Na Lví skálu se spustil prudký liják. Dešťová voda stékala mezi škvíry v kamení.
Nala vstoupila do jeskyně. Bylo tam sucho. V rohu jeskyně na plochém balvanu se rozvaloval Scar. Poblíž něho jeho družina. Některé lvice spaly, anebo se staraly o mláďata.
Nala byla na Scara s Jeho družinou tak naštvaná, že si ani nechtěla vyklepat vodu z kožichu. Snažila se ten vztek ale skrýt.
Proto se snažila tvářit klidně a bez ze zájmu.,,Scare," zavrčela když k němu přišla. ,,Jsem tu, jak jsi chtěl."
Scar pustil antilopí kost z tlamy a odhodil jí. ,,Nala..." přivítal jí. ,,Po té dlouhé době jsi konečně vyrostla. Je to nedávno co tvoje matka vzdala být mou královnou. Tou dobou jsi byla ještě lvíče a přebrala to za tebe Zira."
Postavil se a otřepal si hřívu. Vylétlo z ní trochu prachu. ,,Teď je ale řada na tobě, Nalo."Nala se ošila. Moje máma měla pravdu... Proč mi to neřekla? Proč já byla tam pitomá a neutekla jsem? Ne, nemohla bych, mám tu přece matku a přátele.
,,Nalo, nechal jsem tvou matku žít, pod podmínkou že se staneš mou královnou..."
,,Moje máma by nikdy tohle nedovolila!" protestovala.
,,Řekl jsem tvé matce že se stane královnou ta kterou až moc dobře zná." Snažil se nešťastně povzdechnout. V tváři se mu protáhl zlomyslný úsměv. ,,Kdyby nebyla tak hloupá, došlo by jí že to jsi ty.",,Já tvojí královnou být nechci. Sarabi dobře věděla co si vymyslíš tentokrát a..."
,,Sarabi? Ta vaše hlavní lovkyně?" zavrčel Scar posměšně. ,,To jste si místo ní mohli rovnou zvolit rybu nebo brouka."
Jeho družinou se provalila vlna smíchu.
,,Sarabi neloví gazely," pokračoval Scar. ,,To ony loví jí!" Opět se zasmáli a u vchodu do jeskyně se ozývalo i chechtání hyen, které je sledovaly.Nala zatahovala a vytahovala drápy. Jen nevybuchnout. Každý sval v těle měla napjatý.
,,A teď dost srandiček." utišil je Scar. Zase v zvážněl. ,,Odpovědět můžeš jenom jednou, Nalo. Buď se staneš mou královnou, nebo dostaneš trest, na který v životě nezapomeneš." Drápy zaskřípal o zem.
Nala se ani nepohnula. Co říct? Teď nepředá roli královny někomu jinému, jako to udělal Sarafině. Teď musí říct že se jeho královnou stane, nebo jí rovnou zabije.
,,Tak co?" zavrčel Scar po minutě ticha. Lehl si zpátky na plochý kámen.,,Dával jsem tobě a tvé matce moc šancí. Bylo to ale zbytečné."
Nale se naježila srst. Tlapy jí nervozitou cukali. Srdce jí bylo jako o závod.
Scar pokračoval. ,,Teď ale poznáš jak se cítí zrádce." Za ním ze stínů vystoupilo několik lvic. ,,Nalo, Sarafino lvíče a nepravá královno, jsi vyhoštěna!"
Vyhoštěna?
Do jeskyně vběhli čtyři hyeny. Nala ucítila jak se jí do ramene zasekly hyení drápy. Zařvala bolestí. ,,Kéž by to věděl Mufasa, Scare! Ten pravý král! Určitě by si to nepřál. Pod tvou vládou Lví říše umírá. Jsi hloupý král."
Scara se ty narážky ani nedotkly. Jen se zlomyslně usmíval.
Jedna lvice ze Scarovy družiny jí přistála na zádech a krvala jí tesáky za krk. Nala jí ale dokázala setřást. Rozběhla se. Jako další jí za srst na boku chytla hyena. Nala se po ní ohnala tlapou.
Minula několik kamenů a zamířila ke smečce. Tam jí ale cestu zabránily hyeny a dvě Scarovy lvice.,,Sbohem, smečko! Sbohem, mami!" Zavolala přez ten zmatek. Nevěděla ale jestli jí slyšely. Přez to si všimla jejich vyděšených pohledů. Přímo k ní se chtěla rozběhnout Sarafina. Jedna lvice ze Scarovi družiny se ale mrštně otočila a zadními nohami jí odkopla.
,,Kam jí to ženou?!" slyšela za sebou vyděšený křik Sarabi.
,,Tam kam vyhnanci být mají," zavrčela Zira. ,,Za hranice Lví říše."Hyeny se postavily z prava i z leva. Nechali jí projít úzkou cestou mezi nima. Nala se otočila na svou smečku. Jedna hyena jí ale skočila po zádech a donutila jí běžet. Několik hyen po ní útočilo drápy a tesáky.
Nala utíkala tak dlouho, dokud nezmizela hyenám z očí. Děšťová voda jí pořád lila do očí a čumáku. Tlapy jí bolely. Potřebovala se na chvíli zastavit.
Nemohla jsem se ani rozloučit. Na věky budu tak daleko od matky. Proč jsem se jen nestala jeho královnou? Proč jsem to udělala?
Chtěla se rozplakat. Bylo jí tak težko. Doběhla daleko. U Lví skály viděla celý klan hyen jen jako pár šedivých teček.
Tlapami přistála do jedné velké louže dešťové vody. Znovu se podívala na Lví skálu a do oblohy zařvala: ,,Myslel sis že tím že mě vyženeš, vyřešíš všechny problémy, Scare? Tak to se mýlíš. Já přivedu mé smečce pomoc! Třeba ti rovnou i zkazím vládu. Lev jako ty nemůže být králem."
Tak a už to začíná! Nala se vydává na cestu. Za několik kapitol se Příběh Naly bude blížit do finále. Chtěla bych se vás zeptat na pár otázek.
1. Kdo je zatím vaše nejoblíbenější postava a proč?
2. Koho naopak přímo nenávidíte.
3. Jaká kapitola vás zatím nejvíce zaujala a proč?
💜💜💜
Zatím se mějteVaše 123kockajj.
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
PertualanganNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...