Smečka přišla ke skále . Scar jako by na ně čekal, se tam vystavoval . U nohou mu ležel nedojedený kus masa .
Smečka se posadila pod skálu . V čele měly Sarabi, která se posadila zas před ně . U skály se shromáždily hyeny a Scara bedlivě pozorovaly . Hned k nim, se blížila smečka těch cizích lvů .
,,Pro svou ochranu, jsem do Lví říše pozval pár mých přátel ." hlásil Scar . Za ním přišlo pět lvů . ,,Seznam te se s hlídkou . Ti tu budou likvidovat každého kdo mě přijde na nervy . Nebo neznámý lvy kteří se sem jen tak vetřou ."
Ta smečka vypadala hrozivě . V očích lvů hžnul plamínek touživosti po zabíjení . Ti lvy napochodovali ke Scarovi .
,,Nepozval jsem sem nejen je ale taky moji družinu . Ta se připojí k té staré smečce . Vo to, budeme silnější, než všechna jiná království !"
Obě dvě smečky se na sebe hrozivě dívaly . Z očí jim šlehaly blesky . Právě Sarabi svůj vztek nejvíce jevila .
V čele druhé smečky byla : silná a štíhlá lvice- Zira . Scarova partnerka .
Scar na ně ze skály zavrčel . ,,Ticho !"
Dav lvic se ztišil . Sarabi ještě Ziře potichu pověděla .,,My se k vám za žádných okolností nepřipojíme, Ziro . My budeme vždycky jen proti !"sykla na Ziru Sarabi . ,,Mě je jedno co nám Scar rozkázal !"
Zira klidným a studeným hlasem odpověděla . ,,Po té tě zlikvidují Scarovi přátelé . Dobře jsi slyšela, Sarabi ."(Tak tedy Mufasově bývalé smečce budeme říkat - Sarabiny smečka a té druhé prostě - Scarova družina .)
Scar pokračoval . ,,Jak se říká, bez královny být král nemůže ;a proto si vyberu jednu z té staré smečky ."
Scar se podíval na to místo kde smečka stála . Zřejmě tam už nějakou lvici vyhlídl .
Ziře, právě jeho partnerce to žádný problém nedělal . Sice nebude královnou, ale jeho družkou na vždycky .Scar drobet zvýšil hlas .
,,Taky jsem se od jedné hyeny dozvěděl," Nala se vylekala a rozbušilo se jí srdce .,,Že se po této říši potuluje mladý vyhnanec ."
Nala znervózněla . Už se o Ni dozvěděl teť aby ho chytli a....
,,Dávám za úkol hlídce aby toho lva dostala . Žádný vyhnanec se po této říši potulovat nebude ! Jen přicházím o potravu !",,To snad né. Musím rychle vyhledat Ni a povědět mu to než bude pozdě ! Zítra vyrazím! Nemůžu jít ale sama..." promýšlela si Nala .
Další den ten plán bude muset uskutečnit . Sama by mohla přijít o život . Měla by to někomu říct ?
,,No jasně, řeknu to Tamě ! Ta umí držet jazyk za zuby ."pomyslela si .Tama byla hned po Simbovi, její nejlepší kamarádkou . Teť je ale Simba pryč a na prvním místě je Tama .
Nala by jí to řekla co nejdřív ráno a šli by...
Scar už ukončil svůj rozhovor a odešel . Všichni se rozešli a Sarabi navrhla že půjdou do jeskyně dřív, aby získali víc místa .
Smečka si přála jedno . A to aby tam nikdo nebyl...
Koukli do jeskyně . No, moc je to nepřekvapilo . Bylo tam okolo dvaceti hyen . A další ? No jasně.... Scarova družina .
Zira na ně upírala zrak . Sarabi se jí nevšímala . Nemohla odvést smečku zpět když, ji sem vedla .Šly tam kde byl prostor .
Lvice si lehly okolo vlíčat aby je chránily a víc se k sobě přitiskly . Na kradení lvíčat hyeny už neměli žádný způsob . Lvíčata byla teť v naprosté ochraně .Nale v tu chvíli něco došlo . Až půjde na tu misi, jek se dostane přes smečku niž by někoho vzbudila ? To si promyslí ráno . A o Ni by řekla také až později . Dokud všichni neusnou...
Na obrázku v médiích: 1. Scar
2. Scarovi ochránci .(Nebo jak říkal- jeho přátelé.)
3. Zira
Ty Scarovy kámoše 🦁🦁🦁🦁🦁do příběhu moc zapojovat nebudu . Ale mám jistý, že při Scarově vládě tam byli .Už ty kapitoly píšu častěji .🙂 Teť je ta polovina prázdnin kdy už jsem spíš jen doma . A nudím se . Zase díky tomu mám čas na psaní 😁 a další záležitosti.
💙💚❤️💛🧡
Zatím čauky
Vaše 123kockajj.
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AventuraNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...