Nala a Tama tiše našlapovaly a číhali na kořist .
,, Co tu děláte ? " zeptal se povědomý hlas .
Za nimi přiběhl Simba s Malkou . Zpozorovanou kořist ale lvíčci vyplašili .
,, Ahoj, Simbo ! Ahoj, Malko ! Tama mě učí lovit . "
,, Fakt ? A co ? " zajímal se Malka .
,, Myši . "Simba se rozesmál . ,, Myši ?! " Začal srandovně poskakovat a prozpěvovat si : ,, Jsem Nala s Tamou ! Učím se lovit myši ! Dám jim menší šanci .- Dojdu k nim . Sednu si na ně a nevstanou dokud se nevzdají ! Pak je sním . Há, ha, há ! "
,, To není vtipný ! " zavrčela Nala . Mrštně skočila po Simbovi a rvala se s ním . Postavila se na zadní a snažila se Simbu srazit k zemi . Soupeřila s ním jako dospělá lvice při pravém boji .
***
O několik kroků od nich se krčilo v trávě pár hyen . Tak jak jim nařídil Scar - měly mu přinést malou lvici Nalu .,, Támhle jsou ! Vysvětlím vám plán ." sykla Shenzi .
,, Tak jdeme na ně !? " ozvala se hlasitěji jedna hyena a už se zvedala .
Shenzi na ní zarčela . Ta hyena se zase přikrčila .
,, Já, Banzai a Ed se na ně vrhnem jako první . Vy ostatní je PRÁVĚ TEŤ nenápadně obejdete ; někde tam v dáli se schováte ; a my vám tam ty lvíčata pak naženeme . Tak zní plán . "
,, Fajn ! " souhlasily ostatní hyeny .***
Nala Simbu shodila k zemi a zasmála se .
,, Když ti myši jsou tak k smíchu, tak mi po pověs - co lovíš ty ? " podezdřívala ho .Místo Simby ale odpověděl něčí jiný hlas . ,, Malá lvíčata která, zrovna nejsou v ochraně své matky ! " Hlas zněl uchechtaně a taky trochu uštěkaně .
Nala Simbu pustila a ohlédla se jako ostatní, na tři postavy . Jedna ta postava se k nim přiblížila . Byla to Shenzi . Za ní Banzai a Ed .
Lvíčata přestala na hyeny tak zírat a rychle se rozutekla . ,, Na ně ! " zavelela Shenzi .
,, Shenzi, vždyť ani nevíme jaké lvíče je které ! " stěžoval si Banzai .
,, Já ty lvíčata taky neznám, Banzaii . Jak přece říkal Scar- malou lvici . Tak prostě chytneme jednu tu lvici a půjdem . Scar a Zira budou poblíž . A teť zrychlete ! "Hyeny se už už blížily ke lvíčatům a Malé už docházely síly . Pak ale sebrala odvahu a začala se pořádně odrážet tlapkami od země . Ihned byla několika dlouhými skoky už před lvíčaty .
Před očima uviděla několik skal . Bylo to místo kam by se mohla schovat . Tam zamířila a ostatní lvíčata za ní .
Proběhli mezi několika skalami a schovali za roh . Nala se po několika vteřinách všimla, jak ty hyeny okolo nich proběhly a vůbec se jich nevšimly .
Nala vykoukla za roh . Vpravo ani vlevo žádná hyeny nebyla . Bylo ticho .
,, Myslíš že je po všem, Nalo ? " zeptal se Simba . ,, Asi jo . Unikli jsme ! " zašeptala Nala .Všichni čtyři tedy vylezli z úkrytu . Vycházeli pomalu a tiše ven . Za zády uslyšely hlas .
,, Tak tady jste ! " zavrčela nějaká hyena . Byla větší a silnější než ty tři hyeny které je pronásledovaly před tím .Hyení čelisti cvakli těsně Naly ucha . Lvíčata utíkala . Ta hyena za nimi .
Tama ale nešťastně zakopla . Její tělo upadlo do rozvýřeného prachu . Ta hyena se u ní hned zastavila a chytla ji do tlamy . Tama vyjekla .
Lvíčata například uši a ohlédla se .
,, Tamo ! " vykřikla Nala .
,, Pomoc ! " volala nešťastně Tama .Začala se bránit, prskat a kroutit, aby se dostala zpět na svobodu . Hyena ale tlamu o kousíček přivřela a Tama se už nemohla pohnout .
Nala se dívala na tu hyenu jak odchází s Tamou v tlamě . Nale se ježila srst . V očích měla děs a hrůzu . Chtěla za hyenou běžet, ale strach jí držel na místě .
Z dálky se ozýval dech rozzuřených a skoro vyčerpaných hyen . A už tu byly .
Shenzi, Banzai a Ed se už za ní blížili .,, Nalo ! " zaječel Malka .,, Utíkej, než chytnou i tebe ! "
Nala se otočila a několika dlouhými skoky byla už u Simby a Malky . Všichni tři běželi pryč .Nala, Simba a Malka se nakonec zastavili . Hyeny už je totiž nehonily . Únavou upadli na zem .
,, Ty hyeny Tamu sežerou ! " vzdychla Nala .
,, Bohužel ! " na to Simba .Lvíčata nešťastně sklopila uši a dívala se do země .
,, Musíme to říct doma . " špitl Malka .,,Tamy máma bude moc nešťastná a taky Kula s Chumvim . "
,, Celá smečka ! " dodala Nala . Tak tedy šli zpět na Lví skálu . Ubohou Tamu si odnesli hyeny a lvíčata předpokládala že už ji beztak sežraly .Na obrázcích v médiích :
1. Tama
2. Simba a Nala
3. Hyena( Shenzi Banzai a Ed)
4. Vyděšená Nala
Jinak chci zdělit všem věrným čtenářům tohoto příběhu, že nějakou dobu ty KAPITOLY NEBUDU VYDÁVAT TAK ČASTO . To víte....ty prázdniny 😌.
No nic .
Vaše 123kockajj .✌️💕😺👋
ČTEŠ
Lví král ~příběh Naly
AdventureNala je známá postava ve Lvím králi . Však i ona má svůj životní příběh . Po seznámení se Simbou, Nala bude prožívat samé dobrodružství . Dokud nepřijde nová vláda . A to Scarova .,,Simba a Mufasa jsou mrtví ." Takto je celá smečka přesvědčena . Lví...