,,Tamo," Nala se za ní rozběhla a zastavila se jí přímo před čumákem. ,,Počkej!"
,,Co chceš, Nalo?" zeptala se Tama. Pořád se na Nalu tak divně dívala.
,,Musím ti to vysvětlit... Prosím hlavně to nikomu neříkej!"Tama nastavila uši dokořán, aby to všechno pozorně odposlouchala. ,,Dobře, Nalo, tak mi to tedy vysvětli." lapala po dechu.
Nala se zkusila uklidnit, a tak si dlouze vydechla.
,,Všechno jsi slyšela, že ano? Lovila jsem pro neznámou lvici."Nala jí všechno pověděla. Od samého začátku (kdy Coru našla) až ke konci.
,,Pak jsem se vrátila sem a potkala jsem Ziru."Tama párkrát zamávala nervózně ocasem ze strany na stranu. ,,...Myslíš, že to byl úplně dobrý nápad. Chodit za tou lvicí a nosit jí skoro každý den jídlo? Už pro nás je tady toho málo."
,,Nemáš nějaký nápad, jak zařídit, aby jí Scar nenechal zabít?"Tama pokrčila rameny. Pak napřímila uši jako by uslyšela nějaký neznámý zvuk. ,,Myslím že mám nápad..."
,,Vážně, jaký? Pověz mi ho.",,Ona, by se mohla připojit ke smečce. Teda pokud jí to Sarabi nebo vlastně Scar dovolí. Kdyby sem zítra hned přišla a připojila se, nikdo by proti tomu nic neměl. Musíme se ale zeptat."
,,Když... Má přece zraněnou nohu. Nevím jestli by byla smečce užitečná a..."
,,Rafiky by se jí na tu nohu podíval."
,,Aha..." Nala hrábla tlapou do prachu. Nebyla si s tím plánem jistá.
,,Tak jo, Tamo. Půjdeme se zeptat Sarabi."Obě mladé lvice to své vůdkyni všechno řekli. Ta byla z toho trochu pomatená.
,,Myslíte to vážně?" vyhrkla Sarabi. ,,S tím vaším plánem si zas tolik jistá nejsem. Museli by jsme té lvici lovit. Sami máme málo!"
,,Třeba se uzdraví! Ona zná dobrá místa k lovu." odpověděla Nala a koukla se na malé světlé lvíče, které si kousek od nich hrálo s chumlem suché trávy. Ihned jí něco napadlo. ,,Do té doby než se uzdraví, by mohla hlídat Mheetua, když půjdeme na lov."
Sarabi se na tváři rýsoval malý úsměv. ,,No...mohl by to být dobrý nápad, Nalo." Vyskočila na balvan a mávla do vzduchu ocasem. ,,Zítra nebo i dneska jí sem můžeš přivést. Scarovi to říkat nebudeme. Určitě mu to je jedno. Pro něho je přece hlavní, aby si on a hyeny nacpaly břicha."
Nala se zaradovala. Taky si vzpomněla na to co jí řekla Zira: ,,Brzy na to přijde Scar. Ten si to s tebou vyřídí."
Přivedu jí raději dnes, řekla si v duchu. Ohlédla se na Lví skálu. U jeskyně ležela Scarova družina a Scar nejspíš v jeskyni. Zira ho naštěstí právě se zprávou nechtěla rušit, a tak měla Nala štěstí. Mám čas sem přivést Coru.
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AdventureNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...