V savaně, nedaleko od Lví skály byla jeskyně . Byla to Scarova samotka, kde často polehával nebo si vybíjel vztek . ( Taky býval na Sloním hřbitově,ale v tomhle příběhu na dvou místech .)
Měl velký vztek na Mufasu a na celou smečku . Když byl malý, Lví říši miloval dokud se jeho starší bratr nestal králem . Tenhle den tam byl zas .,, Scare ! " ozval se za ním povědomý hlas .,, Kdy půjdeme chytit tu mladou lvici . Právě jsem ji zpozorovala u Lví skály . Chyťme ji dokud je čas ! "
,, Zatím ne Ziro, Mufasu máme v patách . " odpověděl jí .
,, Tak kdy ten plán chceš uskutečnit ? " zavrčela Zira .
Scar chvíli umlkl . Pak ho něco napadlo . Na tváři se mu objevil drobný zlomyslný úsměv .
,, Někoho využijeme... " zavrčel.,,Hyeny !"
Zira se na Scara usmála .
,, Ách Scare, já tě tak obdivuju . "Scar nijak nezareagoval . Myslel jak jeho plán byl výborný . ,, Jdu si to vyřídit s hyenami !" ozval se a uháněl na jejich teritoriu .
~~ Sloní hřbitov ~~
Všude byly smradlavé výpary . Hnily tam kosti a bublalo bahno . Ze stínů vycházely tři postavy . Byly to hyeny . Shenzi , Banzai a Ed .,, Vrrrrrr ten Mufasa . Ten mi zas dal ! " stěžoval si Banzai . Ed, ta nejpitomější hyena by se zas smíchy udusila .
,, He,he,he,he,há ! "
,, Ede, drrrrrž tlamu ! " zavrčel na něho Banzai .,, Nesměj se mým bolestem ! "
,, Ha,ha,há ! " vyprsknul zase Ed .
Banzai na něho zlostně zavrčel .
,, No tak Banzai, nebuď zas taková princezna . " zesměšnila ho Shenzi .
Banzai se na pár vteřin se uklidnil . ,,Možná máš pravdu Shenzi . " zavrčel a ihned se začal s Edem rvát .,, Notak vy dva ! Přestaňte se chovat jako mláďata ! Nechte toho ! "
Banzai tedy Eda pustil a ještě zlostně vyprsknul trs chlupů které patřily Edovi .Najednou se ozýval z dálky něčí dech . Všechny tři hyeny náhle utichly a nahlédli tím směrem .
,, Áaach , Scare co tě donutilo sem k nám přijít ? " zvolala Shenzi .
Ze stínů, skal a obrovských koster slonů, vycházely další hyeny, protože se právě dozvěděly o Scarovi .
,, Mám plán . " zavrčel Scar a vylezl na jednu ze skal, aby měl výhled .
,, Ó jaký plán ? Jak si naplnit žaludky ? " hádal Banzai .
Scar na to nejistě : ,, Nó to taky ale.... "
,, Jó bude jídlo ! "
,, Jídlo ! "
,, Hurá konečně se nažereme ! "
,, Hurá ! "
Radovali se Shenzi s Banzaiem . Také i Ed který se místo mluvy hloupě chechtal .,, Nechte toho vy idioti ! " zařval Scar .
Všichni tři zmlkli a jako ostatní hyeny bedlivě poslouchali .
,, Pomůžete mi uskutečnit jeden plán ."pokračoval .
,, Ó a jaký ? " chtěla vědět Shenzi .
,, Dostaneme odměnu ? " ptal se uslintaně Banzai .Scar protočil očima a hodil jim dolů veliký kus masa, který kdesi schovával .
Hyeny seskákaly ze svých různých skrýších a pustily se do jídla . Některé se zoufale pustily do rvaček, ale nic moc na ně nezbylo . Pak se ohlédly na Scara .,, Tak co tedy po nás chceš ? " zeptala se Shenzi .
,, Pár z vás se toho ujme . Je to kvůli únosu prince Simby . Poslouchejte mě . Bez zbytečných otázek ! Vstoupíte do savany, chytnete mi jednu malou lvici a přinesete jí mně a Ziře . My budeme po blíž . Ta malá lvice se jmenuje Nala .....",, Mám otázku . " na to Banzai .
,, Je důležitá ? " zavrčel Scar .
,, Ano... Tet bílý kousek co máš ve hřívě je - bílý motýl nebo stará zašedlá hříva ?"
Shenzi na něho vrhla nenávistný pohled . Zato Scar na ty všechny tři pustil chraplavý řev . ,, Ven ! " zaznělo z toho řevu . Shenzi, Banzai a Ed s pár dalšími hyenami pádili pryč ze Sloního hřbitova . Podle dohody, přinést Scarovi a Ziře malou lvici jmenovanou- Nalu .Na obrázcích 1. Scar
2. Scar a Zira
3. Scar a hyeny
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AdventureNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...