Mufasa přinášel Tamu zpět ke Lví skále . Lvice ihned přiběhli . Zvířata co se pásla u skály, se po nich ohlížela .
Přes všechny lvice, se prodrala Tamy matka . ,,Tamo, co se ti to stalo !?"řekla lítostným hlasem .
Nala proběhla pod tlapkami lvic, aby vše viděla .
Na zádech měla Tama srst ušpiněnou krví . Krev tekla z místa kde byli otisky hyeních zubů . Tama ztěžka dýchala .,,Děkuji ti moc Mufaso . Dala bych za svoji dceru cokoli !" děkovala Mufasovi .
,,Stačilo by mi, jen kdyby sis to lvíče lépe hlídala . Hyeny mají možná něco v plánu ." dořekl Mufasa a odcházel na Lví skálu .Nala tušila že asi s kamarády jít dnes ven nemůže .
,,Bez Tamy to nemá cenu ! " pomyslela si . Opřela si hlavu o skálu a bez hnutí tam seděla . Jako kdyby trucovala .Ještě za zády slyšela Mufasův hluboký hlas . ,,Simbo, nechoď se svými kamarády tak daleko od Lví skály . Jedině tak s dohledem ."
,,Ano tati ! " Simbův hlas zněl zklamaně .Lvice se rozešly i se lvíčaty . Nala se ale nehla . Jediný Simba se zastavil a ohlédl se na Nalu .
,,Nalo..."
Nala se pomalu otočila na zlatého lvíčka .
,,Co je, Simbo ?"
,,Máma na mě čeká a ta tvoje taky . Můžeme si hrát tam ."Nala už měla na tváři drobný úsměv .
,, Tak jo..." A odcházela za Simbou .~~~
,,Tak tady jsi Nalo !" zasmála se Sarafina . ,,Jsi špinavá ."Sarafina si Nalu k sobě přitáhla a začala ji umývat . Nala se nechala . Za to Simba ne .
Ten se před velkou tlamou a jazykem své matky bránil .
Sarafina pak Nalu pustila . Nala se Simbovi zasmála .,,To není vtipné !" vyhrkl Simba .
Vyskočil z máminých tlap a pustil se s Nalou do boje .Nala pak Simbu přišpendlila k zemi .
,,Áááá mami, Nala na mě využívá loveckou taktiku !" zaječel Simba .Sarabi se Sarafinou se rozesmály .
,,Kdepak Simbo !" pověděla Sarabi .,,Hraním dostáváte bojové zkušenosti!"Nala pustila Simbu a ohlédla se na lvice . ,, Mami, kdy mě naučíš lovit ? "
Sarafina Nale odpověděla s úsměvem : ,,Brzy, jako každé lvíče budeš kořist nahánět ."Nala byla zvědavá . ,,Kdy přesně to bude ?"
,,Toho se dočkáš !"
,, Ale já..."
,,Nalo..."Sarafina si Nalu přitáhla k sobě a láskyplně ji olízla .
~~po několika dnech, ráno~~
Jako vždy, lvice s lvíčaty polehávali u Lví skály a myli se . Po umytí Sarafina a Sarabi pustili svá lvíčata si hrát . Tentokrát mohli jen u Lví skály .,,Podívej Nalo, támhle je můj táta . Půjdem za ním !"navrhnul Simba .
,,Dobře !" souhlasila Nala .Oba tedy utíkali za Mufasou . Ten byl kousek od skály .
,,Tati !"
,,Copak je, Simbo ? "Simba trochu odmlkl . Nala ani neměla tušení proč za ním Simba chtěl .
,,Naučíš nás lovit ?"
,,Vážně ? Tak to rád . Jestli tvoje kamarádka chce taky ? " zeptal se a ohlédl se na Nalu .
Nala trochu nejistě řekla : ,,Jasně že chci !" Nevěděla že je král tak hodný, že by se postaral i o nevlastní lvíče .,,Simbo, ty budeš-"
Mufasa to nedořekl .,,Hyeny napadají zvířata u napajedla !" křičel Zazu . Ten se vznášel nad Mufasou .
,,Hned tam budu !" řekl Mufasa a utíkal k napajedlu .,,Chci jít s tebou !" vykřikl naposledy Simba . Mufasa ho už ale neslyšel .
Zazu vzlétl aby na to všechno viděl .
Pak usedl na větývku .,,Princi Simbo ! Pro Vaše bezpečí, by jste se tu nemohl potulovat bez dozoru ."
Nala se ohlédla na Simbu . Měli by se vrátit domů ?
Zazu čekal na princovu odpověď .
Nala také .
To co ale Simba pověděl, Nale vztyčilo pár chlupů na hřbetě .,,Půjdeme za strýčkem Scarem!"navrhl Simba . ,, Bude určitě rád ."
,,Moc rád !" odfrkl pohrdavě Zazu a odletěl .,,Jdeme !" zavelel Simba a připravoval se na krok .
Tak to teda ne ! Nala se zděsila ale to co chtěla říct jako první, si raději nechala pro sebe . Místo toho řekla : ,,Já půjdu raději za mámou !"
Simba sklopil uši . ,,Jak chceš !"
Tak tedy šli svou cestou . Nala znuděně přešlapovala . Nedávala pozor na cestu a přepadla přes jeden kámen .
,,Sssssss" ozvalo se od tamtud . Nala zděšeně uskočila . Z pod kamene se plazili dva hadi . Nala se začala bát . Pohled do hadích očí byl příšerný .
Nala byla vyděšená . Viděla že Lví skála byla od ní pár metrů . Hadi ji donutili ale utíkat . Dál od skály .
Běžela a běžela . Věděla jak můžou být hadi nebezpeční a proto zrychlila . Sarafina jí o nich povídala .
Hadi se sice už za Nalou neplazili . Jí to bylo ale jedno . Utíkala jak o život .
Jedna tlapka se jí ale zapletla pod druhou .Jen co zakopla, skutálela se a ocitla se vevnitř hluboké jámy .
Co teť ?
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AdventureNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...