18. Příprava na lov

78 1 0
                                    

Dny ubíhaly .
Hodně se toho v savaně změnilo . Stáda postupně odcházela . Tím bylo ve Lví říši méně potravy . Nejlépe se měly hyeny . Lvice nejhůř . V říši nezbyl jediný lev samotář . Scarovy spojenci je vyhnaly .
Nala, stejně jako její kamarádi, byla už větší lvíče . Silnější a rychlejší . Už byla připravena na lov se smečkou . Její matka Sarafina to dávno poznala a proto se rozhodla, že vezme Nalu na výcvik .

,,Sarabi !" oslovila ji Sarafina .,,Nala je připravená na lov . Vezmu ji na výcvik !"

Nala hrdě stála vedle své matky . Měla takovou radost z výcviku, že začala štěstím poskakovat . Sarafina se na ni ale podívala a tím ji chtěla upozornit ať toho nechá .

,,Dobrá, Sarafino . Dejte na sebe pozor !" odvětila Sarabi .
Sarafina přikývla a utíkala s Nalou na dané místo .

~~někde v savaně~~
Nala šla vedle Sarafiny . Suchá tráva Nale překážela v cestě a ve výhledu . Jen doufala aby se matce neztratila .

Pak se Sarafina zastavila .

,,Nalo, co cítíš ?" zeptala se Sarafina .

Nala zvedla čumáček do vzduchu . Nasála do něho různé vůně .
Impala, hyeny a nějaký lev . Hyeny byly zdřejmě na lovu . Ten pach lva byl povědomí . Jen si teť nemohla vzpomenout, komu ten pach patří .

Sarafina se zas Naly zeptala .,,Co cítíš ?"
Nala jí odpověděla .,,Cítím... impalu, hyeny a lva ."
,,Hyeny a lva ?" V Sarafinným tónu šel poznat strach .
,,Ano !" odpověděla s roztřeseným hlasem Nala . Sarafin drobný strach nakazil i Nalu .

Tato lekce ale patřila Nale . Proto to Sarafina nechala na ní . ,,Jsou ty pachy staré ?"

Nala opět začichala . ,,Ten pach hyen je starý a ten pach lva je..."

Nedopověděla to . Tráva před nimi šustila . Obě lvice se instinktivně přikrčily k zemi .

Před nimi vystoupil silný a děsivý lev .
Obě lvice ho poznaly . Byl to jeden ze Scarových spojenců . Jmenoval se Skywarp .

Měl hnědou srst a hustou černou hřívu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měl hnědou srst a hustou černou hřívu . Jeho oči byly do červena . Byl silný a velký .

,,Co tu děláte ?" zeptal se hrubým hlasem . ,,Snad jste se nepokusily uprchnout z říše ?"

Sarafina chvíli mlčela . Nala měla menší vztek . Proč nechce aby někdo opustil říši ? Scar mu snad rozkázal aby potrestal každého, kdo by to zkusil ?

Sarafina mu to pak vysvětlila . ,,Ne, učím svou dceru lovit ."
,,Dobrá, tak pokračujte..." zavrčel . Ještě si obě lvice prolétl pohledem, jako kdyby je podezdříval a odešel .

Sarafina už naladila spokojenější tón . ,,Výborně Nalo," pochválila ji. ,,Poznat jestli je pach starý nebo ne, je u lovu důležité ." dopověděla a usmála se .

Nale trochu mrzelo že nerozpoznala pach toho lva .
Vždyť se to teť teprve učila !

,,A co ten pach impaly Nalo, byl taky starý ?"

Nala zase začichala . ,,Je čerstvý !" zaradovala se .
,,Tak mě za ním veď, Nalo !"

Nala už věděla že při hledání kořisti musí být sticha . Tiše našlapovala . Jednu tlapku za druhou . Už ji nevadila tráva před očima . Teť ji vedl čumáček . Pach byl čím dál silnější .

Nakonec ji to zavedlo na místo . Tak pět metrů před nimi, se pásla impala .

Sarafina Nalu upozornila . ,,Nalo, jsi sice malá a narozdíl ode mě v té trávě nejdeš vidět . Přesto se musíš naučit plížit !" pošeptala jí do ouška .

Nala se na ni ohlédla a napodobila ji .

,,Správně, Nalo !" pochválila ji Sarafina . ,,Teť mě sleduj !"

Nala přikývla a dívala se, co se bude dít .

Sarafina se plížila k antilopě . Pak se zastavila ; vytasila drápy ; zacukala rameny ze strany na stranu a vyskočila . Sarafina přistála antilopě na zádech a zakousla se jí do krku . Drápy se jí držela za kůži . Pak antilopu skolila k zemi a bylo hotovo .

Nala se zaradovala . Konečně jídlo ! Doběhla za Sarafinou .

,,Tak si viděla, Nalo !" zvolala Sarafina . ,,Takhle jednou budeš lovit i ty . Zatím s ostatními lvíčaty budeš nahánět ."
,,Budu se ještě něco učit ?" zeptala se Nala .
,,Hmmm... Ano, budeš se učit útok a plížení ."

Sarafina vzala antilopu do zubů .
,,Teť to odneseme smečce a budeme doufat, že nám to cestou nevezmou hyeny !" dopověděla a šla . Nala rychle za ní .

Na obrázku v médiích: 1 Nala
2. Skywarp
Možná do konce prázdnin stihnu vydat další kapitolu .
Zatím se mějte

Vaše 123kockajj.

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat