarafina .
,, Proč král Mufasa toho Scara nevyžene nebo nezabije ? "
,, Zabít ? Zabíjet ze vzteku se nemá . Nikdo nechce být jako Scar a vyhnat ho jen tak nemůže . Scar je jeho bratr a jemu ještě neublížil . " odpověděla Sarafina .,, Teda zatím ne.... "~~mezi tím někde v savaně~~
,, Ziro, mám plán jak se nejdříve zbavit prince . "
,, Pochybuji že by se podařil, Mufasu máme vždy v patách ! " odsekla Zira .
,, Třeba někdy ne ! Včera mi ten malý Mufasův chlupáč říkal že má novou kamarádku, přece tu malou lvici . To je ten plán . Tu lvici najdeme, chytíme a až se po ní bude Simba shánět.... " dopověděl se zlomyslným úsměvem Scar . Zira se se zazubila, protože věděla co pak ....
Vytasila drápy a prohlédla si jaké má v tlapách ostré čepele . Budou se jí brzy hodit .
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AdventureNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...