24. Sarafin příchod

82 1 0
                                    

Po několika hodinách Nala uslyšela v dálce hlasy.

Mrštně proběhla okolo hyen a spících lvic. Uháněla pryč z jeskyně. Vykoukla ven. Na jedné straně nikdo a na druhé... Právě přicházely dvě lvice. Tyhle včera večer vedly Sarafinu do úkrytu, kde měla porodit mláďata.

Nala se na obě koukla.
Měli ale jít přeci tři! Nale píchlo smutkem u srdce když zjistila že jdou jen dvě.

Kde je ale její matka Sarafina? Snad se jí nic nestalo!
Nale bylo z toho trochu .

Pořád se dívala jestli její matka nejde se lvíčaty v zadu . Furt jí ale neviděla .
Ihned se rozběhla tam dolů za nimi .

Stoupla si před obě lvice.,,Kde je máma?!" vyjekla nešťastně.
První lvice Sarabi se ale usmála a naklonila se k ní. ,,Nalo, tvá matka je v pořádku!"

Nale se v tu chvíli strašně ulevilo když uslyšela tuhle hezkou větu. Jen proč nejde s nimi ?

,,Proč nejde s vámi? Kde je?"
Druhá lvice jí odpověděla.,,Tvá matka s námi nemohla jít." řekla trochu vážnějším tónem v hlase .

Sarabi jí doplnila. ,,Lvíčata by tu nebyla v bezpečí kvůli hyenám. My jsme sem přišli, protože jsme vám museli pomoct s lovem. "

Nala to docela pochopila. ,,A kolik se jí narodilo lvíčat ?"
,,Myslím že lvíčata byla dvě...
Neboj, tvá matka se vrátí. Až se lvíčata postaví na nohy !"

Nala tam seděla jako hromádka neštěstí. Měla takový pocit... Pocit že ji už neuvidí nikdy, ikdyž jí lvice vykládali že určitě ano a že se jí matka vrátí .

,,Měli by jsme to říct Scarovi." připomněla nakonec druhá lvice.
,,Dobrá," Sarabi jí přikývla .,,Půjdem!"
...........
~~Někde v savaně, dál od Lví skály~~
Druhý den ráno~~~

Sarafina ležela ve svém úkrytu mezi keři. U břicha jí ležela dvě mláďata a spala.

Jedno mělo červeno/hnědou barvu a to druhé světlou stejně béžovou jako jeho matka.

Sarafina obě mláďata pečlivě umývala.
Byla trochu šťastná ale i smutná, protože musela mít mláďata s ním... S tím hrozným lvem a to jen protože se stala jeho královnou. On by totiž nevěděl kdo jiný by se stal dědicem trůnu!

Přední tlapy natáhla klidně před sebe a přez ně si položila hlavu. Pomalu zavřela oči a chystala se usnout.

V tu chvíli něco zarámusilo v trávě a v keřích.
Natočila tím směrem uši a hned se tam podívala. Měla velký strach zda se nejedná o nějakou hyenu.

Když zjistila kdo to doopravdy je, ulevilo se jí. Ta byla přece Sarabi.(Její nejlepší kamarádka z dětství a taky velitelka smečky.)

,,Ahoj Sarabi! Co tě za mnou přivádí?" zeptala se klidným tónem. Čekala že jí Sarabi pochválí mláďata. Uslyšela od ní ale něco co jí vyrazilo dech.

,,Sarafino, Scar chce vidět tvá mláďata . Říkal že máš přijít teť, nebo na tebe vyšle hyeny. Je mu úplně jedno jestli je Lví skála pro tvá mláďata bezpečná nebo ne!" vyprskla.

Mláďata se probudila a začala potichu mňoukat. Sarafina je olízla aby je zklidnila.
Ona byla ale stále nervózní. ,,To snad né!"
,,Bohužel ano. Si snad slyšela... Tak už pojď! Scar nerad čeká."

Sarafina se podívala na ta dvě bezmocná a slabá mláďata. Lví skála plná hyen by pro ně bezpečná nebyla. Musela by je mít furt a furt napozoru. Jenže by stačila jedna procházka k vodě a mláďata jsou na dohled nebezpečí.

Po chvíli od lvíčat zrak odvrátila a zvedla se. Ještě si protáhla tlapky a krátce zívla.

Koukla se své kamarádce z dětství do očí .,,Dobře, budeš mi ale muset pomoc vzít i to druhé."

~~~~~
Obě lovkyně přišli ke Lví skále. Sarafina nešla světle lvíče a Sarabi zas to tmavé.

Sarafina se koukla na ten vyčnívající kámen ze skály. Na něm vždycky sedával král Mufasa a rozhlížel se po okolí, jestli se v dálce neděje něco nekalého.
Zatímco Scar se skoro celý den povaluje v jeskyni.
Ona věděla - i celá smečka věděla, že Scar nikdy tak dobrým králem jako byl Mufasa nebude.

Otočila se na Sarabi. Ta jako by jí četla myšlenky se také dívala na tu špičku skály a asi také vzpomínala na minulého krále.

Sarabi se rozšířily zorničky a sklopila uši. Oči přivřela a převrátila zrak na své přední tlapy.

Sarafině ihned došlo jak se Sarabi cítí. Povzbudivě a kamarádsky jí olízla rameno. Sarabi se na ni otočila a aspoň maličký úsměv pro svou kamarádku věnovala.

,,Jdeme !" zašeptala Sarafina.

Sarabi ještě vydala do dálky krátké ale dost hlasité zavrčení.

Z jeskyně vyšel Scar.
Jeho černá říva ve větru zavlála. V jeho obličeji nešla vyčíst jediná emoce.

Bylo jisté že hyeny vyhnaly Sarabiny smečku na lov.

Scar upřel pohled na lvíčata. Jedno hnědé lvíče nesla Sarabi a to světlé Sarafina.
,,Vítej Sarafino!"řekl s trochou pohrdavostí v hlase. ,,Pojď dál!"



Na obrázku v médiích Sarafina.
💜💜💜💜
Zatím ahoj

Vaše 123kockajj.

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat