2. procházka

148 3 1
                                    

          ~~~~~po nějaké době~~~~
,, Mami , vztávej ! ” volala malá lvice .
Sarafina otevřela oči , protáhla se a zívla .
,, Dobré ráno mami ! ” řekla malá vlice .
,, Dobré ráno Nalo ! ” řekla ospale s úsměvem Sarafina .

Sarafina vyšla z jeskyně . U východu na Nalu koukla znamením ať jde s ní .
Nala ještě zaútočila na Sarafiny ocas . Sarafina ji bezzájemně švihla ocasem přes čumák . Nala pochopila že její matka nemá zrovna čas na hraní .

,, Nalo, je čas abych ti ukázala více Lví říši . ”
,, A proč, mami ? Mě stačí znát Lví skálu a nikam jinam nechci . ”
,, Jako každé lvíče musíš mít výcvik .”
,, A jaký ? ”
,, Lovecký –”
,, Opravdu ?! My teť půjdem lovit ? ” radovala se Nala .
,, Ne ... ”
,, Proč ? ”
,, Nejdřív tě tu provedu . ” usmála se Sarafina .
Sarafina se s úsměvem na Nalu podívala a zvolala :
,, Bez lovu není jídlo ! ... Ale neboj smečka brzy naloví .”

Nala tedy svou matku poslechla a šla za ní . Na procházku Lví říší .

            ~~někde v savaně~~
Sarafina prováděla Nalu krajinou . Nala si uvědomila že mimo skálu je to mnohem lepší .
,, Podívej . Všechna tato zvířata patří Lví říši . Patří králi Mufasovi . Všeho si tu musíme vážit !” pověděla Sarafina .

Naly pozornost ale odvedl krásný motýl, který jí sedl na čumák . Nala zatřásla hlavou a motýla shodila z čumáku . Vyskočila pak na kámen a rozhlédla se po savaně .

,, Podívej mami . Antilopy ! Kdy se bude lovit ? ” chtěla vědět Nala .
Sarafina by jí odpověděla v tu chvíli ale ucítila něčí pach . Ztuhla nervozitou , vzorničky se jí zmenšili a mrskala ocasem .
Už nebyla tak klidná a usměvavá .

,, Mami, co se děje ? ”
,, Někoho tu cítím ... ”

Nala zvedla čumáček do výšky a zavětřila . Ucítila nějakého lva, ze kterého šlo cítit zlo a naštvanost . Taky šlo slyšet jeho tiché vrčení . Kdo to byl ?

Nale bušilo srdce jako o závod . Nervózně se jí cukaly tlapy . Ten strach cítila i ze Sarafiny . Sarafina se ale nebála jen tak . Měla velký strach o svoje vlíče .

,, Nalo, ” oslovila jí vážně ,, schovej se za mě  . ”
,, Proč ? ”
Sarafina se přísně zatvářila a vážným hlasem přikázala : ,, Prostě to udělej! ”



Na obrázku v médiích Nala a Sarafina .
Možná jste se všimli v této kapitole že se tu o jednom členu rodiny neprohodilo ani slovo ➡️ dozvíte se v další kapitole .

Vaše 123kockajj .

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat