13. Kde jsou ti dva ?

79 2 0
                                    

Uplynulo několik dní . Po seznámením s Ni, byla Nala šťastná . Ni byl sice trochu natvrdlý lev ale hlavní bylo že jí zachránil život .

Když chodila lvíčata na vycházky, Sarabi s nima často posílala Zazua . Lvíčata z toho nijak nadšená nebyla . Už to nebyla žádná skvělá procházka při které si často hráli, ale spíše stálé poslouchání Zazuových otravných keců .

Simba se chodil za kamarády chlubit že mu za chvíli bude začínat lekce . Bude se učit o kralování .
Jaká asi vláda přijde po té Mufasovo ? Bude dobrá jako tato ?
Smečka se z té další vlády v žádném případě neradovala.
A začalo to tím že.....

,,Ahoj Nalo .”
,,Ahoj Simbo .”
,, Pojď se mnou, vím o prima místečku !”

Nala před tím nevěděla že tato procházka jí úplně změní život !

         ~~Lví skála druhý den~~
,,Mufasova smrt je hroznou tragédií!”vyprávěl Scar .,,Ale ztratit Simbu který sotva začal žít...” Nala byla velice smutná a přes čumáček jí přetekla slza .
,,Je pro mě hluboká osobní ztráta .” pokračoval Scar . Ten se stejně jako smečka tvářil nešťastně . ,,Takže jen s teskym srdcem se ujímám trůnu !”

Scar vystupoval na skálu a jeho hlas se zvyšoval . ,,A z popela této tragédie povstaneme,” Ze stínů přicházely hyeny, které se hlasitě chechtaly . Smečka se vylekala . Scar jako by se hyen nevšímal pokračoval .
,, A uvítáme úsvit nové éry ve které hyeny a lvi budou žít společně vstříc VELKÉ A ZÁŘIVÉ BUDOUCNOSTI!”

Nala cítila mezi lvicemi strach . I ona se sama bála . Všude šel slyšet hyení hlasy . Snad sto hyen se hemžilo okolo skály . Zrovna dvě hyeny prošli kolem lvic .

,,Drž se u mě !” špitla Sarafina Nale .

Lvice se o kousíček k sobě přitiskly, protože kolem nich procházelo několik hyen, které si je prohlížely . Lvíčata se tistknula ke svým matkám jen aby se ubránila těm uslyntaným hyením obličejům .

Nala viděla jak její matce i ostatním lvicím, stoupají chlupy strachy .
Uviděla jak Sarabi zvedá hlavu k nebi a vysílá krátkou modlitbu .

,,Ach kéž kdybys ty a Simba tu stále byli, Mufaso !”

Sarabi zase sklonila hlavu k zemi a jako jediná lvice, se nebála vyjevit své city . Po jejích tvářích si v chlupech cestičku dělali slzy . Ty kapaly dolů na kamennou zem .

,,To je asi konec!” zavrčela Sarafina .

Z dálky to všechno sledoval Rafiky. Nešťastně se vrátil na svůj strom, kde prsty přeskrtl malbu malého Simby .

Bude to tak dál pokračovat ?

Na obrázku v médiích Lví skála.
Plánuji přidat do příběhu nějaké postavy 🦁🦁🦁. Jaké, vám zatím neřeknu 🤐.
Tak se mějte .

Vaše 123kockajj.

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat