30. Člen smečky

57 4 2
                                    

Nala se přitiskla k šedohnědému kožíšku její kamarádky, a tím ji podepřela. Snad celá váha Cory se opřela o Naly rameno a bok. Nala měla co dělat, aby neustoupila a ubohá zraněná lvice neupadla na zem.

,,Arrrh, moje noha!" naříkala Cora, když se jí snažila položit na zem.
,,Neboj se, pořád tě držím" ujišťovala jí Nala, ikdyž měla pocit, že když se o ní Cora bude takhle pořád opírat, tak brzy upadne.

Nala se vyhrbyla a tím šedou lvici postavila na všechny čtyři. Podívala se na ní. Cora se pevně držela na tlapách. Se svou zraněnou nohou se nepokusila pohnout. Pak ale zavrávorala.
Nala jí podepřela zase z boku.

,,Dokážu se postavit sama." pohrdla Cora.
,,Dobrá, jak chceš."

Noha jí opět zabolela a Cora vycenila bolestí zuby. Její jizva přez čumák jí zkrabatěla. ,,Au!"

,,Nechceš se podepřít?" nabídla ní Nala.
Cora vrhla rychlí pohled na Nalu a pak na své tlapy.

Asi si myslí že je dost silná nato, aby došla až ke Lví skále sama, pomyslela si Nala.

A taky to nejspíš byla pravda! Cora se vyrovnala, ale její zraněná noha byla stále stuhlá jako kus dřeva a země se nedotýkala celou tlapou.
Nala udělala pár kroků v před, ale lvici stále pozorovala.
Cora přikulhala k ní.

,,Vidíš, zvládnu jít sama." řekla s menším naštváním, ale i bolestí, která jí při krocích projela tělem. Své jantarově žluté oči upřela na malý hrbolek v dálce, Lví skálu. Sklopila při tom uši, protože pro ní byla cesta mnohem těžší.

Obě lvice vyrazily směrem ke skále. Nala cestou pozorovala Cory chůzi. Ona šla rychleji než by měla a svou zraněnou nohu v chůzi nestačila střídat, a tak vypadala, že by měla každou chvíli zakopnout a upadnout.

,,Zpomal, ať nezakopneš." chtěla jí říct Nala. Cora si ale byla jistá, že cestu zvládne bez pomoci.

Když obě lvice přišly ke skále, čekala tam na ně Kula. Nale hned došlo že se musela o Coře dozvědět.

,,To je lvice z vaší smečky?" chtěla vědět Cora.
,,Ano," odpověděla Nala. ,,jsou tu tři smečky; ta naše, Skywarpova a ta Scarova družina."

,,Cora?" otázala se Kula, když jí uviděla.
,,Ano, je to ona."
,,Páni, ta noha vypadá ještě hůř, než jsem myslela. Měla by si dojít k Rafikimu."

,, ,K Rafikimu' ?" podivila se Cora nad jejími slovy. ,,Kdo je to?"
Nala odpověděla: ,,To je jeden pavián, podívá se ti na tu nohu."

Cora se tvářila udiveně. Určitě jejich smečce žádná jiná zvířata nepomáhala.

,,Řekneš to Sarabi?"
,,Ano Nalo, řeknu. Teť jí k němu doveď."

,,Hi,hi,hi," zachychotal se starý opičák, když je uviděl přicházet. ,,Nalo, tebe jsem dlouho neviděl a koho pak to sem vedeš?
Ty určitě nejsi z Mufasovy staré smečky, viď? Jak pak ty se jmenuješ?" Pavián si Coru prohlédl.

Ona se tvářila zmateně. Rafiki totiž svým přivítáním nevypadal na první pohled moc chytře.
,,Ne nejsem, ale jejich vůdkyně mě chce přijmout do smečky. Jmenuji se Cora."

,,A proč pak jste mě přišli navštívit?"
,,Cora má zraněnou nohu." odpověděla Nala.

Opičák seskočil z větve na zem a přisedl si k Coře. Její nohu si prohlížel. Vrátil se na svůj strom, odkud pak přinesl různé listy. Lehce jí je obvázal okolo nohy.

,,Až tě to přestane bolet, sundej si to. Nesmíš si tu ránu zase roztrhnout, zůstala by ti tam pak jizva."
,,Dobře, děkuji" odpověděla Cora překvapeně ale i nejistě. Stále si ten listový obvaz prohlížela.

Rafiki se pak vrátil na svůj strom.
Obě lvice zase na Lví skálu.

Nala všem členům smečky Coru představila.
Nemohla si nevšimnout Ziry, která upírala na Coru pohled. Pak se otočila a šla pryč. Naštěstí ale nemířila ke Scarovi.

Cora se právě stala novým členem smečky.

Na obrázku: Rafiky
Další kapitola je zde. Byla trochu o ničem (podle mě).
💜💜💜💜
Zatím se mějte

Vaše 123kockajj.

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat