5. Sarabi a Scar

135 2 0
                                    

,, O co ses to snažil, Simbo ? " usmála se hrdinsky Nala . Simba naštvaně odstrčil Nalu . Pak se podezdřele usmál .
,, Vrrr, vrrr . Chceš se prát, Nalo ? "
Nala to bez řeči přijala .

Hravě poskakovala okolo Simby a vrčela jako on . Zaťala drápy do země a vyskočila . Simbovi ale podklouzla noha a svalil se na další kámen . Nalu stáhl s sebou . Tak se jako klubko chlupů oba kutáleli ze skály .
Nala už narazila zády na tvrdou zem . Raději zavřela oči . Už ležela na zemi a bylo vše dobré . Pomalu otevřela oči . Nad ní stál Simba a byl šťastný že Nalu konečně porazil .

Nala se podivila . ,, Simbo ? "
,, Simbo ? " To už řekl někdo jiný . Znělo to starostlivě .

Za nimi přiběhla silná dospělá lvice . Její srst byla tmavá . Oči měla červené .
Nala věděla kdo je to .

,, Snad jsi té mladé lvici neublížil . " starala se .
Nala vstala ze země a podívala se na tu lvici . Ta lvice zas na ní .
,, Nalo . " oslovila jí .
,, Nic mi není, Sarabi ! " pověděla jí Nala .
,, Jen jsme si hráli ! " dodal Simba .

,, No dobře . " souhlasila Sarabi .,, Áh Simbo, jsi špinavý ! " lekla se .
Ihned si Simbu přitáhla k sobě a začala ho mýt svým jazykem .
,, Neeeh , mami ! " vzdychl Simba a snažil se dostat ze Sarabiných tlap .
Nala si pro sebe zasmála .

Simba se pak dostal pryč od té maminčiny péče .
,, Čemu se to směješ ! " podezříval jí Simba a skočil po ní . Tak se zase oba prali . Nala nakonec Simbu pořádně chytla do tlapek a kousala ho do ucha . Tak jak si hrávala se Sarafinou .
Simba se zasmál a Nalu odstrčil .
Sarabi se na ty dva usmála . ,, Myslím že sis našel novou kamarádku, Simbo ."
,, Eh, jo našel . " pověděl trochu stydlivě .
,, Tak bys jí mohl seznámit s tvými dalšími kamarády . "
,, Ano, seznámím ! "
,, Budu ráda ! " radovala se Nala .
,, Tak pojď, Nalo ! " zvolal Simba .

Simba utíkal okolo skály . Nala hned za ním . Už viděla jak se blíží k lvicím ze smečky . Tam byla určitě ta lvíčata . Simba se ale najednou zastavil .

,, Strýčku Scare ! " zavolal Simba .
,, Scare ?" pomyslela si Nala .,, Snad Simba nechce aby nás oba dva ten lev zabil ?! " Nahánělo to Nale hrůzu . Přicházel k nim . Ten vyhublí zženštilý lev, na kterého si musí dávat Nala pozor .
Scar...
,, Simbo ! " oslovila ho nejistě ,, Ten lev je nebezpečný . Chtěl mě zabít . Prý zabil celou 'lví hlídku .' "
Simba se jen uchechtnul .
,, On ? To jsou jen nějaké povídačky . Strýček Scar by nikomu nic neudělal . "
Nala raději byla sticha ten lev byl totiž pár kroků od nich .

,, Co zas chceš ? " řekl utrápeně ten lev . Pak se otočil na modrookou lvici . Nala sebou cukla, když uviděla jak na ní upírá zrak . Nalu Scar už ráno viděl .
Simba se dal ihned do povídání : ,,Strýčku Scare , já mám novou kamarádku ! "
,, Ó... To mě těší . " řekl ironicky .
Simba se chtěl Scarovi se vším pochlubit . Scar neměl na to náladu .
,, No tak Simbo ." začal mile. ,, Za chvíli skončí den ..."
,, He , he , není ani odpoledne . " dodal Simba .
Scar pokračoval : ,, Běž si hrát . "
,, Ano strýčku Scare ! " odpověděl Simba .
Tak tedy šel . Povedl Nalu za těmi svými kamarády .






Na obrázku v médiích Scar a Sarabi .

Vaše 123kockajj .

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat